[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?

Data: 2010-10-25 02:19:40
Autor: gadacz
[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
W dniu 2010-10-24 17:37, Koziołek pisze:
Przeglądając ostatnio Allegro zauważyłem, że pojawiły się ogłoszenia
sprzedaży tanich, nowych Coreli X3, dokładanych jakoby do laptopów. Tutaj
np. koleś napisał:
"DO SPRZEDANIA COREL DRAW GRAPHICS SUITE X3 PL.
PROGRAM FABRYCZNIE NOWY, ZAFOLIOWANY, NIEZAREJESTROWANY.
LICENCJA DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO ORAZ DOMOWEGO."
http://allegro.pl/corel-draw-graphics-suite-x3-pl-komercyjny-bcm-i1284207449.html

Na kilometr śmierdzi mi to oeemem, ale może się mylę i coś takiego można
legalnie używać w firmie? Niestety nikt nie pochwalił się licencją ;)

hmm...
nie wiem, czy sa rozne plyty, do box i oem, ale;
ja mam wersje pudelkowa wlasnie X3 - cd wyglada buracko identycznie ;]
oczywiscie moja wersja jest do uzytku komercyjnego...

Gadacz
| http://www.psmade.pl - kurs photoshop, tutoriale, darmowe grafiki |
| http://www.vectorized.pl - darmowe wektory, ai., eps., cdr. |

Data: 2010-10-25 02:26:16
Autor: gadacz
np. koleś napisał:
[...]

z tym buractwem, to mam na mysli to, ze nadruk na plycie...
a raczej "design" jest raczej mierny ;)
ale jak wiadomo, nie powinno sie po opakowaniu oceniac... chyba nie tylko ludzi ;P

Data: 2010-10-25 20:58:44
Autor: Koziołek
[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
gadacz napisał:
(CIACH)

Ten tutaj pisze, że OEM:
http://allegro.pl/coreldraw-graphics-suite-x3-i1290417835.html

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?