Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB

Data: 2009-11-27 00:18:44
Autor: Marek
Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB
rzecza spotykana juz nagminnie jest to ze misie (policja)
wylapuje jadac z wideo za autkiem z CB mobile i przykladnie ich kaze
obserwujac okolice trojmiasto to wiecznie krzycza ze zlapali mobilka
praktycznie w 90% jest to ktos kto ma CB
do tego oczywiscie gornw idelki mandatow

i teraz maly haczyk
kupuje CB bo duzo jezdze po polsce
z reguly nie lamie ograniczen predkosci a w zasadzie CB nie zakupilem w tym celu
by pytac sie czy czysto i dawac w palnik...
wychodzi na to ze krzywo spojze, przekrocze predkosc nieznacznie
ale z tego wzgledu ze mam CB to mi sie dostanie a nie temu co nie mial i pojechal ciut szybciej

czy faktycznie policja nie ma innych ambicji i lamie prawo
ktos powie ze trudno to udowodnic, ale czy fakty nie mowia za siebie

wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?
czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

Data: 2009-11-27 00:25:46
Autor: Grejon
Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB
Marek pisze:

[ciach]

Wróć jak zdasz maturę z polskiego...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-11-27 00:49:33
Autor: Czabu

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hen2pp$2n4$1inews.gazeta.pl...
Marek pisze:

[ciach]

Wróć jak zdasz maturę z polskiego...

I wyleczy manię prześladowczą...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-11-27 00:43:14
Autor: Rafal O.
Marek <brakadresu@wp.pl> napisał(a):
[....] z reguly nie lamie ograniczen predkosci [....]

Za nic to raczej mandatów nie rozdają. Jeżeli masz gaśnicę i nie masz Unidena
510/520 oraz kradzionej nawigacji, to czego się obawiasz?

Data: 2009-11-27 09:08:41
Autor: J.F.
On Fri, 27 Nov 2009 00:43:14 +0000 (UTC),  Rafal O. wrote:
Marek <brakadresu@wp.pl> napisał(a):
[....] z reguly nie lamie ograniczen predkosci [....]

Za nic to raczej mandatów nie rozdają.

No chyba ze trzeba na pol litra czy prezent dla kolegi, albo norme
wyrobic.

Zazwyczaj sa jednak uczciwi - u nas nie trzeba dlugo stac zeby
uczciwie mandat wystawic :-)

J.

Data: 2009-11-27 14:11:13
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Rafal O. napisał:
[...]

A masz coś do Unidena 510 ??
Nic Ci nie zrobią nawet jak masz - mogą tylko zabrać do przebadania, jak przebadają że nie spełnia naszych norm to dopiero wtedy mogą coś tam zrobić.

Możesz wziąć mojego Unidena 510 na warsztat przebadać - założe się że się zdziwisz pozytywnie ;) przedłubany był przez radioamatora co się w radiach babra :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-28 07:35:46
Autor: Olleo
[...]

Zdaje sie tylko sprzedaz jest zakazana, a nie posiadanie. Ja kupilem
zanim zakazali ich sprzedazy i nie mam zamiaru bawic sie w strojenie z
tego powodu.
--
Olleo

Data: 2009-11-29 11:59:06
Autor: Olleo
Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB
Chyba, że ktoś ma innych współużytkowników pasma w nosie
i jest radiowym trollem / szkodnikiem.

No to chyba 99,99% wspoluzytkownikow.
--
Olleo

Data: 2009-11-27 08:16:12
Autor: Srututu
Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB

wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?
czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

W naszych rejonach kolo z CB to najczęściej debilny "mobilek" który nagle zapomina języka polskiego i zaczyna napierdalać jakimś kretyńskim slangiem. A CB kupił po to, żeby kontroli drogowych uniknąć i móc kozaczyć na drodze.

Data: 2009-11-27 09:20:42
Autor: marjan
Marek pisze:
i teraz maly haczyk
kupuje CB bo duzo jezdze po polsce
z reguly nie lamie ograniczen predkosci a w zasadzie CB nie zakupilem w tym celu
by pytac sie czy czysto i dawac w palnik...

No, to podobnie jak ja, choć ja dużo nie jeżdżę.

wychodzi na to ze krzywo spojze, przekrocze predkosc nieznacznie
ale z tego wzgledu ze mam CB to mi sie dostanie a nie temu co nie mial i pojechal ciut szybciej

Gdzie niby za krzywe spojrzenia dostaje się mandaty?

czy faktycznie policja nie ma innych ambicji i lamie prawo
ktos powie ze trudno to udowodnic, ale czy fakty nie mowia za siebie

Jakie znowu fakty? Chyba Twoje urojenia.

wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?
czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

Nie.

P.S. Mam właśnie U520, o którym pisał Rafał, i żadne niemiłe konsekwencje mnie za to nie spotkały. Choć fakt, byłem tylko raz kontrolowany rutynowo, a raz po kolizji.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-11-27 09:42:31
Autor: Krzychu
Marek pisze:

wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?
czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

W naszych rejonach, czyli okolicach Trójmiasta nie zaobserwowaliśmy "nagminnych wydarzeń o których piszesz. Ani na żywo ani w eterze. Nie uogólniaj więc takich głupot. To że czasem się tak zdarza - cóż użytkownicy CB sami zapracowali sobie na opinię "królów szos" co "dają w palnik". Stąd mogą przyciągać zwiększoną uwagę misiaków.

Nie dawniej jak miesiąc temu wpadłem z antenką na dachu na misiaków 110/50 (przeoczylem ograniczenie na robotach drogowych za Lęborkiem - a że nikt nie jechał z naprzeciwka to nadziałem się prosto na suszarkę). Nie dostałem żadnych "górnych widełek", a wręcz przeciwnie - Pan Policjant widząc że młody foteliku dostaje już korby (staliśmy trochę wcześniej w korku) potraktował mnie ulgowo i mandat nie był tak duży jak mógłby być. Ludzki Pan.

Pozdrawiam
Krzychu

Data: 2009-11-27 12:53:43
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Marek" <brakadresu@wp.pl> napisał w wiadomości

wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?
czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

Dla mnie sprawa jest prosta Jak mam CB to mniej się rozglądam
i nie widzę, choć nawet jestem spostrzegawczy, ale uspokaja mnie
posiadanie CB, że gdzieś nagle jest ograniczenie...
Po prostu jeżdżący z CB nawet jak nie są "normalnymi kratkowcami"
łatwiej przekraczają przepisy i mniej obserwują.
To dla mnie jest powód, że "nadreprezentatywnie" posiadacze CB dostają
więcej mandatów,
więc możemy uzyskać takie wrażenie ze "polują" na CB-ków.

Dlatego nie kupuje CB:)

Artur(m)

Data: 2009-11-27 13:12:35
Autor: elmer radi radisson
Artur(m) wrote:

Po prostu jeżdżący z CB nawet jak nie są "normalnymi kratkowcami"
łatwiej przekraczają przepisy i mniej obserwują.

Ale co obserwuja?

To dla mnie jest powód, że "nadreprezentatywnie" posiadacze CB dostają
więcej mandatów,
więc możemy uzyskać takie wrażenie ze "polują" na CB-ków.

Oczywiscie ze zdarzaja sie bezrefleksyjne palanty, ale IMHO jest
tez taki aspekt pozytywny w przypadku CB i wystarczajaco kumatych ludzi:

Zwazywszy na to ze 90-95% (powiedzmy) kierowcow i tak bardziej
czy mniej przekracza predkosc i np. w zabudowanym jedzie te "rozsadne"
70km/h  co juz i tak czestokroc potrafi sie kwalifikowac na suszarke/FR
i $ + PKT, to znajac sytuacje na drodze i nawet wciaz przekraczajac
predkosc, mozna za to skupic uwage na drodze i jezdzie, a nie
paranoidalnym zajmowaniem 25% uwagi tym czy nie stoi jakis Pan Fotograf,
major Suszarski albo krazy rajdowoz z kinematografia. IMHO lepiej juz
jechac szybciej ale wiecej widziec i wyciagac wnioski z sytuacji,
niz sie zagapic na cos waznego. Nawet jesli to jest "tylko" duza dziura
w jezdni.

Podkreslam ze nie usprawiedliwiam palowania ponad norme. Ale i to
procz mistrzow prostej polegajacych na CB potrafia uskuteczniac
wykrawaceni CEO w SUVACH wyposazonych wylacznie w gruby portfel.

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-11-27 17:12:50
Autor: Bydlę
Marek wrote:
> rzecza spotykana juz nagminnie jest to ze misie (policja)
> wylapuje jadac z wideo za autkiem z CB mobile

A za autkiem z CB amobilnym nie jadą?

> i przykladnie ich kaze

Co im każe?

> obserwujac okolice trojmiasto to wiecznie krzycza

Wydzierają się podczas obserwacji?
Debile?

> ze zlapali mobilka
> praktycznie w 90% jest to ktos kto ma CB

Czyli - popularne urządzenie.
I przydatne.

> do tego oczywiscie gornw idelki mandatow

A to zdanie jest bez sensu.

> [...]
> celu
> by pytac sie czy czysto i dawac w palnik...

I jesteś zadowolony, czy będziesz reklamować?

> wychodzi na to ze krzywo spojze,

Bo spoglądać?
;>>>

> przekrocze predkosc nieznacznie
> ale z tego wzgledu ze mam CB to mi sie dostanie

Tylko wtedy, gdy to ciebie złapią.

>a nie temu co nie mial i
> pojechal ciut szybciej

No bo skoro go nie złapali, to go nie złapali.
Wiesz - oni łapią tych, których łapią, a nie tych, których nie łapią.

> czy faktycznie policja nie ma innych ambicji

Ma.

> i lamie prawo

Łamanie prawa zgłaszasz w prokuraturze.

> ktos powie ze trudno to udowodnic, ale czy fakty nie mowia za siebie

Ale jakie fakty?

> wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?

Normalnie - idiotów jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że co i rusz się natrafia na takiego...

> czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

Błąd:
Ten kto jedzie normalnie nie ma przechlapane.
Nieważne, czy ma nakładkę na lewarek, rękawiczki do zmiany opon, chusteczkę, telefon czy CB.

--
Bydlę

Data: 2009-11-27 17:14:52
Autor: Grejon
Marek pisze:
[...]

Bo je po prostu wyłączył...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB