[DC] Rozbity Mercedes SLR

Data: 2009-09-20 23:05:58
Autor: Arbiter
[DC] Rozbity Mercedes SLR

Użytkownik "Mirek Ziółek" <moophone@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h95vpi$kkd$1inews.gazeta.pl...

jednak, że sprawca wypadku jechał nie Mercedesem SLK, a Maclarenem Mercedesem SLR - samochodem, który jest wart blisko 2 miliony złotych.

http://arbiter.pl/zdjecie/13245.Mercedes.SLR
http://arbiter.pl/zdjecie/13246.SLR

Data: 2009-09-20 23:33:57
Autor: Papkin
[DC] Rozbity Mercedes SLR

http://arbiter.pl/zdjecie/13245.Mercedes.SLR
http://arbiter.pl/zdjecie/13246.SLR

oj blache tez stracil, bo zdaje sie ze nie przechodzi na nowe auto?

Na alercie jest napisane ze kierowal 23latek. W tym wieku jezdzilem nie powiem jakim zlomem ;)

Do qrfy nedzy, ja chce by mnie jego tatuś adoptował!

Fotki podeslijcie na taka strone ala jakrozbicsuperfure.com, nie pamietam adresu.

Data: 2009-09-20 23:51:13
Autor: Arbiter
[DC] Rozbity Mercedes SLR

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4ab69fc5$1news.home.net.pl...

oj blache tez stracil, bo zdaje sie ze nie przechodzi na nowe auto?

to chyba jednak nie ten SLR

Data: 2009-09-21 08:37:01
Autor: Jan Nepomucen
[DC] Rozbity Mercedes SLR
Dnia Sun, 20 Sep 2009 23:51:13 +0200, Arbiter napisał(a):

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4ab69fc5$1news.home.net.pl...

oj blache tez stracil, bo zdaje sie ze nie przechodzi na nowe auto?

to chyba jednak nie ten SLR

Zgadza się. Wydzwonił B0 SLR.

--
pozdr

Data: 2009-09-21 00:13:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[DC] Rozbity Mercedes SLR
Papkin pisze:

Na alercie jest napisane ze kierowal 23latek. W tym wieku jezdzilem nie powiem jakim zlomem ;)

Kolejny dowód, że poniżej 25 roku życia, PJ powinno nie pozwalać na jazdę czymś co ma więcej niż 50KM na tonę. ;)
Tak, wiem, znów uogólniam i wszystkich młokosów do jednego worka wrzucam. :P

http://wreckedexotics.com/

  --
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-09-21 02:04:38
Autor: Papkin
[DC] Rozbity Mercedes SLR
Fotki podeslijcie na taka strone ala jakrozbicsuperfure.com, nie
pamietam adresu.

http://wreckedexotics.com/

ano, update sa czesto, bedzie i jeden z Polszy ;)

Dosc fajnie wyglada ten wrak, bez kół na przedzie ("bez zeba na przedzie") i sam silniczek slusznego wymiaru.

Te wszystkie exotic & luxury cars to ile moga miec gwiazdek? EuroNCAP nie rozbije SLR raczej dla testu. Tu mamy "real life" test ale jaka predkosc mial kierowca, czy udezyl w stojace czy jadace przeszkody? Kierowca przezyl, pasazer przezyl.

SLR robi sie by byl szybki, lekki i zwrotny. Ale czy robi sie tyle testow i obliczen, symulacji i testow co taki na przyklad citroen/peugot? Nie sadze by bezpieczenstow gralo kluczowa role przy takich furach. Mysle ze przywalenie z 50tka w betonowa przeszkode zabije kierowce SLR na miejscu a kierowce C8 wysle na wozek inwalidzki... To już chyba ta pierwsza opcja lepsza no i jaka medialna.

Data: 2009-09-21 01:10:47
Autor: Michał
[DC] Rozbity Mercedes SLR
Papkin <spam@spamerssux.net> napisał(a):
> [...]

mial
kierowca, czy udezyl w stojace czy jadace przeszkody? Kierowca przezyl,

na oko wydaje się że 4...5.

mercedesy są bezpieczne, audi już mniej i bmw - te strsze to dramat
ale taki naprawdę.

lambo, ferrari nie wiem, maclaren f1 - bezpieczny bardzo, ale szyba duża.

oddzielna historia to zderzenia z dużymi prędkościami, ze "zwykłych":
dobrze wydadają renault laguna2, safrane, vel satis - merc w221, ale w140 już nie. ze sportowych nie wiem, z marki która mnie interesowała to alpina 610 się nie zgniecie przy duze prędkości, ale safrane były szybsze
do realnie szybkiej/bardzo szybkiej jazdy, i zawieszenie lepsze.

innych marek nie śledziłem :)

vw jeszcze musze dorwać jakies lepsze crashtesty i lexusa ls.

pozdrawiam.

Data: 2009-09-21 10:16:06
Autor: Bydlę
[DC] Rozbity Mercedes SLR
   Michał wrote:
> lambo, ferrari nie wiem, maclaren f1 - bezpieczny bardzo, ale szyba duża.

Jaki wpływ na bezpieczeństwo ma duża szyba w bardzo bezpiecznym aucie?

--
Bydlę

[DC] Rozbity Mercedes SLR