Rozbestwione kłamstwo = komunizm.

Data: 2011-04-22 17:56:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Rozbestwione kłamstwo = komunizm.
 obserwator wrote:

Stalinizm — tak samo jak komunizm czy bolszewizm — istniał
wyłącznie z twarzą masowego mordercy całych narodów...

Nojlepsym tego psykładem, jest wymordowanie cołkich PAńCTW INDIANERSKICH w Hameryce Płd psez "słusnom kulturem"...

Łocywistałocywistość, łotakich drobiazgach, jak wyprawy kżyżowe, krystianizacjo nasiłem, świnto imkwizycjo itd itp niewspominom...

Data: 2011-04-23 15:27:21
Autor: raff
Rozbestwione kłamstwo = komunizm.

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:pak888-nbi.ln1server.linuxfan.de...
obserwator wrote:

Stalinizm &#8212; tak samo jak komunizm czy bolszewizm &#8212; istniał
[...]

Ale on mowi o komunizmie. Czemu zmieniasz temat ?

R.

Rozbestwione kłamstwo = komunizm.