Równoważne adresy

Data: 2013-10-21 23:48:15
Autor: Adam Klobukowski
Równoważne adresy
Różne osoby w różnych sytuacjach różnie zapisują ten sam adres:

ul. Upierdliwa 2/3
ul. Upierdliwa 2 m3
ul. upierdliwa 2 mieszkania 3

Czy są jakieś przepisy które określają jakie adresy są równoważne?

Problem: bank przypieprzył się że na jednym papierku jest tak a na drugim siak. Ponieważ odkręcanie tego to spora kołomyja a gonią terminy umowne, to chciałbym im jakoś odpór dać.

AdamK

Data: 2013-10-22 09:19:38
Autor: Tomasz Kaczanowski
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-22 08:48, Adam Klobukowski pisze:
[...]

Teoretycznie każdy z tych zapisów jest prawidłowy, chodź ten pierwszy niejednoznaczny.... A przekonałem się po tym jak zacząłem mieszkać pod adresem, gdzie numer budynku to jest 4/6 a dodatkowo numer mieszkania.....

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2013-10-22 17:45:11
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:526626fa$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Budynek przy ul. Upierdliwej 2/3 musiałby stać po dwóch stronach tej samej ulicy :-)

Data: 2013-10-22 17:57:58
Autor: qwerty
Równoważne adresy
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52669e43$0$2291$65785112@news.neostrada.pl...
Budynek przy ul. Upierdliwej 2/3 musiałby stać po dwóch stronach tej samej ulicy :-)

Według Ciebie budynek 11 i 11/1 stoi po tej samej stronie, czy przeciwnej?
A jak z budynkami 2a, 2b, 3c? 5, 5/1, 5a?

Data: 2013-10-22 18:11:09
Autor: m
RĂłwnowaĹźne adresy
W dniu 22.10.2013 17:57, qwerty pisze:
UĹźytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie mówiąc o adresie ul. Jakaś 5/6/7 m 19

p. m.

Data: 2013-10-22 18:12:48
Autor: sqlwiel
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-22 17:57, qwerty pisze:
[...]

Wiadomo o co chodzi. Robert skrócił na wzór amerykański, gdzie chyba parcele mają określoną szerokość, a budynek może zajmować kilka parcel i ma numer 1024/1028 7th Ave, ale nie 1024/1027

Z kolei ja nie natknąłem się na adresy typu Wołowa 12/1 m10, a co najwyżej 12a/10 (czyli 12a,m10)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-22 09:42:54
Autor: Kris
Równoważne adresy

Z kolei ja nie natkn��em si� na adresy typu Wo�owa 12/1 m10,
A unas takia numeracja jest często spotykana. Targowa 12/1 mieszkania 2 np.

Data: 2013-10-22 18:50:36
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:52297705-2f4b-4c83-9421-5a281bc6bdf3googlegroups.com...

Z kolei ja nie natkn��em si� na adresy typu Wo�owa 12/1 m10,
A unas takia numeracja jest często spotykana.
Targowa 12/1 mieszkania 2 np.

Ale wóczas wiadomo, że to po prostu jeden dom. Ni wiem, w czym tu widzisz problem.

Data: 2013-10-22 09:56:09
Autor: Kris
Równoważne adresy
W dniu wtorek, 22 października 2013 18:50:36 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Ale w�czas wiadomo, �e to po prostu jeden dom. Ni wiem, w czym tu widzisz problem.
A coś pisałem o problemie? Maruda pisał ze nie spotkał takiej numeracji ja napisałem że u nas takie są.

Data: 2013-10-22 18:29:26
Autor: qwerty
Równoważne adresy
Użytkownik "sqlwiel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5266a404$0$2175$65785112@news.neostrada.pl...
Z kolei ja nie natknąłem się na adresy typu Wołowa 12/1 m10, a co najwyżej 12a/10 (czyli 12a,m10)

A spotkałeś się z 17/1F? W polsce wszystko jest możliwe.

Data: 2013-10-23 08:36:29
Autor: Tomasz Kaczanowski
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-22 18:12, sqlwiel pisze:
[...]

No to ci piszę, że ja np mieszkając w Polsce mam 4/6 m 8 (na przykład).

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2013-10-22 18:37:31
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l467a9$2k5$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jak masz 11/1, to wiadomo, że to nie jest budynek na dwóch sąsiednich działkach. Zgodnie z przepisami  po jednej stronie ulicy masz numery nieparzyste, a po drugiej parzyste i tylko sytuacja, gdy w adresie masz dwie kolejne liczby parzyste lub nieparzyste może wzbudzać wątpliwość.  Jak sobie wyobrażasz budynek na dwóch sąsiednich działkach o numerach 11 i 1? Most nad działkami 3~9 i to "pod wlos"?

Data: 2013-10-22 10:00:46
Autor: Kris
Równoważne adresy
W dniu wtorek, 22 października 2013 18:37:31 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
Zgodnie z przepisami  po jednej stronie ulicy masz numery  nieparzyste, a po drugiej parzyste i tylko sytuacja, gdy w adresie masz dwie kolejne liczby parzyste lub nieparzyste moďż˝e wzbudzaďż >wďż˝tpliwo��.  Jak

O jakich przepisach piszesz? Bo z mioich obserwacji wynika że nie jest regułą że po jednej stronie ulicy parzyste po drugiej nieparzyste itp.
Czasami numeracja miewa jakby losową kolejność- w syuacji np że jakas większa działka została podzielona na kilka mniejszych to urzędasy potrafią nadać nowym działką różne nielogicznie ułozone numery.

Data: 2013-10-22 18:50:25
Autor: Krzysztof Jodłowski
Równoważne adresy
Zgodnie z przepisami  po jednej stronie ulicy masz numery
nieparzyste, a po drugiej parzyste

Nieprawda. Nie ma takich przepisów. I znam co najmniej kilka przykładów, że tak nie jest. Na wsiach (miejscach z bardzo rozproszoną zabudową) szczególnie.
A kiedyś (we Wrześni chyba) byłem na uliczce, gdzie numery nie szły według niczego, ani parzyste/nieparzyste ani po kolei - np. nr 3 sąsiadował z 12, czy jakoś tak.

Krzysztof

Data: 2013-10-22 19:34:34
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <bluelaser@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l46ach$bh4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na wsiach masz drogi, a nie ulice i w tym tkwi różnica :-))

A kiedyś (we Wrześni chyba) byłem na uliczce, gdzie numery nie szły według niczego, ani parzyste/nieparzyste ani po kolei - np. nr 3 sąsiadował z 12, czy jakoś tak.

Chyba tylko jakoś tak :-)

Większość numeracji w Polsce było ustawiane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości. oraz poprzednich rozporządzeniach. Jeśli kogoś to interesuje, to można prześledzić, czemu czasem przy numerach mamy literki a kiedy indziej cyferki. Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej uchyliła to rozporządzenie i nie potrafię znaleźć aktualnie obowiazującego, ale minister miał 3 lata na aktualizację, więc nie wykluczone, ze po prostu sobie zapomniał :-)

Oczywiście w praktyce bywa, że są odstępstwa od określonych przepisami zasad wynikające z różnych miejscowych uwarunkowań, jak choćby zmiana przebiegu ulicy. Wówczas przeważnie nie zmienia się numeracji juz istniejacej, ale to są wyjątki. W Krakowie - Nowa Huta jakiś miejscowy artysta na znajdujacych sie tam osiedlach numeracje prowadził po spirali od centrum, które przeważnie stanowiła szkoła, przedszkole lub inna podobna budowla. Ale to są po prostu wyjątki.

Data: 2013-10-22 20:04:49
Autor: sqlwiel
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-22 19:34, Robert Tomasik pisze:

[...]

Ty o prawie i teorii, a inni o praktyce.
Przykład z mojej okolicy, tj z Katowic:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2290f54be0fc2852.html

Strzałkami oznaczyłem pewne budynki przy ul. Witosa. Proszę zwrócić uwagę na numery 3, 4 i 5.
Ani to wieś, ani nie zmieniono biegu ulicy (w tej części, bo dalej na południe nieco zmieniono). Po prostu urzędnicza bezmózga fantazja.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-23 01:02:36
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:5266be42$0$2172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pisałem, ze istnieją wyjątki, ale tu żadnego nie ma. Numeracja leci swoim rytmem po obydwu stronach ulicy od jej początku. Nie ma zadnego powodu, by numer 4 była vis a' vis 3 i 5. Bywają ulice, gdzie przykładowo w ogóle nie ma parzystej albo nieparzystej strony ulicy. W tym konkretnym wypadku owo przesunięcie jest wynikiem tego, że po nieparzystej stronie ul. Witosa - jak wynika z mapy pod linkiem http://goo.gl/maps/bCg62 - biegnie na pewnym odcinku biegnie ul. Macieja Rataja. Numer 1 pewnie jest gdzieś na początku, a reszta działek po nieparzystej stronie jest przyporządkowana do tych mniejszych uliczek.

Data: 2013-10-23 07:27:04
Autor: sqlwiel
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-23 01:02, Robert Tomasik pisze:

[...]

A jaki jest powód, aby numery 3 i 5 były pomiędzy numerami 11 i 15 ???

Gdyby miały 11b, 11c (czy dalsze, bo 11 jest "wieloklatkowcem") - to bym się nie pluł.
(W uzupełnieniu - te małe "domki" pomiędzy 3 a 5, głównie siedziby firemek, sklepy, bank itp  mają adresy 3a, 3b, 3c)
Daj spokój Robert, bo bijemy pianę. Nie zarzucam Ci braku racji, ani pisania głupot.
Ale nie broń urzędniczego bezmózgowia, bo to bez sensu.

[...]

Tak się składa, że przy ul. Rataja w ogóle nie ma numerów nieparzystych. Nie wybudowali :) Ul. Rataja odchodzi od widocznego ronda i biegnie na wschód. Ale to tutaj nieistotne. Przykład przywołałem po to, aby pokazać numery 3 i 5 między 11, a 15.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-23 18:52:19
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:52675e28$0$2172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja się tam wymądrzać nie chcę, ale podlinkowane przeze mnie zdjęcie dostarcza dość prostego i oczywistego rozwiązania. Te domy należą do dwóch różnych ulic: Witosa (3, 5) oraz Rataja 11-15. Moze to jest jakieś rozwiązanie.

Data: 2013-10-23 21:08:58
Autor: sqlwiel
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-23 18:52, Robert Tomasik pisze:

[...]

Nie wierz we wszystko, co napisze Google :)
Ten wysoki "trzyklatkowiec" przy rondzie ma adres Witosa 9. Jakiś dureń na guglu podjazd pod ten budynek (ślepy podjazd) oznaczył "ul. Rataja".
Kolejne wysokie wieloklatkowce na południe mają adresy Witosa 11, 13, 15. Targeo przynajmniej jest tu dokładniejsze, bo pewno korzystało z urzędowych map.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-23 21:21:46
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:52681ecb$0$2276$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Musiałbym jechać i sprawdzić, ale wersja Google wydaje mi się akurat bardziej wiarygodna.

Data: 2013-10-23 21:49:00
Autor: sqlwiel
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-23 21:21, Robert Tomasik pisze:

[...]

I takich stanowczych i oddanych nam trzeba! :D
Nie musisz jechać. Użyj Google Street View. Na zdjęciach widać tablice adresowe na budynkach. Jest tak, jak pisałem, a nie jak Ci się wydaje.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-23 23:09:28
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:5268282d$0$2297$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ależ mnie się nic nie wydaje, bo niby na jakiej podstawie by mi się miało wydawać. Odstępstw od reguł jest mnóstwo i zdaję sobie sprawę z tego. Faktycznie pomysł dobry i obejrzałem tabliczki - masz rację. Ba, nawet jak sie adres Witosa 9 wpisze, to wychodzi na ten blok przy Rataja. Trzebaby było zapytać kogoś miejscowego z czego ta anomalia wynika. Domy 3~7 nie wyglądają na jakoś szczególnie starsze od tych bloków. Może stoją na miejscu jakiś starych budynków? Bo z czegoś sie to musi brać na pewno.

Data: 2013-10-24 07:37:44
Autor: sqlwiel
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-23 23:09, Robert Tomasik pisze:
[...]

Nie wiem na jakiej podstawie, ale napisałeś "wersja Google wydaje mi się akurat bardziej wiarygodna" (dopowiadam: niż moja).

[...]

Mieszkam w Katowicach, więc poniekąd jestem miejscowy, ale pełną wiedzą nie dysponuję.

Domy 3~7 nie wyglądają na jakoś szczególnie starsze od tych
bloków. Może stoją na miejscu jakiś starych budynków? Bo z czegoś sie to
musi brać na pewno.

Tak, powstały na miejscu "fińskich domków", które tu kiedyś stały i zostały zrównane z ziemią buldożerami. Nie wiem jakie miały adresy. Trzeba byłoby szukać w archiwach miasta. Potem wybudowano blokowiska, a potem te nowe "domki" (bank, cukiernia, Żabka itp).
Uparcie będę uważał, że urzędniczym idiotyzmem było nadawać im adresy 3-7, skoro ulica Witosa zaczyna się blisko kilometr dalej na północ, a obok nich są budynki o adresach 11-15.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-24 17:22:33
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:5268b228$0$2296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na podstawie doświadczenia. Ukłąd ulic na  gogle wydał mi się bardziej intuicyjny.

[...]

Jak Ci się uda kogoś dopytać, to daj znać. Bo podejrzewam, ze jakieś wyjaśnienie tej bzdury będzie.

[...]

I tu się z Tobą zgadzam. Pytanie, skąd ten kretynizm.

Data: 2013-10-22 19:08:06
Autor: qwerty
Równoważne adresy
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnl6dbj0.7or.proteus@pl-test.org...
/me ma "budynek" 1/3i m. ...
I baardzo często ludzie z dowodu przepisując robią 1/31.

Szkoda, że mandaty i tak trzeba płacić.
Spotykałem się, że ludzie piszą Dibuła, czy Dibua zamiast Dubois.
Puławskiego zamiast Pułaskiego też często spotykam.

Data: 2013-10-23 00:13:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
RĂłwnowaĹźne adresy
W dniu 2013-10-22 18:37, Robert Tomasik pisze:

Jak masz 11/1, to wiadomo, Ĺźe to nie jest budynek na dwĂłch
sąsiednich działkach. Zgodnie z przepisami  po jednej stronie
ulicy masz numery nieparzyste, a po drugiej parzyste i tylko
sytuacja, gdy w adresie masz dwie kolejne liczby parzyste lub
nieparzyste moĹźe wzbudzać wątpliwość.  Jak sobie wyobraĹźasz
budynek na dwóch sąsiednich działkach o numerach 11 i 1? Most
nad działkami 3~9 i to "pod wlos"?

To teraz karnie wsiadasz w środek transportu i jedziesz do wsi Warzyce (pod Jasłem).

Pierwszą lokalizację jaką nawiedzasz to dom nowego sołtysa (adres dostępny w sieci). drugą to dom starego sołtysa (jw.) i zakład karny.

A potem opowiadasz nam wraĹźenia z logiki numeracji ;)

P.S.: geoportal Ci huja pomoĹźe :D

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-10-23 01:12:50
Autor: Robert Tomasik
RĂłwnowaĹźne adresy
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:l46ti9$qte$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na wsi domy się numeruje w kolejności budowania. Tu spokojnie może być numer 100 obok numeru 1 i 500. Natomiast nie chce mi sie wróżyć, o cóż też może Ci chodzić z tymi adresami, więc moze napisz to normalnie.

Data: 2013-10-22 23:31:53
Autor: Adam Klobukowski
Równoważne adresy
On Wednesday, 23 October 2013 01:12:50 UTC+2, Robert Tomasik  wrote:

> [...]

Na wsi domy się numeruje w kolejności budowania. Tu spokojnie może być numer 100 obok numeru 1 i 500. Natomiast nie chce mi sie wróżyć, o cóż też może Ci chodzić z tymi adresami, więc moze napisz to normalnie.

Ciekawa dyskusja nam się tu wywiązała, niewątpliwie. Nie chciałbym Panów dyskutantów urazić, ale ciągle pozostaje otwarta pierwotna kwestia: jakie zapisy adresów są równoważne i jakie przepisy to regulują?

AdamK

Data: 2013-10-23 17:30:19
Autor: qwerty
Równoważne adresy
Użytkownik "Adam Klobukowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:78b8900d-7180-4803-9d12-5044ac5f63cf@googlegroups.com...
Ciekawa dyskusja nam się tu wywiązała, niewątpliwie. Nie chciałbym Panów dyskutantów urazić, ale ciągle > pozostaje otwarta pierwotna kwestia: jakie zapisy adresów są równoważne i jakie przepisy to regulują?

Jak to jak?
Białostocka 5/1 != Białostocka 5 m 1
Może być blok numer 5 i obok jednorodzinny 5/1
To zupełnie inne adresy.
Wpiszesz źle, bank wyśle informacje i nie trafi tam gdzie trzeba. Oczywiście będą wszyscy winni, tylko nie ty.

Data: 2013-10-23 18:53:02
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Adam Klobukowski" <adamklobukowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:78b8900d-7180-4803-9d12-5044ac5f63cfgooglegroups.com...
[...]

Podlinkowałem odpowiednie Rozporządzenie.

Data: 2013-10-24 00:07:32
Autor: Adam Klobukowski
Równoważne adresy
On Wednesday, 23 October 2013 18:53:02 UTC+2, Robert Tomasik  wrote:
U�ytkownik "Adam Klobukowski" <adamklobukowski@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:78b8900d-7180-4803-9d12-5044ac5f63cfgooglegroups..com...
On Wednesday, 23 October 2013 01:12:50 UTC+2, Robert Tomasik  wrote:
> U�ytkownik ""Rafa� \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa� w > wiadomo�ci

> Ciekawa dyskusja nam si� tu wywi�za�a, niew�tpliwie. Nie chcia�bym Pan�w > dyskutant�w urazi�, ale ci�gle pozostaje otwarta pierwotna kwestia: jakie > zapisy adres�w s� r�wnowa�ne i jakie przepisy to reguluj�?

Podlinkowa�em odpowiednie Rozporz�dzenie.

No, ale skoro zostało one uchylone to chyba nie obowiązuje? Tak czy siak, mówi się tam o adresach nieruchomości i budynków, a nie o adresach mieszkań.

AdamK

Data: 2013-10-24 18:49:02
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Adam Klobukowski" <adamklobukowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:f806a8ea-9cc8-494e-a09d-bf809cc7dd11googlegroups.com...

> [...]

No, ale skoro zostało one uchylone to chyba nie obowiązuje? Tak czy siak, mówi się tam o adresach nieruchomości i budynków, a nie o adresach mieszkań.

Nie przyszło Ci do głowy, że mieszkania, to części nieruchomości? Bio to dość oczywista konstatacja.

Data: 2013-10-23 08:37:45
Autor: Tomasz Kaczanowski
Równoważne adresy
[...]

O jakie przepisy to regulują, bo wyglądałoby,że np w Szczecinie te przepisy sa łamane...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2013-10-23 18:55:34
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52676ea9$0$2166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taż podałem link do Rozporządzenia.

Data: 2013-10-24 00:16:03
Autor: HANA
Równoważne adresy

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5266ab03$0$2276$65785112news.neostrada.pl...
[...]

yhmmm...
ul. Stoklosy w wawie
kolejnosc numeracji blokow po jednej stronie ulicy masz 6, 4, 2, 7, 1
prosty odcinek z polnocy na poludnie....

Andrzej

www.hana.com.pl
www.osiedle.olsztyn.pl
www.bartolty.com.pl

Data: 2013-10-25 19:41:28
Autor: Baczek
Równoważne adresy

Jak masz 11/1, to wiadomo, że to nie jest budynek na dwóch sąsiednich działkach. Zgodnie z przepisami  po jednej stronie ulicy masz numery nieparzyste, a po drugiej parzyste[...]

U mnie na ulicy po jednej stronie są kolejne nr, sąsiad po lewej ma nr 1 ja 2 po prawej 3

Data: 2013-10-23 08:34:25
Autor: Tomasz Kaczanowski
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-22 17:45, Robert Tomasik pisze:
[...]

Niekoniecznie - zapraszam do szczecina :) tam często numeracja jest taka, że od 1 do polowy numerow to lewa strona, a po prawej w drugą stronę. więc nr 1 i ostatni sa na przeciwko siebie.

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2013-10-23 12:46:34
Autor: m
RĂłwnowaĹźne adresy
UĹźytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
[...]

Cicho. Nie masz racji. To są wyjątki.

p. m.

Data: 2013-10-23 18:54:35
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52676de0$0$2166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podaj współrzędne GPS chociaż jednego takiego miejsca, to bedzie można sie zastanowić. Inaczej niczego konstruktywnego napisać się nie da.

Data: 2013-10-24 08:04:26
Autor: Tomasz Kaczanowski
Równoważne adresy
W dniu 2013-10-23 18:54, Robert Tomasik pisze:
[...]

Przykład - Szczecin, ulica Emilii Plater

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2013-10-24 17:51:24
Autor: Robert Tomasik
Równoważne adresy
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5268b85a$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nigdy tam nie byłem, ale z danych Geopoltar wynika, że ktoś ją zanumerował na zasadach obowiazujących dla placów.

Data: 2013-10-25 19:38:49
Autor: Baczek
Równoważne adresy
Budynek przy ul. Upierdliwej 2/3 musiałby stać po dwóch stronach tej samej ulicy :-)

Dlaczego ?

Równoważne adresy