Rozbił sie Tu-154 Pułku Specjalne go z Prezydentem na pokladzie!!

Data: 2010-04-10 13:29:28
Autor: FD
Rozbił sie Tu-154 Pułku Specjalne go z Prezydentem na pokladzie!!
Lotnisko w google maps

http://tinyurl.com/y7ptgmj

Data: 2010-04-10 13:43:57
Autor: Kris
Rozbił sie Tu-154 Pułku Specjalnego z Prezydentem na pokladzie!!

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:hppo52$79i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Lotnisko w google maps

http://tinyurl.com/y7ptgmj

trcohe tam amszyn maja, patrzac na drzewa to nie ma tego tam sporo
w zasadzie kilka krzaczorow
musieli ostro sie pomylic i tak bylo 1,5 km

Data: 2010-04-10 13:46:54
Autor: Grzegorz
Rozbił sie Tu-154 Pułku Specjalne go z Prezydentem na pokladzie!!
Hello Kris !:

http://tinyurl.com/y7ptgmj

trcohe tam amszyn maja, patrzac na drzewa to nie ma tego tam sporo
w zasadzie kilka krzaczorow
musieli ostro sie pomylic i tak bylo 1,5 km

Jeśli te zdjęcia są tak samo aktualne, jak okolice Pyrzowic, to raczej historia .... Na moje oko 5-6 lat mają.

BTW, Google Earth szybciej działa.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-04-10 16:33:23
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał w wiadomości news:hppofd$v0i$1news.onet.pl...
[...]

Obok pasa w lesie jest taka wielka czarna plama. Czyżby tam coś wcześniej już spadło i byłby to ślad po pożarze? Reszta zielona, więc nie wygląda to na resztki śniegu. Plama jest mniej więcej w połowie pasa na północ między drzewami.

Rozbił sie Tu-154 Pułku Specjalne go z Prezydentem na pokladzie!!