Rozdajemy kontrakty na lewo i prawo...

Data: 2012-07-02 05:47:25
Autor: sooobi
Rozdajemy kontrakty na lewo i prawo...
On 2 Lip, 15:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Ze tak zaczne watek na temat "reszty" kontraktow:

"The Nuggets agreed in principle to a three-year deal with Andre Miller
on Sunday."

.. a Wy jestescie w szoku, ze Nash dostal 3 lata?
Czy Nuggets zdaja sobie sprawe, ze maja Lawsona?????? Tym bardziej, ze
Miller podobno chcial byc starterem... nic z tego ruchu nie rozumiem.
Moze to plotka i sie nie potwierdzi?

Wszystko zalezy od wielkosci kontraktu, ale mi się ten ruch podoba.

"The Rockets have agreed in principle to a three-year, $25.1 million
deal with restricted free agent Omer Asik on Sunday."
Plus Hibbert dostal 58M$/4y od Blazers.

Yup, ta 7 stopa wzrostu jest najdrozsza ;-)
Pacers powinni matchowac??

Nie

Data: 2012-07-02 15:19:57
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Moze to plotka i sie nie potwierdzi?

Wszystko zalezy od wielkosci kontraktu, ale mi się ten ruch podoba.

Moglbys rozwinac dlaczego? I przy jakim kontrakcie by Ci sie nie podobalo?

> Plus Hibbert dostal 58M$/4y od Blazers.
>
> Yup, ta 7 stopa wzrostu jest najdrozsza ;-)
> Pacers powinni matchowac??

Nie

I co dalej robia ze swoim centrem?

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-02 14:51:53
Autor: sooobi
On 2 Lip, 16:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Wszystko zalezy od wielkosci kontraktu, ale mi się ten ruch podoba.

Moglbys rozwinac dlaczego?

Bo Miller jest nadal solidnym zawodnikiem, w dodatku jedynym w Nuggets
umiejacym grac post up.

I przy jakim kontrakcie by Ci sie nie podobalo?

15/3 ze spadajacym salary 6-5-4

> Nie

I co dalej robia ze swoim centrem?

1. Lopez (zapewne zmaczuja ale warto sprobowac zaoferowac cos mniej
niz maxa)
2. Kaman (juz podobno sie kontaktowali i to jest bardzo madry ruch
Pacers)

Data: 2012-07-03 13:15:21
Autor: wiLQ
> [...]

niz maxa)
2. Kaman (juz podobno sie kontaktowali i to jest bardzo madry ruch

Madry ruch?? Przeciez Kaman to slabiak... i to od kilku ladnych lat.

Data: 2012-07-03 05:05:57
Autor: sooobi
On 3 Lip, 14:15, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Pacers)

Madry ruch?? Przeciez Kaman to slabiak... i to od kilku ladnych lat.

Nie miał dobrych partnerów to i sam dobrych statsów nie wyciągał.
Odpowiednio zmotywowany Kaman może być nadal solidnym zawodnikiem,
przynajmniej wg mnie. Poza tym bez piłki gra znacznie lepiej niz
Hibbert jest aktywny, Hibbert gra post up a potem stoi jak kolek chyba
ze kaza mu postawic zaslone.
Pamietasz moze takiego zawodnika jak Tyson Chandler, ktory w
odpowiednim zespole odpowiednio ustawiony przypomnial sobie jak sie
gra, ba nawet zagral zyciowke.

Rozdajemy kontrakty na lewo i prawo...