"Rozdeptane robaki" - symbol katolickiej mi³o¶ci

Data: 2017-07-17 12:13:34
Autor: Bene Natus
"Rozdeptane robaki" - symbol katolickiej mi³o¶ci
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22102720,ostatni-ruch-rozdeptanego-robaka-babcia-z-plebanii-o-protestach.html#BoxNewsImg&a=167&c=96

"Ostatni ruch rozdeptanego robaka". Babcia z "Plebanii" o protestach
opozycji przed Sejmem."

"Aktor jaki¶ czas temu zasugerowa³, ¿e Katarzyna £aniewska (83 l.), czyli
zwolenniczka obecnie panuj±cej w³adzy, donosi³a kiedy¶ na znanego re¿ysera
Konrada Swinarskiego (?46 l.)."

W wyborach parlamentarnych w 2011 roku zosta³a bezpartyjn± kandydatk± do
Senatu z ramienia Prawa i Sprawiedliwo¶ci w okrêgu ¶ródmiejsko-warszawskim;
uzyska³a blisko 100 tys. g³osów (niespe³na 31%) i przegra³a z kandyduj±c± z
ramienia Platformy Obywatelskiej w tym samym okrêgu Barbar± Borys-Damiêck±
(prawie 197 tys.)"

A gdzie¿ to le¶na "babcia" nauczy³a siê takiego s³ownictwa? Czy¿ nie w
PRL-u? Rocznik urodzenia - 1933. Czas na modlitwê staruszko. U katolickiego
bozi nie ma zmi³uj siê. "Robactwo" bêdzie policzone! Do piek³a trafisz!

CL

"Rozdeptane robaki" - symbol katolickiej mi³o¶ci