Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB

Data: 2009-11-27 17:12:50
Autor: Bydlę
Marek wrote:
> rzecza spotykana juz nagminnie jest to ze misie (policja)
> wylapuje jadac z wideo za autkiem z CB mobile

A za autkiem z CB amobilnym nie jadą?

> i przykladnie ich kaze

Co im każe?

> obserwujac okolice trojmiasto to wiecznie krzycza

Wydzierają się podczas obserwacji?
Debile?

> ze zlapali mobilka
> praktycznie w 90% jest to ktos kto ma CB

Czyli - popularne urządzenie.
I przydatne.

> do tego oczywiscie gornw idelki mandatow

A to zdanie jest bez sensu.

> i teraz maly haczyk
> kupuje CB bo duzo jezdze po polsce
> z reguly nie lamie ograniczen predkosci a w zasadzie CB nie zakupilem w tym
> celu
> by pytac sie czy czysto i dawac w palnik...

I jesteś zadowolony, czy będziesz reklamować?

> wychodzi na to ze krzywo spojze,

Bo spoglądać?
;>>>

> przekrocze predkosc nieznacznie
> ale z tego wzgledu ze mam CB to mi sie dostanie

Tylko wtedy, gdy to ciebie złapią.

>a nie temu co nie mial i
> pojechal ciut szybciej

No bo skoro go nie złapali, to go nie złapali.
Wiesz - oni łapią tych, których łapią, a nie tych, których nie łapią.

> czy faktycznie policja nie ma innych ambicji

Ma.

> i lamie prawo

Łamanie prawa zgłaszasz w prokuraturze.

> ktos powie ze trudno to udowodnic, ale czy fakty nie mowia za siebie

Ale jakie fakty?

> wiec jak to jest w waszych rejonach polski ?

Normalnie - idiotów jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że co i rusz się natrafia na takiego...

> czy ten kto ma CB i jedzie w miare normalnie ma przerabane?

Błąd:
Ten kto jedzie normalnie nie ma przechlapane.
Nieważne, czy ma nakładkę na lewarek, rękawiczki do zmiany opon, chusteczkę, telefon czy CB.

--
Bydlę

Rowni i rowniejsi wobec prawa, CB