Data: 2009-07-09 14:48:08 | |
Autor: Jarecki [KenLee] | |
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak. | |
Uzytkownik "Barnaba" napisal
http://tiny.pl/hhxq1 *** Obawiasz sie o zwykle sewrwisowanie (zawory, olej i pranie filtra), a nie przeraza Cie na dzien dobry polowienie silnika i remont skrzyni? Licznik Koso i nowy plastik to jeszcze nie dobry stan. Ciekawe, czy to USD zostalo przystosowane do znacznie wiekszej masy w stosunku do WR... Nie chce mi sie grzebac, ale przeglady przy uzytkowaniu w terenie to dla tego typu koni nie rzadziej niz co 3 tkm, a przy miejskiej jezdzie co 6 tkm chociaz przy czestym palowaniu blisko maksa i tak warto to zrobic wczesniej. czy przy spokojnej jezdzie mozna to traktowac rowniez jako zwykly motocykl. Czy nie za tanio? *** Co to znaczy zwykly motocykl? Odpowiedz sobie na dzien dobry, do czego Ci ten sprzet potrzebny? TT-R to bardzo uniwersalny sprzet, ale jak ma jezdzic glownie w pozamiejskie trasy po asfalcie, to mija sie z celem- szczegolnie na kostkach. Jezeli ktos sie orientuje w Stary niezawodny sprzet, to GS 1000, czy inne CB (o ile byl serwisowany jak nalezy), ale z pewnoscia nie Junak. Pozdr Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 |
|
Data: 2009-07-09 06:57:19 | |
Autor: Barnaba | |
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak. | |
On 9 Lip, 14:48, "Jarecki [KenLee]" <raz...@op.pl> wrote:
*** Obawiasz sie o zwykle sewrwisowanie (zawory, olej i pranie filtra), a Raz na jakis czas moge rozdlubac calego sprzeta i posiedziec przy nim pare dni. Chodzi bardziej o upierdliwosc rozkrecania co pol motogodziny :) Slyszalem o wielu dalekodystansowych wyprawach na TT600R (mam pare planow na przyszlosc, moze udaloby mi sie takiego sprzeta przystosowac). *** Co to znaczy zwykly motocykl? Odpowiedz sobie na dzien dobry, do czego Oczywiscie taka kostka nie chcialbym za wiele jezdzic po asfaltach, ale jezeli mialbym w planach siedziec 3 miesiace w Warszawie to moglbym zmienic na opony bardziej 'cywilne'. Stary niezawodny sprzet, to GS 1000, czy inne CB (o ile byl serwisowany jak Masz racje, zapedzilem sie. Bardziej chodzilo mi o sprzeta starego, przy ktorym mozna by w miare tanim kosztem podlubac, skrecic a potem cieszyc sie wzgledna niezawodnoscia. Taki Royal Enfield robiony w Indiach chyba jest w miare niezawodny, jezeli tego jezdzi pelno po Azji? Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Czy starego tenerowego turyste da sie wypucowac tak, zeby byl naprawde niezawodny? Przy jakichs niezbyt wysokich kosztach. Czy lepiej zaoszczedzic i kupowac cos nowszego lub calkowicie nowego? Ostatnio czytalem o gosciu z Chelma ktory wyrusza w swiat Africa Twin z '89 roku na jakas trase 30 czy 50kkm. -- Pozdrawiam, Piotrek F. |
|
Data: 2009-07-09 16:03:13 | |
Autor: Norbi | |
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak. | |
Barnaba pisze:
On 9 Lip, 14:48, "Jarecki [KenLee]" <raz...@op.pl> wrote: TT to taki XT z lepszym zawiasem - ze niby w terenie mozna :) A nie chcesz XT przystosowanego do dalekich wojazy - z wiekszym bakiem i kuframi, fajnym wydechem itd... ? Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-07-09 16:09:05 | |
Autor: Kefir | |
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak. | |
Elou!
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wrote in message news:h34ttf$73k$1nemesis.news.neostrada.pl... Barnaba pisze: .... i podasz namiary na Dudka jesli zechce? ;) To ja dopisze: tak, sprzet od Dudka mozna kupic w ciemno. Nie bedzie to mina. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-07-09 17:18:43 | |
Autor: Norbi | |
Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak. | |
Kefir pisze:
Skad wie ? :) Dudek obiecal ze da sie karnac jak Ducata kupi :D I nagonke na jego moto robie :) Norbi BLACK XX'03 |
|