Rozbudowa pamięci

Data: 2009-03-15 22:22:14
Autor: colidar
Rozbudowa pamięci
A co sądzicie o tym: http://allegro.pl/item571261029_plyta_msi_vga_agp_p4_3_0_cooler_1_gb_ddr2_fv.html

Kupuję taki zestaw za 279 zł, wkładam do starej obudowy, ze starym dyskiem, zasilaczem itd.
Czy mogę liczyć że to pochodzi zadowalająco przez kilka lat?

Powyżej 300 zł chyba nie ma sensu, to juz lepiej wydać 900 i kupić nowy w sklepie.

Data: 2009-03-15 22:13:36
Autor: tg
Rozbudowa pamięci
Użytkownik "colidar" <colidar@wiadomocozrobic.wp.pl> napisał w wiadomości news:gpjrim$nbi$2news.onet.pl...

A co sądzicie o tym: http://allegro.pl/item571261029_plyta_msi_vga_agp_p4_3_0_cooler_1_gb_ddr2_fv.html

trudno powiedziec (biorac cene pod uwage) ze to zly wybor, jednak raczej
trzymalbym sie od p4 z daleka

za niewiele wieksze pieniadze mozesz kupic wspolczesna plyte ze zintegrowana
grafika, obslugujaca ddr2, i wsadzic tam jakiegos celerona 430 czy e1400

dalej bedziesz mial cicho i chlodno, czego o p4 raczej powiedziec sie nie da

rozwiazanie niewatpliwie drozsze, ale gwarancja 24 a nie 3 miesiace,
obsluguje dwa razy wiecej o tanszego ramu, procesor w przyszlosci
mozesz wymienic na mocniejszy, i znacznie sensowniejsza zintegrowana grafika

Czy mogę liczyć że to pochodzi zadowalająco przez kilka lat?

pochodzic pewnie pochodzi, ale czy zadowalajaco... jak by nie patrzec to p4
jest od durona 1ghz (na oko oczywiscie) niewiele ponad 100% mocniejsze
co (biorac pod uwage ze juz teraz ten duron nie starcza) nie zapewnia zbyt
duzego zapasu mocy na przyszlosc, a o rozbudowie tego rozwiazania na p4
nie ma nawet co myslec

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/duron-1100.html

Data: 2009-03-21 19:12:42
Autor: Yakhub
Rozbudowa pamięci
W liście datowanym 15 marca 2009 (22:22:14) napisano:

[...]

IMHO - bez sensu. Jak dołożysz do tego 50zł, to masz kompletny
komputer poleasingowy typu Dell GX280, mniej-więcej z takim procesorem,
1gb ram, a do tego elegancką obudową, dyskiem i napędem. A jak
dołożysz kolejne 30zł, to do całości dostaniesz jeszcze legalnego WindowsaXP
(co prawda pisałeś, że używasz Fedory, ale nie wiem, jakie pobudki
skłoniły Cię do rezygnacji z Windowsa).

 Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

Rozbudowa pamięci