Rozcięcie opony

Data: 2012-08-28 08:30:38
Autor: Wojciech Waga
Rozcięcie opony
Cześć,

znalazłem ostatnio rozcięcie na oponie Geax Saguaro. Nie byłoby w tym wiele dziwnego gdyby nie to ze było na boku, dość blisko obręczy. W dodatku to druga taka opona z której dętka próbowała wyjść z boku.
Poszukałem na necie co z tym fantem zrobić i znalazłem stronę:

http://www.aktivtour.pl/przecieta-opona-rowerowa-samodzielne-latanie/

gdzie ktoś pokazuje jak załatać oponę...Geax Saguaro z peknięciem blisko obręczy.

Czy ktoś ma podobne doświadczenia z Geaxem?

pozdr.
w.

Data: 2012-08-27 23:43:53
Autor: Piecia aka dracorp
Rozcięcie opony
Witam

Ja szyłem szosow±. Starczyło na wiele miesięcy ale w końcu j± wyrzuciłem bo zaczęło się w tym miejscu wybrzuszać i czasem tarło o różne rzeczy.

--
Piecia aka dracorp

Rozcięcie opony