Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.

Data: 2009-07-09 13:56:51
Autor: Eskimos
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.
On Thu, 9 Jul 2009 04:38:09 -0700 (PDT), Barnaba
<piotrek.franczak@gmail.com> wrote:

http://tiny.pl/hhxqj

Jezeli ktos sie orientuje w
starych i niezawodnych sprzetach - prosze o rade.

Nie ma starych i niezawodnych. A zwłaszcza Junaków.
To sprzęt bardziej do kochania jest, niz do normalnej, codziennej
eksploatacji.

Choć zdanie, że przejeździł nim 1500km (że przez 7 lat to inna bajka
;) i nigdy go nie zawiódł jest jak najbardziej na miejscu i można to
rozpatrywac w kategorii sukcesu ;)

Junak brzydko, niedbale zrobiony, brzydko pomalowany. A za ten
wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/
 --
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-07-09 14:41:44
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Eskimos" <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał w wiadomości news:00mb55971mn0fh1bj4kaq56pj6ij4v4s5a4ax.com...

Junak brzydko, niedbale zrobiony, brzydko pomalowany. A za ten
wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/
Zobacz skad jest aukcja. Bardzo prawdopodobne, ze wlasciciel jest stad:
http://www.dzikijunak.riders.pl/

Sprobuj sie czego dowiedziec o tym konkrtenym sprzecie.

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-09 14:57:47
Autor: Kuczu
Eskimos pisze:
A za ten wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/

Obciac lapska przy samej dupie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-12 13:47:04
Autor: Jasio
[...]

No wiesz, to jest sposób tego gościa, aby olej nie wyciekał.
A Ty od razu tak krytykujesz.

"W silniku Junaka nie ma żadnych wycieków oleju z pomiędzy jego karterów czy pokryw."
Przy takich smarkach to nie ma ch*ja, żeby były.

(:

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-12 15:19:45
Autor: Jacot
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

"W silniku Junaka nie ma żadnych wycieków oleju z pomiędzy jego karterów czy pokryw."
Przy takich smarkach to nie ma ch*ja, żeby były.

No wisz, toto ma byc miedzy elementami, w ilosci koniecznej acz
wystarczajacej - a nie na wierzchu, badz co badz;)
No i jaka ciapa uzywa czerwonego silikonu? Czerwony jest niekomilfo:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-07-12 15:05:25
Autor: Jasio

Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości news:aioj559nagnsmn8elms5qmokhoc38kao864ax.com...
"Jasio" wrote:

[...]

Wiem przecież, tak sobie zażartowałem.

No i jaka ciapa uzywa czerwonego silikonu? Czerwony jest niekomilfo:)

A to ja nie wiem, ja nie pracuję w telewizji.
Ani w charakterze gońca ani w ogóle w charakterze.

Brałbym srebrny.

--
Jasio
vx etz

Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.