[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...

Data: 2010-04-13 11:47:16
Autor: Frankie
[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...
Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się wjeżdżając rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flagą w dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-13 12:05:16
Autor: granat
Frankie pisze:
Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się wjeżdżając rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flagą w dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

ulanska fantazja...

Data: 2010-04-13 12:21:52
Autor: kml

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4bc43da5news.home.net.pl...
Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się wjeżdżając rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flagą w dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

Jest to gdzieÅ› w sieci?

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-13 12:29:30
Autor: Frankie
[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...
W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

Jest to gdzieÅ› w sieci?

Nie, oglądałem transmisje na tvp i nasz bohater wyjechał gdzieś na wysokości Raszyńskiej - Towarowej. Nie wiem, ale kondukt, czyli jadąca kolumna wg mnie nie jest miejscem na demonstrowanie swoich uczuć na rowerze. Nieważne z jakich pobudek.

Data: 2010-04-13 12:40:28
Autor: kml

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4bc4478a$1news.home.net.pl...
W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

[...]

Chciałbym to zobaczyć bo nie chce mi się wierzyć, że to sie zdarzyło naprawdę...

Data: 2010-04-13 12:46:33
Autor: KuFeL

W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

[...]

naprawdÄ™...

ja widziałem tego człowieka w Al. Jerozolimskich stojąc na poboczu. Twarz znajoma, gość 60+, nawet miał numer startowy z jakiegoś maratonu przypięty z przodu roweru.

Nie wiem jak to wyglądało w momencie kiedy się włączył do konduktu, ale w Al. Jerozolimskich jechał zaraz za zamykającymi kondukt radiowozami i tylko słyszałem jak mówił do policjantów żeby byli spokojni o jego kondycje czy koordynacje, bo on w wyścigach startuje.

Za nim jechało wielu rowerzystów i motocyklistów, choć nie tak wielu jak w niedziele, kiedy były ich setki.

Dla mnie nie było to nic zdrożnego.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-04-13 12:52:01
Autor: kml

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:hq1i21$g38$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja zrozumiałem, że on centralnie wjechał w kondukt po prostu i stąd moje pytanie czy to jest w sieci gdzieś.

Data: 2010-04-13 12:59:56
Autor: Frankie
W dniu 10-04-13 12:52, kml pisze:

Ja zrozumiałem, że on centralnie wjechał w kondukt po prostu i stąd moje
pytanie czy to jest w sieci gdzieÅ›.

Bo tak byÅ‚o, biorÄ…c za kondukt kolumnÄ™ jadÄ…cych  samochodów... później z odlegÅ‚oÅ›ci ok 100m. podjechaÅ‚y do niego 2 policyjne samochody puszczajÄ…c sygnaÅ‚y dźwiÄ™kowe oraz upominajÄ…c przez gÅ‚oÅ›niki. W każdym razie caÅ‚a sytuacja rozegraÅ‚a siÄ™ w tle karawanu. Grupy rowerzystów i motocyklistów nie byÅ‚o nawet widać.

Data: 2010-04-13 13:04:56
Autor: kml

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4bc44eac$1news.home.net.pl...
W dniu 10-04-13 12:52, kml pisze:

[...]

....... nic, trzeba poczekać może to w sieci wypłynie.

Data: 2010-04-13 13:30:18
Autor: Micha³G
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym.. .
Frankie pisze:
W dniu 10-04-13 12:52, kml pisze:

Ja zrozumia³em, ¿e on centralnie wjecha³ w kondukt po prostu i st±d moje
pytanie czy to jest w sieci gdzie¶.

Bo tak by³o, bior±c za kondukt kolumnê jad±cych  samochodów... pó¼niej z odleg³o¶ci ok 100m. podjecha³y do niego 2 policyjne samochody puszczaj±c sygna³y d¼wiêkowe oraz upominaj±c przez g³o¶niki. W ka¿dym razie ca³a sytuacja rozegra³a siê w tle karawanu. Grupy rowerzystów i motocyklistów nie by³o nawet widaæ.

za³osne...

M.

Data: 2010-04-19 09:45:31
Autor: granat
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym.. .
dzis rano (poniedzialek)znowu grasowal po trakcie krolewskiem z flaga w prawicy... od wczorajszego pogrzebu tak jezdzi?
po numerze mazovii widze ze to zawodnik z M6.

granat

Data: 2010-04-13 12:43:30
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym.. .
Dnia 13.04.2010 12:29 u¿ytkownik Frankie napisa³ :
W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

Jest to gdzie¶ w sieci?

Nie, ogl±da³em transmisje na tvp i nasz bohater wyjecha³ gdzie¶ na
wysoko¶ci Raszyñskiej - Towarowej. Nie wiem, ale kondukt, czyli jad±ca
kolumna wg mnie nie jest miejscem na demonstrowanie swoich uczuæ na
rowerze. Niewa¿ne z jakich pobudek.

Do tego wyra¼nie by³o widaæ, ¿e policjant z radiowozu najpierw namawia³
do zjechania, a gdy to nie pomog³o to zajechali delikatnie temu komu¶
drogê i dopiero wyluzowa³ i zjecha³ do ty³u.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-04-13 13:13:15
Autor: KK
W dniu 2010-04-13 12:29, Frankie pisze:
W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

Jest to gdzieÅ› w sieci?

Nie, oglądałem transmisje na tvp
To musialo byc fascynujace :)
Jak trzeba sie nudzic zeby na takie cos tracic czas.

Data: 2010-04-13 13:23:55
Autor: Frankie
W dniu 10-04-13 13:13, KK pisze:

To musialo byc fascynujace :)
Jak trzeba sie nudzic zeby na takie cos tracic czas.

Mam podzielność uwagi, więc nie twój problem.

Data: 2010-04-13 17:07:02
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym.. .
Dnia 13.04.2010 13:13 u¿ytkownik KK napisa³ :
W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

Jest to gdzie¶ w sieci?

Nie, ogl±da³em transmisje na tvp
To musialo byc fascynujace :)
Jak trzeba sie nudzic zeby na takie cos tracic czas.

Jak trzeba siê nudziæ, ¿eby pisaæ takie pierdo³y na usenecie?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-04-14 09:38:59
Autor: KK
W dniu 10-04-13 12:21, kml pisze:

[...]

Mi to zajelo 30s. A transmisja z przejazdu czarnego sze¶cianu ulicami stolicy trwalo zapewne d³uzej.

Data: 2010-04-13 13:45:07
Autor: Alfer_z_pracy
Frankie napisał:
Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się wjeżdżając rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flagą w dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

Co prawda zajścia nie widziałem ale z opisu kojarzę tego rowerzystę bo widziałem go wczoraj i nawet z nim zamieniłem kilka słów. Jeśli Twoje pytanie nie było retoryczne to dość łatwo go sprawdzić poprzez numer startowy, mam go nawet na fotce. Hm, tylko po co? Wiem, można by mu spuścić powietrze z opon albo przynajmniej ukamieniować...

Skoro tu już sie odważyłem kliknąc to wtrącę swoje 3 grosze odnośnie pozostałych żałobnych wątków na preclu - szczerze wstyd mi za niektórych. Jak zwykle zrobili piękne błotko na grupie w imię obrony swoich przeróżnych ideałów, zarówno tych zacnych ale i i tych szczeniackich. Nawet śmierć ludzi nie powstrzyma wściekłych internautów przed kontynuacją misji leczenia świata poprzez dyskusje i dyskusyjki. Poszczekać trzeba, choćby i pod kirem.

Alfer mówi EOT.

Data: 2010-04-13 14:04:17
Autor: Frankie
W dniu 10-04-13 13:45, Alfer_z_pracy pisze:

[...]

Było retoryczne. Po co mi ta wiedza? Każdy w życiu robi coś głupiego i tyle.

Data: 2010-04-13 14:04:31
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-13 13:45, Alfer_z_pracy pisze:
Nawet śmierć ludzi nie powstrzyma wściekłych internautów
przed kontynuacją misji leczenia świata poprzez dyskusje i dyskusyjki.
Poszczekać trzeba, choćby i pod kirem.

Ta dyskusja nie powinna byla sie zaczać na tej grupie i nie zaczeli jej
"szczekacze" jak ich nazwałeś a "żałobnicy".

Data: 2010-04-13 16:28:18
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-04-13 14:04, arturbac pisze:
Ta dyskusja nie powinna byla sie zaczać na tej grupie i nie zaczeli jej
"szczekacze" jak ich nazwałeś a "żałobnicy".

proszem pani ale to on zaczal

--
Tomek

Data: 2010-04-13 16:51:44
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-13 16:28, Tomek Banach pisze:
W dniu 2010-04-13 14:04, arturbac pisze:
Ta dyskusja nie powinna byla sie zaczać na tej grupie i nie zaczeli jej
"szczekacze" jak ich nazwałeś a "żałobnicy".

proszem pani ale to on zaczal

Nie usprawiedliwam nikogo, tylko już mam po dziurki w nosie udawanych
lamętów i słuchowisk w stylu Plac im Gosiewskiego lub Stadion Narodowy
Kaczyńskiego i wypocin w kółko iż należy biadolić tj biadolić i
lamętować to przystoi a powiedzieć dajcie już spokój z tym biadoleniem i
to na grupie dyskusyjnej o rowerach nie przystoi.

Pierwszego dnia żonie powiedziałem , żal mi ludzi, życie każdego z
punktu widzenia człowieka jest tyle samo warte i współczuje rodzinom ale
zrobią z tego szopkę a co niektórzy potraktują jak drabine medialną to
wydarzenie. Z punktu widzenia społecznego i politycznego teraz przez
czyjąś głupotę z Prezydenta zrobią męczennika i będę musiał o nim
słuchać do końca życia przy różnych okazjach zamiast za rok zapomnieć o
latach jego koszmarnej prezydentury w stylu "moje/twoje" zabawki i
piaskownica, tak jak kiedyś o Jaruzelskim czy Wałęsie.

Data: 2010-04-13 16:53:21
Autor: arturbac
[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...
Zapomniałem dodać:

Teraz możecie pojeździć po mnie ja robie EOT, ale obiecuje że przeczytam.

Data: 2010-04-13 18:25:37
Autor: Wojtek B

Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w wiadomości news:hq20h0$3d6$2news.task.gda.pl...
Zapomniałem dodać:

Teraz możecie pojeździć po mnie ja robie EOT, ale obiecuje że przeczytam.

A może to wszystko powiesz pod swoim imieniem i nazwiskiem.
Burek szczeka jako anonim.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5020 (20100412) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-13 18:41:14
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-04-13 18:25, Wojtek B pisze:

A może to wszystko powiesz pod swoim imieniem i nazwiskiem.
Burek szczeka jako anonim.

napisal Wojtek B :))))

dobre sa te watki zalobne

--
Tomek

Data: 2010-04-13 23:42:35
Autor: arturbac
[...]

A nie pisze pod swoim imieniem i nazwiskiem ?

czytaj wpierw Wojtek B...jakis tam.

Data: 2010-04-13 21:50:21
Autor: Niewe
arturbac pisze:
[...]

I to mnie najbardziej zastanawia.
Po kiego ch... ktoś, już nawet nie pamiętam kto zaczął w ogóle ten temat na tej grupie? Nie chodzi mi nawet konkretnie o ten wątek tylko ogólnie. Nie subskrybuję zbyt wielu grup, ale przejrzałem pobieżnie kila innych tematycznych grup jak ogrody, gps, kino domowe itp i tam nikt innym nie zawraca dupy swoją żałobą.
Więc po co? Po co na grupie o rowerach zapodawać takie żałobne wątki? Mało to innych grup?

Data: 2010-04-13 18:31:43
Autor: Wujek Kude³ek
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym...
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a Frankie żaśpiewał pięknym głosem:

Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się
wjeżdżając rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flagą w
dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

Przypomnę, że w niedzielę rowerzyści ścigali się z konduktem jadąc po pasie w przeciwną stronę, tudzież torowiskiem na Alejach i na Marszałkowskiej... Więc to nic nowego w sumie...

Data: 2010-04-13 21:47:53
Autor: Titus Atomicus
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym.. .
In article <hq2daf$m99$6@inews.gazeta.pl>,
 Wujek Kude³ek <wujko.kudelcio@w.interia.pl> wrote:

> Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisa³ siê
> wje¿d¿aj±c rowerem w kondukt ¿a³obny Pani Marii Kaczyñskiej z flag± w
> d³oni i g³uchy na argumenty policji nie chcia³ z niego wyjechaæ?

Przypomnê, ¿e w niedzielê rowerzy¶ci ¶cigali siê z konduktem jad±c po pasie w przeciwn± stronê,

Jak to sie scigali skoro jechali w przeciwna strone?

TA

Data: 2010-04-14 07:34:01
Autor: Wujek Kude³ek
[waw] Rowerzysta w kondukcie ¿a³obnym...
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a Titus_Atomicus żaśpiewał pięknym
głosem:

Przypomnę, że w niedzielę rowerzyści ścigali się z konduktem jadąc po
pasie w przeciwnÄ… stronÄ™,

Jak to sie scigali skoro jechali w przeciwna strone?

Źle się wyraziłem - pas był w przeciwną stronę, a oni jechali w stronę w którą poruszał się kondukt. Czyli pod prąd. (dobrze, że ruch był wstrzymany)

[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...