Rozgonić to towarzystwo

Data: 2009-11-15 20:36:35
Autor: abc
Rozgonić to towarzystwo
Tak uważa Żyd i mason (ryt szkocki) i ja się z nim zgadzam.

"Pomysł, aby kilku sędziów w Strasbourgu decydowało jak Włosi mają urządzać
swoje szkoły byłby paradny, gdyby nie groźny. Pozostaje czekać kiedy
wreszcie Europejczycy obudzą się i przywracać zaczną elementarne prawo na
swoim kontynencie. Pierwszym tego aktem powinno być prześwięcenie dyscypliną
sędziów w Strasbourgu."

Więcej http://www.rp.pl/artykul/392202.html

Data: 2009-11-15 20:35:05
Autor: boukun
Rozgonić to towarzystwo

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdplsf$6eh$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Co mu nie pasuje temu rytowi szkockiemu z tymi krzyżami?

boukun

Data: 2009-11-15 20:56:47
Autor: jadrys
Rozgonić to towarzystwo
abc pisze:
[...]

Rozgonić to towarzystwo w sukienkach z kropidłem.. Precz z pasożytnictwem. Żyją ja monarchowie a nic nie robią.

Data: 2009-11-15 21:04:03
Autor: abc
Rozgonić to towarzystwo
Rozgonić to towarzystwo w sukienkach z kropidłem..

 Masz na myśli księży w sutannach i z kropidłem?  Na nowej mszy ksiądz już
nie kropi wiernych na początku mszy (nie ma Asperges).

Dość już tego aggiornamento, dość luzactwa, Kościoła otwartego,
kolegialności i innych nowoczesności. Trzeba powrócić  do tradycyjnej
formacji kapłanów w seminariach duchownych.

Trzeba nam księży dających nam przykład owoców Ducha Świętego, a nie księży
siejących zgorszenie.
..
Trzeba nam księży przypominających nam o Bogu i sprawach ostatecznych -
zbawieniu i potępieniu - a nie księży plotkujących o Kościele w bezbożnych
mediach..

Trzeba nam zwykłych księży w czarnych sutannach i z tonsura na głowie, a nie
księży poprzebieranych w cywilne marynarki i spodnie.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-11-15 21:09:24
Autor: pluton
Rozgonić to towarzystwo
.
[...]

I trzeba nam ksiezy, ktorzy w sprawiedliwej wojnie (łac. bellum iustum)
przypier**a wrogowi zacisnieta piescia.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:20:31
Autor: abc
Rozgonić to towarzystwo
I trzeba nam ksiezy, ktorzy w sprawiedliwej wojnie (łac. bellum iustum)
przypier**a wrogowi zacisnieta piescia.

Trzeba nam księzy jak x. Ignacy Skorupka
http://mateusz.pl/bpjz/xtymoteusz/ktos/30.html

Data: 2009-11-15 22:09:07
Autor: games
Rozgonić to towarzystwo
abc pisze:
I trzeba nam ksiezy, ktorzy w sprawiedliwej wojnie (łac. bellum iustum)
przypier**a wrogowi zacisnieta piescia.

Trzeba nam księzy jak x. Ignacy Skorupka
http://mateusz.pl/bpjz/xtymoteusz/ktos/30.html

Sluchaj pedale jak tobie potrzeba zeby ktos cie w dupe ruchal to prosze bardzo ale nie pisz za innych ja zadnych koniotrzepow nie potrzebuje.

Data: 2009-11-15 21:15:46
Autor: boukun
Rozgonić to towarzystwo

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4b006df0news.home.net.pl...
abc pisze:
[...]

Hehehe, mocne...

boukun

Data: 2009-11-15 22:14:44
Autor: pluton
Rozgonić to towarzystwo

> [...]

Sluchaj pedale jak tobie potrzeba zeby ktos cie w dupe ruchal to prosze
bardzo ale nie pisz za innych ja zadnych koniotrzepow nie potrzebuje.

Nie ekscytuj sie tak. Akurat Skorupka byl spoko gosc. 99% pederastow
i pedofilow nie powinno psuc opinii o jednym procencie porzadnych ksiezy.

Nullification

Data: 2009-11-16 02:05:17
Autor: Lorn
Rozgonić to towarzystwo
abc pisze:
Tak uważa Żyd i mason (ryt szkocki) i ja się z nim zgadzam.

Tak... Takich jak Ty należy pogonić. :> Sio, a kysz.

Rozgonić to towarzystwo