Rozczarowujący Toyota Bank

Data: 2011-10-19 15:48:24
Autor: newsy
Rozczarowujący Toyota Bank
Witam.
Skuszony możliwością wygrania Toyoty Yaris założyłem konto w TB. Yariski wprawdzie nie wygrałem, ale jedną z niższych nagród owszem. Teoretycznie wszak, ponieważ termin realizacji wygranej upłynął, a kasy ni widu ni słychu. Nawet się upomniałem telefonicznie, ale kazali czekać na kontakt telefoniczny i czekam. Pierwszy zonk.
Drugi związany jest z przewlekaniem przez ww. bank procedur. Kartę chciałem dla żony wyrobić, coby przynajmniej większy pożytek był z zakupów (cashback). Pomijam fakt, że panie z dezinfolinii nie udzieliły wyczerpujących informacji, tj. że oprócz pełnomocnictwa wysłać trzeba też formularz z danymi osobowymi. Się zapomniało, trudno, uzupełniłem, dwa dni w plecy. Natomiast fakt, że wysłane Pełnomocnictwo (mailem, żeby było szybciej) od tygodnia czeka na odnotowanie w systemie jest już zbyt irytujące. Teoretycznie i regulaminowo wszystko jest w porządku, bo bank zastrzegł sobie termin 14 dni na dokonanie czynności, ale dlaczego w innych bankach się da od razu/następnego dnia a tu tak długo?
Sory za przynudzanie, ale po co tak przedłużać. Ludzi im brak czy co?
a miało być tak pięknie
pozdr
zdegustowany

Rozczarowujący Toyota Bank