Rowerzysta z 3 promilami

Data: 2011-07-19 13:30:29
Autor: Alfer_z_pracy
Rowerzysta z 3 promilami
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,policja-sprawdza-rowerzystow-trzy-promile-we-krwi,245940.html

(...) Było tuż po 3.00, gdy policjanci z Bielan zwrócili uwagę na jadącego rowerem mężczyznę. Podejrzewali, że może być pijany. 29-letniego Michała W. wylegitymowali i przewieźli do komendy rejonowej przy ulicy Żeromskiego. Po badaniu na zawartość alkoholu okazało się, że miał prawie 3 promile alkoholu we krwi. Grozi mu nawet rok pozbawienia wolności. (...)

Preclowi zwracam uwagę na podwójne dno tego cytatu. Czyżby chodziło o...

:-)))

Pzdr
A.

Data: 2011-07-19 13:40:29
Autor: R.Madejski
Rowerzysta z 3 promilami
Alfer_z_pracy wrote:
[...]

Wydaje mi się, że potencjalny bohater drugiego dna jest starszy. Poza tym to kolejny post z docinkiem ad personam. Żartobliwy, ale chyba niepotrzebny, szczególnie w świetle przeładowania precla sprawami i osobowościami kilku panów.

RM

Data: 2011-07-19 13:46:29
Autor: Alfer_z_pracy
Rowerzysta z 3 promilami
R.Madejski napisał:
[...]

Śmiech to zdrowie, w odróżnieniu od chamskich odzywek :-) Jakby wszyscy tu żartowali a nie podnosili sobie ciśnienie, byłoby znacznie przyjemniej. Ale zdaję sobie sprawę że znowu podpadłem paru osobom tą wstrętną prowokacją, Belzebub już ostrzy sobie na mnie zęby w piekle :-)))

Miłego dnia!
A.

Data: 2011-07-19 17:52:19
Autor: Wuyo
Rowerzysta z 3 promilami
IMHO to nie rowerzysta PIJANY, tylko zwykły pijaczek na rowerze

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-07-20 08:50:41
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rowerzysta z 3 promilami

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4e256b79$0$2447

Preclowi zwracam uwagę na podwójne dno tego cytatu. Czyżby chodziło o...

Ale przeca nie jest napisane Michał "w." W. :>

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Rowerzysta z 3 promilami