Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek

Data: 2016-02-01 13:38:35
Autor: Marek
Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 12:34:26 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
Gwiazda TVN-u przyznała, że uważa Jarosława Kaczyńskiego za niezwykle inteligentnego człowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiłam też jego brata, ¶p. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To był dusza człowiek. Bracia Kaczyńscy to dla mnie synonim rozległej wiedzy historycznej. A prezes, cóż, po prostu ciepły, dobry człowiek - stwierdziła.

http://www.wprost.pl/ar/428378/Rozenek-Kaczynski-to-dobry-czlowiek/

Ted Kaczynski byl najinteligentniejszy.

Data: 2016-02-01 13:50:48
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 22:38:36 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
> Gwiazda TVN-u przyznała, że uważa Jarosława Kaczyńskiego za niezwykle > inteligentnego człowieka z ogromnym poczuciem humoru. - Bardzo lubiłam > też jego brata, ¶p. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To był dusza > człowiek. Bracia Kaczyńscy to dla mnie synonim rozległej wiedzy > historycznej. A prezes, cóż, po prostu ciepły, dobry człowiek - > stwierdziła.

Tylko nie mial poczucia humoru.

Rozenek: Kaczyński to dobry człowiek