Rozdzielczość 1920x1080 na 21,5 cala

Data: 2009-10-28 11:52:29
Autor: Wiktor S.
Rozdzielczość 1920x1080 na 21,5 cala
Planuje zakup monitora LG  W2253TQ-PF, wyświetla on obraz full hd. Czy
literki i ogólna czytelność nie będzie za mała przy tak dużej
rozdzielczości wyświetlanej na 21,5 calach?

To już zależy od jakości twojego wzroku. Pamiętaj też, że jest takie coś jak ustawienie dpi, czy też "duże czcionki". Wygląda rewelacyjnie, co prawda niektóre programy nie do końca sobie z tym radzą.

Może jednak nie szaleć i kupić monitor z rozdziałką 1680x1050? Proszę
o parady.

Kup 1920x1200 ;-)

--
Azarien

Data: 2009-10-28 05:51:44
Autor: gopller
On 28 Paź, 11:52, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:
> [...]

ustawienie dpi, czy też "duże czcionki". Wygląda rewelacyjnie, co prawda
niektóre programy nie do końca sobie z tym radzą.

Ok dzięki za odpowiedzi. Monitorek już zamówiony. Mam dobry wzrok więc
nie powinno być problemu.

Krzysiek

Rozdzielczość 1920x1080 na 21,5 cala