Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.

Data: 2009-07-09 14:46:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.
Barnaba napisał(a):
TT600R w dobrym stanie z milym opisem. Interesuje mnie jak czesto
trzeba w tym grzebac, czy tak samo jak w wysilonych np. KTMach,
przebieg liczymy w motogodzinach :) czy przy spokojnej jezdzie mozna
to traktowac rowniez jako zwykly motocykl. Czy nie za tanio?

Spokojnie jezdzac, nawet w terenie tam sie wymienia olej nieczesto wiec luzik. A sprzet fajny. A czy ten konkretny, to nie wiem. Cza oblukac.

A jak szukasz nietypowego, to nie chcesz gilerki? ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.