Rozdzielenie pliku VCF (kontakty z Androida)

Data: 2014-01-12 11:54:47
Autor: gv
Rozdzielenie pliku VCF (kontakty z Androida)
Cześć,

Mam kopię kontaktów z Androida - plik *.vcf. jednym pliku są wszystkie kontakty.
W jaki sposób rozdzielić ten plik na kilkadziesiąt mniejszych vcf-ów, aby dodać te kontakty na przykład do MS Outlooka 2010?

Dzięki z góry za pomoc,

Pozdrawiam

Data: 2014-01-12 11:12:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Jan 2014 11:54:47 +0100, gv napisał(a):

[...]

Notepadem albo excelem (jako csv).
Trochę roboty z tym jest jak tych kontaktów jest dużo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-01-12 15:57:13
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2014-01-12 11:54, gv pisze:
[...]

Może tym: http://www.softpedia.com/get/Internet/E-mail/Mail-Utilities/VCard-Splitter.shtml

T.

Rozdzielenie pliku VCF (kontakty z Androida)