Rozbiezne opinie o Renault Scenic

Data: 2010-01-25 16:42:50
Autor: go!
Rozbiezne opinie o Renault Scenic
W zwiazku ze strasznym rozrzutem co do opinni o Renault Scenic (po 2003 roku), postanowilem zapytac was, co sadzicie.. Pchac sie w to, czy to zakarzenie? Jedni chwala a od innych, po przeczytaniu listy wymienionych podzespolow i cen czesci skora mi cierpnie na plecach :)
Jedyne co sie powtarza to cos z podnosnikami szyb.

Dzieki
--
go!

Data: 2010-01-25 18:40:53
Autor: Czarek

Użytkownik "go!" <go2NOSPAM@gmx.us> napisał w wiadomości news:hjkhmc$mqj$1inews.gazeta.pl...
W zwiazku ze strasznym rozrzutem co do opinni o Renault Scenic (po 2003 roku), postanowilem zapytac was, co sadzicie.. Pchac sie w to, czy to zakarzenie?

Samochód jak każdy inny. Nie jest bardziej usterkowy od np. niemieckich. Warunkiem jest to aby był zadbany. Jeśli nie będzie Ci szkoda kasy na sprawdzenie w ASO to z pewnością znajdziesz auto warte uwagi. Możesz tam sprawdzić zarówno stan technczny jak i historię napraw zarówno w kraju jak i za granicą.

Od wielu lat jeżdzę Scenikami. Sprowadziłem ich z Francji wiele i o wiekszości wiem wszystko do dnia dzisiejszego. Mam kontakt z klientami którzy na bieżąco serwisują je u mnie. Samochody mają rózne przebiegi. Od 50.000 do 300.00 i powiem Ci że jakbym miał żyć tylko i ich napraw to umarłbym z głodu:) Warunkiem sukcesu jest zakup sprawdzonego auta z udokumentowanym przebiegiem i wypadkowością a uwierz mi że dla kogoś kto się zna na marce nic się nie ukryje

Ja generalnie polecam przy założeniu że bedziesz kupował na chlodno i bez emocji
pozdrawiam
Czarek

Rozbiezne opinie o Renault Scenic