Rozdać broń...

Data: 2010-02-21 16:12:32
Autor: bolek
Rozdać broń...
...z zapasem amunicji wszystkim. Trzeba bronić Policjantów.

Policjant został pobity jak szczylom zwrócił uwagę.
Qrwa ale państwo.
Tusk może byś się czymś pożytecznym zajął ?
Nie wystarczy suszyć zęby przed kamerami.

bolek

Data: 2010-02-21 12:49:48
Autor: Marek
Rozdać broń...
On 21 Lut, 16:12, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Mnie wkurza robienie z tego nieudolnego policjanta, bohatera.
Bohaterem powinien zostac, gdyby wkroczyl w sytuacje, w ktorej moglby
spodziewac sie najgorszego.
Tutaj wkroczyl w sytuacje prawie niewinna, ktora jednak skonczyla sie
tragicznie.
Jego nieudolnosc powinna byc krytykowana, a nie nagradzana.

Jesli murarz spadnie z rusztowania, to kazdy pyta, czy sie odpowiednio
zabezpieczal, a nie wrecza rodzinie medale...

Tez kiedys mialem krotkie spotkanie z obszczymorkami, po ktorym
wzywalem policje...
Ich bylo 7-dmiu, a ja z kolega ( to byl akurat Holender).

Tamci poszli wszyscy do domu,a  Holender domagal sie ogledzin
lekarskich ( z powodu ubezpieczenia) .
Policjanci sie wkurzyli, ze ktos sie czegos domaga.
Postanowili  mnie na ten czas chcieli zapuszkowac.
Holender zrezygnowal z ogledzin, to mnie wypuscili.
Przypuszczam, ze tamci byli znani policji, dlatego czuli sie bezkarni
- pewnie wspolpracowali...

Z tej, oraz jeszcze innych sytuacji, wnioskuje, ze mlodociani bandyci
wywodza sie z kregow wspolpracujacych z policja...

Data: 2010-02-21 23:20:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Rozdać broń...
Marek wrote:

[...]

Nie pitol!
Uważasz, że policjanci powinni reagować tylko na uzbrojonych po zęby
gangsterów, a takim obszczymurom rozbijającym kosze po przystankach,
chuliganom wyrywającym reklamówki z zakupami staruszkom i gówniarzom
rzucającym kamieniami w samochody powinni pobłażać?

Jesli murarz spadnie z rusztowania, to kazdy pyta, czy sie odpowiednio
zabezpieczal, a nie wrecza rodzinie medale...

Tylko, że tu murarz nie spadł z rusztowania, ale ktoś to rusztowanie pod nim
zawalił.
[...]

Bo to lenie i nie chce im się bawić w papierkową robotę. Oni chętnie
siedzieliby w ciepełku na komendzie i oglądali pornosy...

Przypuszczam, ze tamci byli znani policji, dlatego czuli sie bezkarni
- pewnie wspolpracowali...

Widać ten ich nie znał.

Z tej, oraz jeszcze innych sytuacji, wnioskuje, ze mlodociani bandyci
wywodza sie z kregow wspolpracujacych z policja...

Ci co się wywodzą, zazwyczaj nie biją policjantów, tylko rzucają nazwiskiem
przełożonego i krawężnik się wycofuje, a jak już nawet dojdzie do
rękoczynów, to sprawa jest wyciszana, a nie nagłaśniana w mediach.
--
Pit

Data: 2010-02-21 23:20:57
Autor: Prawusek
Rozdać broń...
"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message
Marek wrote:

> [...]

siedzieliby w ciepełku na komendzie i oglądali pornosy...

> Przypuszczam, ze tamci byli znani policji, dlatego czuli sie bezkarni

Widać ten ich nie znał.

> [...]

przełożonego i krawężnik się wycofuje, a jak już nawet dojdzie do
rękoczynów, to sprawa jest wyciszana, a nie nagłaśniana w mediach.

Tu jest problem z prokuratorami - a potrzebny byłby sędzia na błyskawiczny
proces - niestety Ziobru nie dało rady wprowadzić tego zwyczaju...

Data: 2010-02-22 00:24:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Rozdać broń...
Prawusek wrote:

[...]

Sądy i błyskawiczny proces to też marzenie. Zwłaszcza w systemie, gdzie
nawet przyłapane na gorącym uczynku, zwykłe naplucie sąsiadowi do studni
musi mieć akta na kilkanaście tomów. Gdzie mimo setki akt i miesięcy pracy
śledczych połowa spraw wyjaśnia się przez czysty przypadek, bo akurat
na "widowni" spektaklu jakim jest rozprawa w polskim sądzie znalazła się
osoba, która kiedyś coś tam przypadkiem usłyszała, albo przy okazji nagrała
sprawcę kamerą na komórce...

Polecam obejrzenie na TVN choć kilku odcinków programu z panią sędzią
Wesołowską...
--
Pit

Data: 2010-02-23 11:06:06
Autor: WW
Rozdać broń...
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Prawusek wrote:

[...]

Wiele prawdy w tym jest.
Proces powinien sie rozpocząć i trwać codziennie aż do zakończenia.
Sady doraźnie, 24 godzinne nie na opozycje a na chuliganów do 21 roku zycia. Bez obrońcy i prokuratora. Policjant doprowadza gówniarza złapanego na gorącym uczynku, sędzia pyta i wyrokuje a bydle idzie siedzieć natychmiast. Oczywiście może się odwoływać, ale z pierdla.
Za przestępstwo umyślne od 14 lat  odpowiada jak dorosły.
Skoro jest dość dorosły aby quadem szaleć po drogach grożąc śmierciom spacerowiczom, to jest dość dorosły aby za to odpowiadać. Nie ma pobicia ze skutkiem śmiertelny tylko zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem. Nie ma zaboru w celu krótkotrwałego użytkowania, jest kradzież z włamaniem. Wymianiac można długo.

Przywrócić natychmiast kare śmierci.

Niemcy, po wkroczeniu do Łodzi, bandytyzm zlikwidowali w 2 dni. !!!

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-02-21 16:41:18
Autor: Jadrys
Rozdać broń...
W dniu 2010-02-21 16:12, bolek pisze:
[...]

Co ma do tego państwo?  Te tzw. prawa dziecka robią ze smarkaczy bandytów, nie ma to nic wspólnego z poszczególnymi państwami.. Oni doskonale sobie zdają sprawę z tego że sa bezkarni, - nie grozi im ani czapa,  dożywocie, ani nawet ojcowski pas.. Ojciec za wymierzenie sprawiedliwości rozwydrzonemu gnojowi może trafić do kryminału..

Data: 2010-02-21 17:28:43
Autor: bolek
Rozdać broń...

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlrk6t$k36$1news.onet.pl...
[...]

A kto qrwa ustala przepisy za naszą forsę.
To ten tzw rząd odpowiada za bezpieczeństwo obywateli.
Jak nie potrafią to won.
Specjalnie napisałem państwo, bo z naszym krajem mają niewiele wspólnego.
Pewnie nawet haracz, o przepraszam "wynagrodzenie" biorą w walucie.

bolek

Data: 2010-02-21 18:01:51
Autor: abc
Rozdać broń...
Z portalu Ojczyzna.pl

      "W świetle niedawnych przypadków strzelaniny w szkołach Massachusetts
i Kaliforni, jak również ostatnich tragedii w Nowym Jorku, Pensylwanii i
Waszyngtonie, zastanówmy się, kiedy się to wszystko zaczęło?

      ..... kiedy Madeline Murray O'Hare (została zamordowana, niedawno
znaleziono jej ciało), złożyła skargę, że nie życzy sobie żadnych modlitw w
naszych szkołach, a my powiedzieliśmy - OK.

      Następnie, ktoś powiedział, abyśmy lepiej nie czytali w szkołach Pisma
Świętego, Pisma Świętego, która powiada "nie zabijaj", "nie kradnij",
"kochaj bliźniego jak siebie samego".  I powiedzieliśmy - OK.

      Dr. Benjamin Spock powiedział, że nie powinniśmy karać klapsem naszych
dzieci, kiedy one zachowują się nieprawidłowo, bo ich małe osobowości mogą
być wykrzywione, i możemy naruszyć ich poczucie wartości (syn dr Spocka
popełnił samobójstwo). I byliśmy przekonani, że ekspert powinien wiedzieć,
co mówi, więc powiedzieliśmy OK, nie będziemy im więcej dawać klapsów.

      Potem ktoś powiedział, że nauczyciele i dyrektorzy szkół nie powinni
karać naszych dzieci, kiedy się źle zachowują. I władze szkolne powiedziały,
że żadnemu nauczycielowi nie wolno dotknąć ucznia, kiedy się źle zachowuje,
bo nie chcemy przecież złej opinii o szkole, i oczywiście, nie chcemy być
ciągani po sądach. (Istnieje duża różnica pomiędzy karaniem a dotykaniem,
biciem, wstrząśnięciem, upokorzeniem, kopaniem, itd.) A my przyjęliśmy ich
argumenty.

      Następnie ktoś powiedział: - pozwólmy naszym córkom mieć aborcje,
kiedy zapragną, i nie muszą one nawet informować o tym rodziców. I
powiedzieliśmy - co za wspaniały pomysł!

      Potem, jakiś mądry członek rady szkolnej powiedział, że odkąd chłopcy
są chłopcami,  to tak czy inaczej będą TO robić, dajmy więc naszym synom
tyle kondomów, ile potrzebują, aby mieli całą tę radość, której pożądają, a
my nie powiemy o tym ich rodzicom, że dostają kondomy w naszych szkołach. I
powiedzieliśmy, że jest to następny wspaniały pomysł.

      Następnie jakiś wysoki, wybrany przez nas oficjał, powiedział, że nie
jest ważne, co robimy prywatnie, jak długo wykonujemy dobrze naszą pracę. I
my, zgadzając się z nim, dodaliśmy, że nie jest ważne, co ktokolwiek,
włączając w to naszego prezydenta, robi prywatnie, dopóki mamy prace, a
ekonomia jest w porządku.

      I ktoś powiedział, wydrukujmy kolorowe magazyny ze zdjęciami nagich
kobiet, i nazwijmy to zdrową, zrozumiałą pochwałą piękna kobiecego ciała. I
powiedzieliśmy, że nie mamy z tym problemu.

      I ktoś jeszcze posunął tę pochwałę ciała nieco dalej, i opublikował
zdjęcia nagich dzieci, i posunął się jeszcze dalej, czyniąc je dostępnymi w
Internecie. A my powiedzieliśmy, że to jego prawo do wolności słowa.

      I przemysł rozrywkowy powiedział: -  zróbmy telewizyjne programy i
filmy promujące profanację, przemoc i nielegalny seks. I stwórzmy muzykę,
która zachęca do gwałtów, narkotyków, samobójstw i tematów satanistycznych.
I my powiedzieliśmy, że to jest tylko rozrywka, że nie ma szkodliwych
efektów, i skoro nikt nie bierze tego na serio, rozwijajmy tę rozrywkę
szeroko.

      Teraz, pytamy siebie dlaczego nasze dzieci nie mają sumienia, dlaczego
nie odróżniają one dobra od zła, i dlaczego nie mają problemów z zabijaniem
obcych, kolegów z klasy, i siebie. Proszę, dopisz sobie w tym miejscu więcej
.................................  ................................  ........

      Możliwe, że jeśli pomyślimy o tym wystarczająco długo i intensywnie,
wyjaśnimy to sobie. Myślę, że tu pasuje: "Zbieramy to, cośmy zasiali!"

Data: 2010-02-21 18:55:37
Autor: cirrus
Rozdać broń...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hlrnla$kgv$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To zabierz dupe w troki i nie płać kretynie.

--
stevep

Data: 2010-02-21 20:22:43
Autor: bolek
Rozdać broń...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hlrp7n$8jp$1news.vectranet.pl...
[...]

Bóg zapłać za dobre słowo.

Data: 2010-02-22 08:58:45
Autor: Jadrys
Rozdać broń...
W dniu 2010-02-21 17:28, bolek pisze:
[...]

Zapominasz że ten rząd nie jest od tego żeby ułatwiać życie tym co ich wybrali, a w podskokach wykonywać polecenia urzędasów z Brukseli.

Data: 2010-02-22 11:15:52
Autor: konserwator
Rozdać broń...

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hltdfo$qiq$1news.onet.pl...
[...]

i Kumpli Sobiesiaka...

Data: 2010-02-21 17:56:45
Autor: japawel
Rozdaćbroń...

[...]

Wszytko przez poprawność polityczną. Dziecka nie można uderzyc a taki bezkarny
gówniarz potem zakłada kosz na smieci nauczycielowi na głowe. Ja wiem że sa
skrajności pobicia dziecka na smierć ale z powodu skrajności nie można ustalać
durnego prawa. W szkole nie raz dostało sie po łapach linią lub cyrklem
drewnianym. I spokój był , kto by pomyślał żeby sie nawet brzydkim słowem do
nauczyciele odezwac. A teraz to samo - policja nie może gnoja pałą wyprostowac
bo taki jest niedotykalny. Kiedyś rozmawiałem z starszym już policjantem i mówił
że na melinę to samemu się chodziło bo wystarczyła sama obecnośc a menele byli
spokojni. Teraz policja nie może być brutalna to i bandyci sie nie boją.
Poprawnośc polityczna. --

Data: 2010-02-21 12:30:18
Autor: Marek
Rozdaćbroń...
On 21 Lut, 17:56, japa...@onet.pl wrote:
> [...]

spokojni. Teraz policja nie może być brutalna to i bandyci sie nie boją.

Jestes spowiednikiem policjantow ?

Data: 2010-02-22 08:59:57
Autor: Jadrys
Rozdaćbroń...
W dniu 2010-02-21 17:56, japawel@onet.pl pisze:

[...]

Jasne, przecież tu nikt nie mówi o tym żeby się pastwić czy znęcać nad dzieciakami. - Chodzi tylko o skuteczne przywoływanie ich do porządku.

Data: 2010-02-21 18:50:24
Autor: mkarwan
Rozdać broń...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hlrj6e$i6k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Róbta co chceta to mata co chcieliśta.
Ciekawy fragment artykułu Ziemkiewicza.
(...)Na tym bowiem pomysły posłów, czy kto tam im te przeraźliwe projekty
podsuwa, bynajmniej się nie kończą.
Decyzja o rozbijaniu rodzin i odbieraniu dzieci należeć ma bowiem nie tylko
do urzędników, za których, przynajmniej teoretycznie, państwo jakoś tam
odpowiada. Mają się tym zajmować "zespoły", w których zasiadać będą
"przedstawiciele organizacji pozarządowych".
Takie zespoły między innymi zajmować się będą gromadzeniem kartotek na
poszczególne rodziny, przy czym do założenia rodzinie kartoteki wystarczy
anonimowy donos.
Projekt nic nie wspomina, by procedura wymagała poinformowania rodziców, że
ktoś na nich doniósł i tajemniczy kapturowy zespół gromadzi pracowicie
przykłady "przemocy" jakiej się dopuszczają.

Dajmy na to, informatorzy donoszą: niedziela, rodzice zmusili dziecko do
pójścia do kościoła, a potem przy rodzinie kazali wstać od obiadu i umyć
przed jedzeniem ręce (narzucanie poglądów, krytykowanie, zawstydzanie).
Poniedziałek ? ojciec (przepraszam, rodzic B, tak się to obecnie nazywa w
krajach postępowych, żeby nie dyskryminować "rodziców" jednopłciowych)
nakrył dziecko na onanizmie i zabronił to robić (krytykowanie zachowań
seksualnych).
Wtorek - rodzic A zabrała dziecko ze szkoły wcześniej, pod pretekstem, że ma
jakieś sprawy (ograniczenie kontaktów).
Sami Państwo widzicie, że z telefonem po brygadę antyterrorystyczną nie
będzie trzeba czekać nawet do piątku.
To wszystko zakrawa na niezłą zgrywę, ale to jest naprawdę.
Proszę sprawdzić.
Dzieci można będzie, tak przynajmniej roi się ustawodawcy, w majestacie
prawa odebrać każdemu ? to znaczy, każdemu normalnemu rodzicowi.
(...)Więc wszystko zależy od nas.
Pomysły szaleńców albo lewicowych fanatyków na "walkę z przemocą w rodzinie"
zauważył, jak na razie, tylko "Gość Niedzielny".
To nie wystarczy ? choć, oczywiście, serdecznie pismu za wypatrzenie tego
sejmowego koszmaru w gąszczu produkowanych przez rządzących bredni dziękuję.
Przy okazji gratuluję, bo ? nie wiem czy Państwo już o tym wiecie ? "Gość
Niedzielny" właśnie przebił sprzedażą "Politykę", dotąd niepodzielnie
liderującą w segmencie "tygodników opinii".
Poza innymi źródłami tego sukcesu katolickiego pisma nie ostatnim zapewne
jest fakt, iż coraz więcej Polaków uświadamia sobie, iż jako katolicy
niepostrzeżenie stali się we własnym kraju prześladowaną większością.
Może ta większość zdoła wreszcie się ocknąć i pogonić w diabły z parlamentu
głupców i fanatyków razem z ich chorymi pomysłami na Nowy, Wspaniały Świat
oczyszczony z religijnych i patriarchalnych "przesądów"?
więcej w http://www.rp.pl/artykul/436729.html

Data: 2010-02-23 10:56:51
Autor: WW
Rozdać broń...
mkarwan pisze:
[...]

I to jest jedno wielkie kłamstwo.
Nas nikt o zdanie nie pytał.
Stare baby we własnym gronie decydują która matka może a która nie może wychowywać własnego dziecka i dokładnie określają jak ma to robić. Wczoraj pokazywali dziecko odebrane matce bo jest biedna - od kiedy to jest zbrodnia w Polsce?

Zło wylega się z braku lub niemocy prawa.
Jakim prawem jakieś zgromadzenie bab, po zarejestrowaniu w sądzie - co jest formalnością - zyskuje nagle prawo inkwizytorów. ??!!
Dlaczego urzędnicy nie ponoszą żadnych konsekwencji swoich decyzji?
Ci od "opieki społecznej" także.
Dlaczego pani psycholożka, świeżo po studiach wyrokuje o ludzkim losie bez możliwości odwołania a jej decyzja jest niepodważalna.?
Dlaczego psychiatrzy i psychologowie nie odpowiadają za błędne diagnozy - zwolniony i ich zdaniem zresocjalizowany wiezień wychodzi i znowu zabija a im włos z głowy nie spada. ??!!
Dlaczego prokurator sprawę zamyka w biurku i żadna siła na ziemi nie zmusi go do zajęcia się nią.

Czy nie za dużo w tym biednym kraju świętych krów?

Data: 2010-02-22 12:00:03
Autor: -heÂŽsk-
Rozdać broń...
On Sun, 21 Feb 2010 16:12:32 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

..z zapasem amunicji wszystkim. Trzeba bronić Policjantów.

Policjant został pobity jak szczylom zwrócił uwagę.
Qrwa ale państwo.
Tusk może by¶ się czym¶ pożytecznym zaj±ł ?
Nie wystarczy suszyć zęby przed kamerami.

 tak, tusku ma biegac z plastikowym pistolecikiem
 i strzelac do bandytow. te szczyle maja rodzicow,
 sasiadow. dlaczego nikt nie wyprostuje tych szczyli?
 wiesz skad sie tacy biora? popatrz na psp, ilu tu
 frustratow, prostakow, chamow czujacych sie bezkarnie.
 to potencjalni BANDYCI !!!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-23 10:47:19
Autor: WW
Rozdać broń...
-heÂŽsk- pisze:
 te szczyle maja rodzicow,
 sasiadow. dlaczego nikt nie wyprostuje tych szczyli?

Niedawno jeden próbował. kilka dni temu miał "honorowy" pogrzeb.
Ciekawe, czy do wyciekłego psa podszedł byś z kilem czy z pustymi rekami?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"