Rozbudowana książka telefoniczna.

Data: 2010-10-04 14:05:01
Autor: minstal
Rozbudowana książka telefoniczna.
Witam.
Chciałbym mieć w telefonie możliwość kilkupoziomowego grupowania numerów telefonicznych. Obecnie mam jednopoziomową książkę telefoniczną z ograniczeniem do 24 czy 25 grup. Czy obecne "smartphony" umożliwiają takie elastyczne podejście do bazy numerów?

Data: 2010-10-04 13:12:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 04 Oct 2010 14:05:01 +0200, minstal napisał(a):

[...]

Co znaczy "obecne" ???
Bo już pierwszy smartfon z PocketPC (obecnie Windows Mobile a nawet Windows
Phone) osiem lat temu miał książkę z praktycznie dowolnym grupowaniem
numerów

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-04 14:20:34
Autor: minstal
W dniu 04-10-2010 14:12, Waldek Godel pisze:

Co znaczy "obecne" ???
Bo już pierwszy smartfon z PocketPC (obecnie Windows Mobile a nawet Windows
Phone) osiem lat temu miał książkę z praktycznie dowolnym grupowaniem
numerów

Może źle się wyraziłem. Nigdy nie miałem do czynienia ze smartphonem.
Wykreślamy "obecne". Może inaczej. Czy musi to być smartphon czy może być "zwykły" telefon. Przy opisie prawie każdego telefonu występuje "rozbudowana książka telefoniczna" tylko jak to rozbudowanie wygląda to się dowiesz jak kupisz.

Data: 2010-10-04 13:26:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 04 Oct 2010 14:20:34 +0200, minstal napisał(a):

być "zwykły" telefon. Przy opisie prawie każdego telefonu występuje "rozbudowana książka telefoniczna" tylko jak to rozbudowanie wygląda to się dowiesz jak kupisz.

Tak, to jest prawda, przynajmniej dla 87% gospodyń z Gdańska które nie
zauważają różnicy.
Pozostały ułamek odszczepieńców czyta specyfikacje techniczne.

W każdym razie z pewnością Windows Mobile i Symbian bez problemu radzą
sobie z grupami. Inna rzecz, że grupy mają dosyć niewielkie zastosowanie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-04 14:49:53
Autor: minstal
W dniu 04-10-2010 14:26, Waldek Godel pisze:

Tak, to jest prawda, przynajmniej dla 87% gospodyń z Gdańska które nie
zauważają różnicy.
Pozostały ułamek odszczepieńców czyta specyfikacje techniczne.

Dlatego pytam.

W każdym razie z pewnością Windows Mobile i Symbian bez problemu radzą
sobie z grupami. Inna rzecz, że grupy mają dosyć niewielkie zastosowanie.

A co z Androidem?

Rozbudowana książka telefoniczna.