Rozformatowany pendrive.

Data: 2017-03-16 19:12:30
Autor: neelix
Rozformatowany pendrive.
Nawiązuję do niedawnego wpisu o pendrivie. Przygotowany do zastąpienia nowym już 2 razy ostatnio rozformatował się w dekoderze i utracił filmy. Sam się rozformatował czy mógł go pochrzanić dekoder? Po formacie nagrywa, ale już mu nie wierzę. Kupiłem więc Sandiska 32GB. Ma oprogramowanie do zabezpieczenia zawartości, ale od Vista w górę. Nie próbowałem pod WXP. Sformatowałem w NTFS pod dek. DVB-T. Kiedyś sprawdzę.

neelix

Data: 2017-03-17 07:10:53
Autor: ąćęłńóśźż
Rozformatowany pendrive.
Najlepiej zrobić pełny format jakimś specjalistycznym programie (dla plików FAT polecam SDFormatter, dla innych plików może coś ze strony producenta pendrajwa), a później jeszcze raz sformatować w urządzeniu, które będzie nagrywało.
Te urządzenia często robią tylko szybki format, co może stwarzać problemy.
Oczywiście przy dwóch powyższych kolejnych formatowaniach musi być zachowany ten sam system plików (przykładowo exFAT, EXT4 lub NTFS).
32GB są zwykle bezproblemowe, schody zaczynają się przy wyższych pojemnościach.

PS. Próbowałes odzyskać filmy jakimś programem do odzyskiwania plików, np. ze strony producenta pendrajwa?

-- -- -

Data: 2017-03-19 13:38:41
Autor: neelix
Rozformatowany pendrive.

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości news:oafv70$464$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie było narzędzia. To co miałem było nieskuteczne. Tylko info: niesformatowany lub nieobsługiwany format. Przez kilka lat było OK. Ostatnio głupiał.

neelix

Rozformatowany pendrive.