[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...

Data: 2010-04-13 18:31:43
Autor: Wujek Kudełek
[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a Frankie żaśpiewał pięknym głosem:

Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się
wjeżdżając rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flagą w
dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

Przypomnę, że w niedzielę rowerzyści ścigali się z konduktem jadąc po pasie w przeciwną stronę, tudzież torowiskiem na Alejach i na Marszałkowskiej... Więc to nic nowego w sumie...

Data: 2010-04-13 21:47:53
Autor: Titus Atomicus
[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym.. .
In article <hq2daf$m99$6@inews.gazeta.pl>,
 Wujek Kudełek <wujko.kudelcio@w.interia.pl> wrote:

> Ciekaw jestem, który inteligentny rowerzysta warszawski popisał się
> wjeżdżaj±c rowerem w kondukt żałobny Pani Marii Kaczyńskiej z flag± w
> dłoni i głuchy na argumenty policji nie chciał z niego wyjechać?

Przypomnę, że w niedzielę rowerzy¶ci ¶cigali się z konduktem jad±c po pasie w przeciwn± stronę,

Jak to sie scigali skoro jechali w przeciwna strone?

TA

Data: 2010-04-14 07:34:01
Autor: Wujek Kudełek
[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a Titus_Atomicus żaśpiewał pięknym
głosem:

Przypomnę, że w niedzielę rowerzyści ścigali się z konduktem jadąc po
pasie w przeciwnÄ… stronÄ™,

Jak to sie scigali skoro jechali w przeciwna strone?

Źle się wyraziłem - pas był w przeciwną stronę, a oni jechali w stronę w którą poruszał się kondukt. Czyli pod prąd. (dobrze, że ruch był wstrzymany)

[waw] Rowerzysta w kondukcie żałobnym...