Rozdają tablety do lakat?

Data: 2013-02-06 07:37:46
Autor: z
Rozdają tablety do lakat?
Z natury jestem sceptyczny i takie oferty olewam ale akurat mam zapotrzebowanie na tablet i 5000 na lokacie.
Czytam i czytam te regulaminy w Ideabank i na razie doczytałem się że procent marny, oj marny i że zerwać mogę i dostać tablet :-)
A w praktyce?

Data: 2013-02-06 07:47:03
Autor: p
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-06 07:37, z pisze:
[...]

Kiepski ten tablet daja, ja "szajsunga" nie trawie :P

p.

Data: 2013-02-06 09:08:50
Autor: kowtow
Rozdają tablety do lakat?
Tak tylko ze przy 5 kilo zlotych to minimalny okres obowiazkowy to 36 m-cy

Data: 2013-02-06 10:00:45
Autor: Budzik
Rozdają tablety do lakat?
Osobnik posiadający mail zch28@usunwp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

W dużym skrócie ten tablet jest zamiast odsetek.
Ale jeżeli potrzebujesz tableta, to przy obecnym oprocentowaniu lokat może wyjśc ok.
Tylko że przy 5.000 lokata jest bodaj na 36 miesięcy. Lokaty na większe kwoty można zrywać wcześniej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2013-02-06 12:50:43
Autor: z
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-06 11:00, Budzik pisze:
[...]

No właśnie inaczej nie drążyłbym tematu. :-)
Ładny pan na infolinii mówił o 7% ;-) lokacie na 24 mies. a po 3 mies. już mogę zerwać i tablet jest mój.
Kłamczuch? :-)

Data: 2013-02-06 16:27:01
Autor: TrzyLinie
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-06 12:50, z napisał(a):
[...]

Regulamin mówi co innego...

Zrobiłem arkusz z porównaniem wersji tej lokaty:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoA6YpGjwrYhdGxGTS1Qd09MXzhhUDZJS3EtcDlhUmc&usp=sharing

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-06 18:00:44
Autor: Budzik
Rozdają tablety do lakat?
[...]

jak zwykle....

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2013-02-07 08:13:19
Autor: Andrzej Kubiak
Rozdają tablety do lakat?
Dnia Wed, 06 Feb 2013 12:50:43 +0100, z napisał(a):

Ładny pan na infolinii mówił o 7% ;-) lokacie na 24 mies. a po 3 mies. już mogę zerwać i tablet jest mój.
Kłamczuch? :-)

Według logiki Leszka Cz. - ładny pan mówił prawdę :) Znaczy, lokata w
założeniu jest na 2 lata, zerwać po 3 miesiącach możesz, tablet jest twój,
tyle że jego wartość odbiorą sobie ze zwracanej kwoty lokaty.

AK

Data: 2013-02-07 09:39:27
Autor: z
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-07 08:13, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Ładny pan powiedział że jeśli zerwę przed 3 mies. to utracę odsetki i będę musiał dopłacić do wartości tabletu. cały czas mówiliśmy o 5 tys.!!!
Dokładne pytanie zadałem czy poniosę jeszcze jakieś koszty po zerwaniu :-)
Z nagrania kłamstwo biło by po oczach jak BYK. Z meila pewnie się wybroni bo "cfany" jest :-)

Data: 2013-02-06 15:09:59
Autor: lEh
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-06 07:37, z pisze:
[...]

To jest IMHO chora lokata
  ...5k na 3 lata :-DD

sorry ale sie rymnęło ;-)

Data: 2013-02-06 15:42:38
Autor: z
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-06 15:09, lEh pisze:
To jest IMHO chora lokata
  ...5k na 3 lata :-DD

sorry ale sie rymnęło ;-)

I jak ja mam mieć zaufanie do instytucji zaufania... Jak mi się kłamie w żywe oczy (znaczy żywe ucho) i liczy że uwierzę że po 3 mies. mogę zarwać i tablet mój jak w regulaminie malutkimi cyferkami stoi jak BYK :-) że po 36 mies. a po 120 kończy się umowa lokaty :-)

Ja pie... Nagrywać i do sądu w celu egzekucji tego co mi się obiecuje? :-)
Normalnie jak w osiedlowym Caerfurze. Na każdej półce jakieś kłamstwo.

Data: 2013-02-06 18:00:44
Autor: Budzik
Rozdają tablety do lakat?
[...]

trzeba przyjąć zdroworozsądkowe założenie że jak dzwoni ktoś z open finance, idea, getin itp i namawia na przyjście do ivh biura to ZAWSZE kłamie.

Ja pie... Nagrywać i do sądu w celu egzekucji tego co mi się obiecuje?
:-) Normalnie jak w osiedlowym Caerfurze. Na każdej półce jakieś
kłamstwo.

Pytanie, czy tak dałoby radę.
Może chociaż koszty dojazdu na spotkanie by ponosili.

Ja od jakiegoś czasu już mówię im wprost że okłamali mnie 2 czy 3 razy i żeby to się nie powtórzyło.
Po czym najczęściej na grupie dowiaduję się, o co chodzi w ofercie i jak cokolwiek się nie zgadza, to umawiam się na spotkanie i po prostu na nie nie idę.
Może jak zrobi tak 1000 osób i firma straci trochęczasu swoich pracówników to może zrewidują swoje podejście...

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2013-02-07 00:20:11
Autor: z
Rozdają tablety do lakat?
W dniu 2013-02-06 19:00, Budzik pisze:

Może jak zrobi tak 1000 osób i firma straci trochęczasu swoich pracówników
to może zrewidują swoje podejście...

Jesteś bardzo pobłażliwy. Ja bym ich powsadzał :-) To nie jest piaskownica i gromadka niesfornych bobasów.
Oni mają taką strategię firmy. Podlegają pod szczególną kontrolę-ochronę państwa i plują bezczelnie obywatelowi w twarz.
Mamy takim ... nadstawiać drugi policzek. :-)

Właśnie zmusiłem takiego jednego do kontaktu meilowego.
Skubany kuty na cztery łapy. Niby przyznaje że po 3 mies. tablet mój :-) ale nie cytuje moich słów i jedzie wyuczonymi formułkami zmierzając do ogólności oferty. Ja pytałem o konkret. :-)
A jak się oczy zaświeciły jak wspomniałem o większej kasie do ulokowania ale chcę na początek spokojnie te 5 tys. na próbę dla nawiązania współpracy. :-)

Data: 2013-02-07 11:00:48
Autor: Budzik
Rozdają tablety do lakat?
[...]

To co proponujesz? Chętnie zrezygnuję ze swojej pobłażliwości...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Rozdają tablety do lakat?