Rozbudowa pamięci

Data: 2012-06-14 19:12:24
Autor: Borneq
Rozbudowa pamięci
Mam płytę Gigabyte GA-M55PLUS-S3G, Bios Award (Phoenix) FA 09/04/2006
Mam zainstalowane 3 razy jednakowe Kingston DDR2 1 GB 667MHz CL5.
Czy dałoby radę dołożyć jedną pomięć 4 GB np Corsair DDR3 1333MHz CL9.0 czy Corsair DDR3 1600MHz CL9.0?
Pamięć Corsair ma oznaczenia XMS3 Core i7 i XMP Vengeance with Heatsink (Blue).
Docelowo zmieniłbym na 4x4GB
Jak sobie płyta z 2006 roku z tym poradzi? Nigdy nie aktualizowałem Biosa.
Czy wejda kości DDR3 na tą płytę?
Przeczytałem, że ta płyta obsługuje tylko DDR2. Gdybym zmieniał płytę to na jaką warto?

Data: 2012-06-14 19:24:39
Autor: Borneq
Rozbudowa pamięci
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:jrd61n$2u7$1inews.gazeta.pl...
Przeczytałem, że ta płyta obsługuje tylko DDR2. Gdybym zmieniał płytę to na jaką warto?

NIe chciałbym inwestowąc w przestarzałe pamięci DDR2, które są 2 razy droższe od szybszych DDR3

Data: 2012-06-14 19:28:28
Autor: Santana
Rozbudowa pamięci

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:jrd6ol$1qv$1inews.gazeta.pl...
[...]