Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek

Data: 2016-02-01 18:37:33
Autor: Mark VVoydak
Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
news:n8nfs1$qkt$2node2.news.atman.pl...
Gwiazda TVN-u przyznała, że uważa Jarosława Kaczyńskiego za niezwykle
inteligentnego człowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiłam też
jego brata, śp. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To był dusza człowiek.
Bracia Kaczyńscy to dla mnie synonim rozległej wiedzy historycznej. A
prezes, cóż, po prostu ciepły, dobry człowiek – stwierdziła.

http://www.wprost.pl/ar/428378/Rozenek-Kaczynski-to-dobry-czlowiek/

Rożenek to miernota. Swego czasu chyba na TV Polonia pouczała, że patelnie
po usmażeniu placków z kartofli mozna wytrzeć, a nie czekac az wystygnie.
Ale kocha Jarosława jak swego czasu Ela Jakubiak czy Szczypińska Joasia. O
wielkim uczuciu Jadwigi koralowej też nalezy wspomnieć.

--
Mark Woydak

Data: 2016-02-01 18:39:21
Autor: Budzik
Rozenek: Kaczyñski to dobry cz³owiek
U¿ytkownik Mark VVoydak mark.woydak@forest.qmx.it ...

¿e patelnie
po usma¿eniu placków z kartofli mozna wytrzeæ, a nie czekac az wystygnie.

No bo mozna...

Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek