Rozanski

Data: 2009-06-14 08:11:07
Autor: Odys
Rozanski
Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
co lał się z nieba.
Ci co nie byli niech żałują -

jak by co, to co złego to nie ja :)

pozdrawiam
Odys

Data: 2009-06-14 14:19:08
Autor: Kita
Rozanski
On Jun 14, 5:11 pm, Odys <odys...@tlen.pl> wrote:
[...]

Się podłączamy do ryczeń i podpisujemy wszystkimi 8 łapami :).
Aniu, Jacku, - dzięki za wszystko. Oby nam zaczęło takich imprez
przybywać a nie kurde tylko ubywać :/

Wróciliśmy suchą oponą (Kropcia dzień wcześniej) choć nawet nieźle
wiało podrodze.

Kropka & Kita

Data: 2009-06-14 17:27:52
Autor: Grzybol
Rozanski
Użytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

--
Grzybol

Data: 2009-06-14 19:44:45
Autor: Ivam
Rozanski
"Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> wrote in message news:h1351r$t7e$1atlantis.news.neostrada.pl...
No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-)

Najwidoczniej za malo wypiles i sam sie nie wysypales ;)

Musze sie kiedys wybrac, bo co roku czytam, ze bylo zajebiscie;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-06-15 18:31:05
Autor: Przemysław Budnicki
Rozanski
Ivam <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał(a):
Musze sie kiedys wybrac, bo co roku czytam, ze bylo zajebiscie;)

ale jak ze zajebiscie????

3 dni padalo
wkolo latala gromada smarkaczy od 0,5 do 8 lat (nie litrow, lat wiem co pisze)
nikt nie chcial grac w pilke i o maly wlos Rozanski nie bylby utopiony :O
nikt sie nie pobil :O

a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa
a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra
a i jeszcze jacys idioci sie darli do 5 rano

a i jeszcze musialem przyjechac samochodem

nie wiem na prawde co ludzie widza w tej imprezie .... ;-P

Pozdro
asterix

C.U. next year :-)

Data: 2009-06-15 21:07:02
Autor: Ivam
Rozanski
"Przemysław Budnicki" <asterix600.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h16419$t60$1inews.gazeta.pl...
3 dni padalo

Przynajmniej nie chcialo sie jezdzic, za to pogoda w sam raz do pogadania ;)

wkolo latala gromada smarkaczy od 0,5 do 8 lat (nie litrow, lat wiem co pisze)

Oj, tam... no dobra, to na minusik

nikt nie chcial grac w pilke

Na trzezwo? Tez bym nie gral. A po pijaku... to bym zagral, ale gdzies na preclu czytalem, ze u Rozanskich sie nie pije;)

i o maly wlos Rozanski nie bylby utopiony :O

Znaczy zostal wrzucony do wody, czy nie? (nie wiem czy "utopiony" to metafora, czy na serio) Jak zostal - to tradycje trzeba zachowac... no nie?

nikt sie nie pobil :O

Wezme "Male Wino", troche wypije to juz bedziesz mial z kim sie bic:D... tylko to NTG i nie ta impreza, bo Maly nie jezdzi.

a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa

Patrzac na zdjecia - kamien z serca, bo kobiet na tych zdjeciach duzo nie bylo, wiec domyslam sie, ze mieliby to robic faceci?

a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra

Nie lubie, bo choruje;(... tylko czysta. Moze byc najgorsze gowno (starogardzka, polska, itp.), ale jak zimne to wypije i nie bede wiedzial co to kac.

a i jeszcze jacys idioci sie darli do 5 rano

Jestem studentem - jestem przyzywczajony;)

a i jeszcze musialem przyjechac samochodem

To lipa.

nie wiem na prawde co ludzie widza w tej imprezie .... ;-P

Niektorzy rozumieja te emoty na koncu - naszczescie nie wszyscy i impreza nie rozrosla sie do rozmiarow np. otwarcia sezonu na bemowie.

C.U. next year :-)

Mam nadzieje, ze tez;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-06-15 21:54:51
Autor: Don Pedro
Rozanski
Przemysław Budnicki pisze:
a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra

Ale była moja pigwówka i mojito i margerita a'la Kocyk ;)

a i jeszcze jacys idioci sie darli do 5 rano

Do 5:30, kufra...

nie wiem na prawde co ludzie widza w tej imprezie .... ;-P

Fsumie niektórzy za wiele nie zobaczyli ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-06-16 20:10:15
Autor: Jacek Różański
Rozanski
Don Pedro pisze:
Przemysław Budnicki pisze:
a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra

Ale była moja pigwówka i mojito i margerita a'la Kocyk ;)

Oo, pigwówka naprawdę świetna, ale bardzo zdradliwa.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-06-15 23:12:58
Autor: Wieca
Rozanski
Przemysław Budnicki napisał(a) :
[...]

Nie chcesz - nie pij. 13 litrów jakoś zdoili w dwa dni. A jaka niedobra - najbardziej nie lubił jej kocyk i strasznie się bronił przed piciem. Są świadkowie.

a i jeszcze musialem przyjechac samochodem

Wielkie mico. Ja też. Wiozłem zaopatrzenie i uzbrojenie.

--
pozdr
Wieca

Data: 2009-06-16 13:36:57
Autor: Kita
Rozanski
On Jun 15, 8:31 pm, "Przemysław  Budnicki"
<asterix600.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Ivam <fil...@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał(a):

a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa

Pozdro
asterix

C.U. next year :-)

Śmiem zdementować ;) powyższe. I to 2 razy ;)

http://picasaweb.google.com/andrzej.ciemniecki/Hartek2009?authkey=Gv1sRgCJ6QmK7lkfeB5AE&pli=1#slideshow/5348026317235619538

Kita

Data: 2009-06-16 22:42:11
Autor: doktorski
Rozanski
On 16 Cze, 22:36, Kita <andrzej.ciemnie...@gmail.com> wrote:

http://picasaweb.google.com/andrzej.ciemniecki/Hartek2009?authkey=Gv1....
"Ups... Tu nie ma nic do oglądania"
Wiec dementujesz czy nie? :)

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-06-16 15:23:28
Autor: Magic
Rozanski
Przemysław Budnicki pisze:

nikt sie nie pobil :O

Sie nie. A Ciebie pobiła żona, o !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-14 22:32:33
Autor: Jacek Różański
Rozanski
Grzybol pisze:
[...]

Heh, jeśli to prawda i Ty to Ty, to... niezłe jaja :)

Data: 2009-06-15 00:30:12
Autor: Mika
Rozanski
On 14 Cze, 17:27, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:

No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie
rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

A co w lubelskim nie ma juz z kim pić, czy tak sie na gościnne występy
wybrałes tylko mowę odjeło żeby się przedstawić?

Mika

Data: 2009-06-15 11:04:53
Autor: (pj)
Rozanski
Grzybol pisze:
Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-)

wskaż siebie na zdjęciach Tytusa (w sąsiednim wątku)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-15 21:22:32
Autor: Tytus
Rozanski
Siemka

***Grzybol pisze:
 Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie  rozszyfrował:-)

No zalezy gdzie ta wodeczke piles...bo w paru miejscach nawet dosc cieplo Cie wspominali...A ja mialem okazje poznac slawetnego przedstawiciela plastikowego poludnia - Łejna.

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-06-16 20:09:27
Autor: Jacek Różański
Rozanski
Tytus pisze:
Siemka

***Grzybol pisze:
[...]

Nie znaliście się wcześniej? Takie stare precle.

Data: 2009-06-17 11:11:52
Autor: gildor
Rozanski

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2#5347460940949649410

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-17 11:27:14
Autor: Kefir
Rozanski
Elou!
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h1ac0o$hl6$2news.onet.pl...
Grzybol pisze:
No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2#5347460940949649410

Niemoszliwe. To nie Piotrek. Za sympatyczny.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2009-06-17 11:33:27
Autor: gildor
Rozanski
Grzybol pisze:
No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2#5347460940949649410

Niemoszliwe. To nie Piotrek. Za sympatyczny.

hyhyhy. ten też był na początku sympatyczny, ale fakt, onda (którą przyjechał), jeszcze nie wyprodukowała fazera 600. mimo że angol przecież.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-17 17:42:37
Autor: Piotr
Rozanski
Niemoszliwe. To nie Piotrek. Za sympatyczny.

a dziekuje Kefiru

;)

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-17 11:29:50
Autor: Arni
Rozanski
gildor pisze:
Grzybol pisze:
No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2#5347460940949649410

o ja wiem, ja wiem! ten z kitkiem co sie chowa na koncu stołu :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-17 11:32:56
Autor: Kefir
Rozanski
Elou!
"Arni" <arni@NO.spam> wrote in message news:h1ad2d$m6j$1inews.gazeta.pl...
gildor pisze:
Grzybol pisze:
[...]

To jest zwykla dyskryminacja mniejszosci ktorej pewna Stara Indianka moze Ci nie wybaczyc ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2009-06-17 11:35:25
Autor: gildor
Rozanski
gildor pisze:
Grzybol pisze:
[...]

btw, nominacja na fote roku :)
http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009/page_31.html

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-17 11:51:44
Autor: Magic
Rozanski
gildor pisze:
Grzybol pisze:
[...]

A nie ta ?
http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009/page_35.html

Co myślał Mikołaj ?
"Nikt jeszcze do mnie tak czule nie mówił. Czuję się nieco zażenowany." ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-17 11:53:09
Autor: gildor
Rozanski
Magic pisze:
gildor pisze:
Grzybol pisze:
[...]

ja jednak głosuje na tamtą, bardziej sytuacyjną.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-17 20:42:42
Autor: (pj)
Rozanski
gildor pisze:
Magic pisze:

[...]

tak czy siak - Kryhu rulez!

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-17 20:32:39
Autor: Wieca
Rozanski
Arni napisał(a) :
gildor pisze:
Grzybol pisze:
[...]

Je se wypraszam. Ja się nie ukrywam - bo i raczej było by mi ciężko...

Data: 2009-06-17 21:47:19
Autor: Arni
Rozanski
Wieca pisze:

http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2#5347460940949649410
o ja wiem, ja wiem! ten z kitkiem co sie chowa na koncu stołu :)

Je se wypraszam. Ja się nie ukrywam - bo i raczej było by mi ciężko...

ukrywasz sie bo Cie nie widac. A że nie wyszło to widac :)

Data: 2009-06-17 17:41:53
Autor: Piotr
Rozanski
http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2#5347460940949649410

no no no
tylko bez takich....
sie przedstawilem,
sie nie ukrywalem (ukrywam),
sie nie podszywam,
;]

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-17 17:49:07
Autor: Arni
Rozanski
Piotr pisze:
[...]

i z podniesionym czołem stanąłes do otrzesin. Tylko konkurencji nie stało... :)

Data: 2009-06-17 17:59:01
Autor: Piotr
Rozanski
i z podniesionym czołem stanąłes do otrzesin

a co sie bede...;]!

Tylko konkurencji nie stało... :)

cieniasy , walkowerem oddali  piwo i butelki;]
ale przeciez nie bede narzekal;)

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-17 20:31:42
Autor: Wieca
Rozanski
Piotr napisał(a) :
i z podniesionym czołem stanąłes do otrzesin
a co sie bede...;]!
Tylko konkurencji nie stało... :)
cieniasy , walkowerem oddali  piwo i butelki;]
ale przeciez nie bede narzekal;)

Ale żeby się chociaż wywiązać z podstawowego obowiązku topienia dyrehtora, to już musiałem łapówkę dać. Co za młodzież...

Data: 2009-06-17 20:40:20
Autor: Piotr
Rozanski
to już musiałem łapówkę dać. Co za młodzież...

nie powiem
dobre bylo;))
i szybko poszlo:)

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-18 12:06:42
Autor: Wieca
Rozanski
Piotr napisał(a) :
to już musiałem łapówkę dać. Co za młodzież...
nie powiem
dobre bylo;))

Pacz. A niektórzy narzekają.

i szybko poszlo:)

Szybko to poszło całe 13 litrów.

Pozdr
Wieca

Data: 2009-06-18 14:00:14
Autor: Piotr
Rozanski
Pacz. A niektórzy narzekają.

sie nie znaja
albo "wieczni malkontenci";]
taka kokieteria, zeby wiecej dostac

Szybko to poszło całe 13 litrów.

to Cie powinno zmobilizowac....
do wiekszych baniaczkow;] transportowych
na Bobry!

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-17 21:13:30
Autor: gildor
Rozanski
Piotr pisze:
[...]

no i cały misterny plan...

--
- gildor
9'99

Data: 2009-06-18 08:47:54
Autor: Piotr
Rozanski
no i cały misterny plan...

no nie ma co sie obrazac;]
napewno wymyslicie inna "teorie spisku";))

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-14 18:09:48
Autor: Don Pedro
Rozanski
Odys pisze:
Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
co lał się z nieba.

Dołączam się. Weekend smignął nie wiadomo kiedy.

Ci co nie byli niech żałują -

Zwłaszcza śpiewów ojca dyrechtora Różańskiego. Stado wilków przy tym to pikuś ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-06-14 10:42:52
Autor: doktorski
Rozanski
On 14 Cze, 18:09, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:

> Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
> co lał się z nieba.
1. Organizacja byla do dupy. :)
2. Pogoda byla zajebista.
3. Powrot sucha opona.
4. Za rok tez przyjedziemy. :-^
5. Co zlego to nie ja. To kocyx. :-P

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-06-14 21:02:53
Autor: gildor
Rozanski
doktorski pisze:
5. Co zlego to nie ja. To kocyx. :-P

żartujesz? nie zgubił sie?

--
- gildor
9'99

Data: 2009-06-15 15:55:35
Autor: Terror
Rozanski
Dnia 14-06-2009 o 21:02:53 gildor <gildor@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

doktorski pisze:
5. Co zlego to nie ja. To kocyx. :-P

żartujesz? nie zgubił sie?

nie zgubił, bo błyszczał i szeleścił przy każdym kroku

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-14 19:18:03
Autor: Budyń
Rozanski
Użytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisał w wiadomości news:366ff207-1641-479f-847d-0715f08c8b97a5g2000pre.googlegroups.com...
Ci co nie byli niech żałują -

Otóż to. Było git :-)

b.

Data: 2009-06-14 19:42:39
Autor: Jacek Różański
Rozanski
Odys pisze:
Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
co lał się z nieba.
Ci co nie byli niech żałują -

jak by co, to co złego to nie ja :)

Dziękuję i wzajemnie :)

UWAGA, ktoś zostawił ręczniczek w kolorze pomarańczowym oraz czarną saszetkę z napisem Rowenta zawierającą dla odmiany białą golarkę Philips. Właściciel niech się odezwie na priva.

Data: 2009-06-15 09:25:53
Autor: Sybi
Rozanski
Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
UWAGA, ktoś zostawił ręczniczek w kolorze pomarańczowym oraz czarną saszetkę z napisem Rowenta zawierającą dla odmiany białą golarkę Philips. Właściciel niech się odezwie na priva.

To nie ja, moze moja corka;)
Jacek dzieki za fajna impreze, ktora udala sie nadspodziewanie
pomimo niedopilnowania pogody.
Jak to powiedzial Astero: "lepiej w Hartku niz w pieciogwiazdkowym hotelu
a z pajakami trzeba sie zaprzyjaznic" czy jakos tak;))
Koles z Ananakofana de best! Dawno nie bawilem sie tak zarabiscie
przy ognisku (wszelkie podobienstwo przypadkowe!)
Powrot szczesliwy, kufer zamkniety, strasznie wialo i mrowie
katamaranow po drodze ale za to w sloneczku.
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-06-14 19:43:25
Autor: Magic
Rozanski
Odys pisze:
Dzieki za kolejną wspaniała imprezę

Eeetam, organizacja jak zwykle do dupy, nawet gorzej bo w tym roku to nawet listy nie było żeby ją zgubić.

Tekst imprezy:
"- Astero, przynieśliśmy Ci żonę.
- Znowu ?"

Aniu i Jacusiu - dzieki serdeczne. Oby Wam się nie przestało chcieć.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-14 22:00:38
Autor: Drutek
Rozanski
Magic pisze:

Tekst imprezy:
"- Astero, przynieśliśmy Ci żonę.
- Znowu ?"

Ja zapamietam jednak "ch..ja tam" via Dafca i "dobrze w ch..j" via Fat :)

Aniu i Jacusiu - dzieki serdeczne. Oby Wam się nie przestało chcieć.

Jacuś juz powiedział ze do końca świata i jeszcze dłuzej.

pzd

Drutek & Rode

--
klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-06-14 22:20:46
Autor: cpt. Nemo
Rozanski

Użytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisał w wiadomości

Dzieki za kolejną wspaniała imprezę,

Ta ?
Jak zwykle organizacja do dupy, pogoda do dupy, deszcz albo upal na
zmiane :(
Towarzystwo albo spiace albo zmeczone...
Mycie bylo na dojazd, w drodze powrotnej nic mi juz moto nie umylo,
pewnie sam bede musial.
Gdyby nie to ze sobie kilka obraczek znalazlem to bym smialo napisal ze
:
bylo do dupy jak zawsze :)

Pozdrawiam, leszek

Data: 2009-06-14 22:58:12
Autor: Tytus
Rozanski
Siemka

Piszcie jak wrociliscie bo kilku odjechalo na zawsze w ten weekend.

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-06-14 23:40:07
Autor: Kefir
Rozanski
Elou!
Tytus wrote:
Siemka

Piszcie jak wrociliscie bo kilku odjechalo na zawsze w ten weekend.

Kwiatek i ja zgodnie z rozkladem i na sucho choc jego padaka, podkrecona nieco na gladkiej drodze nr 10, wyplula uszczelke spod kolektora wydechowego.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

Data: 2009-06-15 15:41:24
Autor: DELTA
Rozanski
Siemka

Piszcie jak wrociliscie bo kilku odjechalo na zawsze w ten weekend.

Witka!
Dzięki za pilotowanie i wspólną rybkę w Płocku. Przed Kutnem mię chłopaki trafili na radar ale mi odpuścili i nawet nie podnieśli lizaka :-)
Pzdro
Darek DELTA
CBR600RR

Data: 2009-06-15 10:47:46
Autor: lesor
Rozanski
Odys wrote:
Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
co lał się z nieba.
Ci co nie byli niech żałują

hója tam

http://42.pl/u/1G4d_chujatam
/moze sie zapchac/

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 /Rossynant/

Data: 2009-06-15 11:06:07
Autor: szauek
Rozanski
Użytkownik "lesor" <pisz@lesorNS.waw.pl> napisał w wiadomości news:h151q7$vm5>
hója tam

http://42.pl/u/1G4d_chujatam
/moze sie zapchac/

lol :)))
Dobrze, że Dadu pojechał dzień wcześniej, nie wyspałby się w tych warunkach:)

Dzięki wszystkim za wszystko, Ani i Jackowi przede wszystkim:)

Ania i Szauek

Data: 2009-06-15 12:00:16
Autor: (pj)
Rozanski
Odys pisze:
Dzieki za kolejną wspaniała imprezę,

sie tu podłączę:

JAcku, Aniu - dziękujemy za ciąglość, cierpliwość i chęci :-)

--

pozdr
pj+Montika

Data: 2009-06-15 15:39:45
Autor: donia
Rozanski
To się dopiszę, to był mój pierwszy raz z Tobą i Twoją małżonką ;>,

było "dobrze w chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj" :)

pees pewnego siwiejącego entuzjastę techniki motocyklowej (taki co się z Mikołajem zaprzyjaźnił) serrrrdecznie pozdrawiam :)

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Rozanski