Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?

Data: 2019-03-08 10:21:04
Autor: radekp@konto.pl
Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?
Thu, 07 Mar 2019 21:21:43 +0100, w
<almarsoft.2120501090897577372@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

Mam takie jedno miejsce gdzie Plus uparcie od 10 lat nie ma zasięgu. Frustrujące bo 200m dalej w jedną lub drugą stronę zasięg jest. Czy dać mu szansę, że się zorientują i dołożą komórkę by  zasięg poprawić czy to marzenie ściętej głowy i prosciej zmienić opa na taki co tam ma zasięg i wypiąć się na Plusa po 20 latach?

Jeżeli to Plus to w ogóle nie liczyłbym na to :)

Data: 2019-03-08 14:08:22
Autor: Uncle Pete
Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?
Jeżeli to Plus to w ogóle nie liczyłbym na to :)

Coś w tym musi być, ponieważ tam, gdzie mam działkę letniskową, w ciągu ostatnich lat radykalnie poprawił się zasięg wszystkich operatorów poza Plusem. Nawet Play w zeszłym roku wybudował własny BTS. A jeszcze z 8 lat temu była to dziura praktycznie bez zasięgu.

Data: 2019-03-08 14:30:17
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-03-08 o 14:08, Uncle Pete pisze:
[...]

Jest nawet gorzej. Ostatnio PT4 stawia tylko nowe maszty a te powodują "zakłócenia" dotychczasowych sieci. Efekt taki, że użytkownicy na skraju zasięgu teraz nie mają wcale. Tak w ogóle to cała idea GSM oparta była od zawsze na zasięgu przy drogach i to było w głównej mierze brane pod uwagę. Boczne landy to nieopłacalna inwestycja a na dodatek im dalej w wieś tym większe problemy...bo ludzie nie chcą...bo się kury nie niosą i rak chodzi :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-03-10 19:50:10
Autor: J.F.
Dnia Fri, 8 Mar 2019 14:08:22 +0100, Uncle Pete napisał(a):
[...]

Play jest/byl na etapie budowy wlasnej sieci, wiec nie takie dziwne.

J.

Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?