Rowerzysta vs kierowca autobusu

Data: 2014-08-01 18:41:43
Autor: Budzik
Rowerzysta vs kierowca autobusu
Użytkownik  msawic@gmail.com ...

Zaobserwowane przed chwil±:

1. Rowerzysta jechał po pasie dla autobusów mimo, że obok miał
asfaltow± drogę dla rowerów. 2. Kierowca podczas wyprzedzania
(utrudnionego, bo pozostałe pasy s± zakorkowane) użył klaksonu. 3.
Rowerzysta się tym tak zdenerwował, że chwilę póĽniej dogonił w korku
autobus i.. OPLUŁ KIEROWCĘ. 4. Na przystanku kierowca wyszedł przed
rowerzystę, a ten zeskoczył z roweru i rzucił się na niego z pię¶ciami
(z miernym skutkiem). Dzięki takim zachowaniom ro¶nie niechęć znacznej czę¶ci społeczeństwa
do wszystkich rowerzystów. :-/
No to z moich historii:
- jade rowerem, w miare szybko...
- autobus mnie wyprzedza, nie wiem po co, skoro juz w oddali widac przystanek
- robi to tak nieumiejetnie, ze dosłownie muska mój rekaw podczas kiedy po drugiej stronie mam metalow± barierke i brak miejsca do ucieczki.

Dzieki takim zachowaniom rosnie niechęć rowerzystów do kierowców autobusów.

Nie usprawiedliwiam rowerzysty. Ale moze nie widziałes wszystkiego?

Data: 2014-08-01 20:56:14
Autor: Czesław Wi¶niak
[...]

Tez kiedys mialem taka sytuacje, tylko obok wysoki kraweznik. Za chwile omijalem go stojacego na przystanku i nie powiem jakie mysli mi przyszly do glowy ale sie powstrzymalem :)
Innym razem w podobnej sytuacji tylko spisalem godzine zdarzenia i numer autobusu, zeby potem napisac jakas skarge ale po drodze zgubilem te kartke :)
Tak wiec moze ze strony kierowcy oprocz sygnalu bylo cos jeszcze ?

Data: 2014-08-01 23:03:54
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-08-01 20:41, Budzik wrote:
No to z moich historii:
- jade rowerem, w miare szybko...
- autobus mnie wyprzedza, nie wiem po co, skoro juz w oddali widac
przystanek
- robi to tak nieumiejetnie, ze dosłownie muska mój rekaw podczas kiedy po
drugiej stronie mam metalowÄ… barierke i brak miejsca do ucieczki.

Dzieki takim zachowaniom rosnie niechęć rowerzystów do kierowców autobusów.

Nie usprawiedliwiam rowerzysty. Ale moze nie widziałes wszystkiego?

Ty w opisanej sytuacji też nie widziałeś wszystkiego. Widziałeś wręcz
dość mało...

Ruch na drogach cechuje siÄ™ tym, ĹĽe zdarzajÄ… siÄ™ niebezpieczne sytuacje,
kolizje i wypadki. Są przypadkowe i nie da się ich uniknąć. Po co
wyciągać takie rzeczy w dyskusjach?

A jeśli komuś tego typu sytuacje zdarzają się bardzo często, to
proponuję przestać szukać przyczyny wokół siebie...

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-08-02 03:39:30
Autor: Budzik
Rowerzysta vs kierowca autobusu
Użytkownik Piotr Kosewski piotr.kosewski@mail.nowhere ...

[...]

Ty w opisanej sytuacji też nie widziałe¶ wszystkiego. Widziałe¶ wręcz
do¶ć mało...

W jakim sensie?

Ruch na drogach cechuje się tym, że zdarzaj± się niebezpieczne
sytuacje, kolizje i wypadki. S± przypadkowe i nie da się ich unikn±ć.
Po co wyci±gać takie rzeczy w dyskusjach?

Bo to nie był jednostkowy przypadek.

A je¶li komu¶ tego typu sytuacje zdarzaj± się bardzo często, to
proponuję przestać szukać przyczyny wokół siebie...

W jakim sensie? Co¶ na zasadzie, ze jak panna poszła w kusej spudniczce i została zgwałcona to sama jest sobie winna?

Co¶ w tym jest, swego czasu jezdziłem bardzo duzo na rowerze i doszedłem do wniosku, ze nie wiem jak należałoby jezdzić, żeby kierowcy nie wyprzedzali mnie na gazetę...

Rowerzysta vs kierowca autobusu