Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB

Data: 2009-11-27 00:43:14
Autor: Rafal O.
Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB
Marek <brakadresu@wp.pl> napisał(a):
[....] z reguly nie lamie ograniczen predkosci [....]

Za nic to raczej mandatów nie rozdaj±. Jeżeli masz ga¶nicę i nie masz Unidena
510/520 oraz kradzionej nawigacji, to czego się obawiasz?

Data: 2009-11-27 09:08:41
Autor: J.F.
On Fri, 27 Nov 2009 00:43:14 +0000 (UTC),  Rafal O. wrote:
Marek <brakadresu@wp.pl> napisał(a):
[....] z reguly nie lamie ograniczen predkosci [....]

Za nic to raczej mandatów nie rozdaj±.

No chyba ze trzeba na pol litra czy prezent dla kolegi, albo norme
wyrobic.

Zazwyczaj sa jednak uczciwi - u nas nie trzeba dlugo stac zeby
uczciwie mandat wystawic :-)

J.

Data: 2009-11-27 14:11:13
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Rafal O. napisał:
[...]

A masz co¶ do Unidena 510 ??
Nic Ci nie zrobi± nawet jak masz - mog± tylko zabrać do przebadania, jak przebadaj± że nie spełnia naszych norm to dopiero wtedy mog± co¶ tam zrobić.

Możesz wzi±ć mojego Unidena 510 na warsztat przebadać - założe się że się zdziwisz pozytywnie ;) przedłubany był przez radioamatora co się w radiach babra :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-11-28 07:35:46
Autor: Olleo
[...]

Zdaje sie tylko sprzedaz jest zakazana, a nie posiadanie. Ja kupilem
zanim zakazali ich sprzedazy i nie mam zamiaru bawic sie w strojenie z
tego powodu.
--
Olleo

Data: 2009-11-29 11:59:06
Autor: Olleo
Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB
Chyba, że kto¶ ma innych współużytkowników pasma w nosie
i jest radiowym trollem / szkodnikiem.

No to chyba 99,99% wspoluzytkownikow.
--
Olleo