Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek

Data: 2016-02-01 18:00:58
Autor: Budzik
Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek
UĹĽytkownik zdumiony zdumiony@jestem.pl ...

Gwiazda TVN-u przyznała, że uważa Jarosława Kaczyńskiego za niezwykle inteligentnego człowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiłam też jego brata, śp. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To był dusza człowiek. Bracia Kaczyńscy to dla mnie synonim rozległej wiedzy historycznej. A prezes, cóż, po prostu ciepły, dobry człowiek – stwierdziła.

http://www.wprost.pl/ar/428378/Rozenek-Kaczynski-to-dobry-czlowiek/

A czy ktos prezesowi zarzuca ze jest głupi czy ze ma małą wiedze historyczna? Pierwsze słysze. Myslę, że nawet sporo ludzi na poziomie intencji nie ocenia prezesa wcale tak źle.

Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek