"Rozgdakana kwoka".

Data: 2010-01-06 10:18:47
Autor: Jadrys
"Rozgdakana kwoka".
W dniu 2010-01-06 09:01, cirrus pisze:
# No i nie narzekam, jest zabawa...
Beata Kempa to postać z absurdalnej bajki.
Właściwie sama jest jednym wielkim absurdem.
Kobita (proszę nie poprawiać - napisane jest właściwie) rozwrzeszczana,
rozgdakana, zakrzykująca wszystkich, pouczająca wszystkich - słowem baba z
niewybrednych, szowinistycznych, męskich dowcipów. Prezentująca cały katalog
cech, które ani z kobiecością ani z funkcją posła na Sejm RP nie mają nic
wspólnego.

Oj widać że pani Kempa zaszła za skórę twoim idolom politycznym Stefan. Do tego stopnia że zarzucacie jej brak kobiecości.  Naprawdę wstydźcie się ..

Data: 2010-01-06 15:44:46
Autor: cirrus
"Rozgdakana kwoka".
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi1ki2$ddv$1news.onet.pl...
[...]

Przyczyniłeś się do tego, że zaszła, to współczuje, ale tak na poważnie, krzywdy robionej przez jej niewyparzoną jadaczkę się nie boje, ale tak ją odbieram.

--
stevep

Data: 2010-01-06 19:40:33
Autor: Jadrys
"Rozgdakana kwoka".
W dniu 2010-01-06 15:44, cirrus pisze:
[...]

Etam, - popatrzyłem trochę na jej 'występ" w TV i muszę powiedzieć że babka w wielu kwestiach ma rację.

Data: 2010-01-09 16:19:24
Autor: zbig
"Rozgdakana kwoka".
On 6 Sty, 10:18, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-01-06 09:01, cirrus pisze:

> # No i nie narzekam, jest zabawa...
> Beata Kempa to posta z absurdalnej bajki.
> W a ciwie sama jest jednym wielkim absurdem.
> Kobita (prosz nie poprawia - napisane jest w a ciwie) rozwrzeszczana,
> rozgdakana, zakrzykuj ca wszystkich, pouczaj ca wszystkich - s owem baba z
> niewybrednych, szowinistycznych, m skich dowcip w. Prezentuj ca ca y katalog
> cech, kt re ani z kobieco ci ani z funkcj pos a na Sejm RP nie maj nic
> wsp lnego.

Oj wida e pani Kempa zasz a za sk r twoim idolom politycznym Stefan.
Do tego stopnia e zarzucacie jej brak kobieco ci.  Naprawd wstyd cie
si ..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Kempa to bardziej Beger niz Lepper.
Jest tak głupia, że myśli, że ludzie nie widzą jej buractwa. Brak
argumentów zastępuje głupawym , za głośnym rechotaniem oraz
bezczeelnością. Tak naprawdę zasługuje jedynie na dobra porcję śliny w
ten tępy ryj, zwłaszcza za to co mówiła o sobie w kontekście Blidy.

Data: 2010-01-10 00:45:32
Autor: Hans Kloss
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Kempa to [...]
Obrzucanie jej obelgami znacznie więcej mówi o tobie niż o niej. I nijak nie
zmieni faktu że pani Kempa ma spore szanse WYKOŃCZYĆ tę cała kłamliwa
pełobande a przynajmniej solidnie się jej dać we znaki. I za to ją cenimy
zbysiu ;)))
J-23

Data: 2010-01-10 10:23:54
Autor: cirrus
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hib7vc$iti$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aż się zdziwisz jak nagwizda tej twojej pełobandzie.

--
stevep

Data: 2010-01-12 00:12:34
Autor: Jadrys
"Rozgdakana kwoka".
W dniu 2010-01-10 01:19, zbig pisze:

[...]

Stanowczo bym się wstrzymał do zakończenia śledztwa z robieniem z p. Blidy męczenniczki.

"Rozgdakana kwoka".