Rozenek: KaczyƄski to dobry czƂowiek

Data: 2016-02-01 12:36:22
Autor: zdumiony
Rozenek: KaczyƄski to dobry czƂowiek
Gwiazda TVN-u przyznaƂa, ĆŒe uwaĆŒa JarosƂawa KaczyƄskiego za niezwykle inteligentnego czƂowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiƂam teĆŒ jego brata, ƛp. prezydenta Lecha KaczyƄskiego. To byƂ dusza czƂowiek. Bracia KaczyƄscy to dla mnie synonim rozlegƂej wiedzy historycznej. A prezes, cĂłĆŒ, po prostu ciepƂy, dobry czƂowiek – stwierdziƂa.

http://www.wprost.pl/ar/428378/Rozenek-Kaczynski-to-dobry-czlowiek/

Data: 2016-02-01 13:38:35
Autor: Marek
Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 12:34:26 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
Gwiazda TVN-u przyznała, że uważa Jarosława Kaczyńskiego za niezwykle inteligentnego człowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiłam też jego brata, ¶p. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To był dusza człowiek. Bracia Kaczyńscy to dla mnie synonim rozległej wiedzy historycznej. A prezes, cóż, po prostu ciepły, dobry człowiek - stwierdziła.

http://www.wprost.pl/ar/428378/Rozenek-Kaczynski-to-dobry-czlowiek/

Ted Kaczynski byl najinteligentniejszy.

Data: 2016-02-01 13:50:48
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 22:38:36 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
> Gwiazda TVN-u przyznała, że uważa Jarosława Kaczyńskiego za niezwykle > inteligentnego człowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiłam > też jego brata, ¶p. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To był dusza > człowiek. Bracia Kaczyńscy to dla mnie synonim rozległej wiedzy > historycznej. A prezes, cóż, po prostu ciepły, dobry człowiek - > stwierdziła.

Tylko nie mial poczucia humoru.

Data: 2016-02-01 16:20:47
Autor: corrsuss
[...]

Bardzo dobry, ten przymilny u¶miech, no i te "błyski" humoru.
stevep

Data: 2016-02-01 17:07:13
Autor: u2
W dniu 2016-02-01 o 12:36, zdumiony pisze:
A prezes, cĂłĆŒ, po prostu ciepƂy, dobry czƂowiek – stwierdziƂa.

odwrotnie niz jej maz Rozenek, on to az dyszy nienawiscia:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-01 18:00:58
Autor: Budzik
Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek
UĆŒytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

[...]

A czy ktos prezesowi zarzuca ze jest gƂupi czy ze ma maƂą wiedze historyczna? Pierwsze sƂysze. Myslę, ĆŒe nawet sporo ludzi na poziomie intencji nie ocenia prezesa wcale tak Ćșle.

Data: 2016-02-01 18:37:33
Autor: Mark VVoydak
Rozenek: KaczyƄski to dobry czƂowiek
UĆŒytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisaƂ w wiadomoƛci
[...]

RoĆŒenek to miernota. Swego czasu chyba na TV Polonia pouczaƂa, ĆŒe patelnie
po usmaĆŒeniu plackĂłw z kartofli mozna wytrzeć, a nie czekac az wystygnie.
Ale kocha JarosƂawa jak swego czasu Ela Jakubiak czy SzczypiƄska Joasia. O
wielkim uczuciu Jadwigi koralowej teĆŒ nalezy wspomnieć.

--
Mark Woydak

Data: 2016-02-01 18:39:21
Autor: Budzik
Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek
Użytkownik Mark VVoydak mark.woydak@forest.qmx.it ...

że patelnie
po usmażeniu placków z kartofli mozna wytrzeæ, a nie czekac az wystygnie.

No bo mozna...

Rozenek: KaczyƄski to dobry czƂowiek