"Rozbój w biały dzień" (16.12.11)

Data: 2011-12-16 22:22:25
Autor: boukun
"Rozbój w biały dzień" (16.12.11)
Data: 2011-12-16 23:21:26
Autor: Lorn
"Rozbój w biały dzień" (16.12.11)
W dniu 2011-12-16 22:22, boukun pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=1eTM_j_JWHM&list=UUvWSMEOaWpGJJo0YC07AYNg&index=1&feature=plcp

fascynujące... Dlaczego nie wspomniałeś o umorzeniu sprawy, który wytoczył twój idol Kobylański? :>

Data: 2011-12-17 00:02:28
Autor: boukun
"Rozbój w biały dzień" (16.12.11)

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgg98$4oa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież wspomniałem elana, w odpowiedzi Grzesiowi...

Koszerny sąd i wszystko jasne...

Powodem tej decyzji było przedawnienie karalności wszystkich czynów stawianych
przez Kobylańskiego 16 oskarżonym. Sąd podkreślił, że zgromadzony dotychczas
materiał dowodowy nie pozwala na ich uniewinnienie, a wobec przedawnienia nie
można już przeprowadzać czynności, o które wnosiła obrona.

Sąd latami pracował na przedawnienie.

Satysfakcją dla Kobylańskiego niech jednak pozostanie fakt, że część podsądnych
nawet nie myśli się odwoływać i domagać uniewinnienia, z godnością pochylili
głowy...

Adwokat nieobecnego Kobylańskiego mec. Andrzej Lew-Mirski prosił o "sprawiedliwy
wyrok". Obrońcy - m.in. Adama Michnika, Jerzego Baczyńskiego, Daniela Passenta,
Tomasza Wróblewskiego, Grzegorza Gaudena, Jarosława Gugały - wnosili o umorzenie
sprawy z powodu przedawnienia. Tylko adwokat b. ambasadora RP w Urugwaju
Ryszarda Schnepfa i jego żony dziennikarki Doroty Wysockiej wniósł o
uniewinnienie. Po wyroku mec. Dariusz Turek nie wykluczył apelacji, bo jego
zdaniem można było ich uniewinnić. Reszta adwokatów raczej nie będzie się
odwoływać.

boukun

Data: 2011-12-17 00:04:17
Autor: Lorn
"Rozbój w biały dzień" (16.12.11)
W dniu 2011-12-17 00:02, boukun pisze:

[...]

Az dziwne, że nie utworzyłeś odrębnego tematu... Ok nevermind :>

Data: 2011-12-17 01:08:39
Autor: boukun
"Rozbój w biały dzień" (16.12.11)

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgipk$c7c$4inews.gazeta.pl...
[...]

[...]