Rozgrzana Temida

Data: 2013-01-07 19:30:18
Autor: abc
Rozgrzana Temida
Sędzia Tuleya postanowił złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
przez CBA, które prowadziło działania operacyjne w sprawie doktora G. Złoży
je najpóźniej we wtorek.

Przedstawiciel Temidy zawiadomienie to składa w odpowiedzi na słowa szefa
CBA, który oburzony tezami Tulei, właśnie tego od niego zażądał. No to
sędzia (być może prezydent dorzuciłby w tym miejscu słowo "rozgrzany")
organy zawiadamia.

Młody chłopak w sędziowskiej todze poczuł się najwyraźniej równoprawnym
uczestnikiem gry politycznej, gry, w której faktycznie opowiedział się po
stronie partii rządzą...

Więcej http://gpcodziennie.pl/16177-rozgrzana-temida.html

Data: 2013-01-07 19:35:15
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 19:30, abc pisze:
Sędzia Tuleya postanowił złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
przez CBA, które prowadziło działania operacyjne w sprawie doktora G. Złoży
je najpóźniej we wtorek.

Slusznie, skoro podal pewne bulwersujace dane odnosnie sledztwa w sprawie rzekomej korupcji chirurga Miroslawa G. to powinien tak zrobic.

Data: 2013-01-07 19:53:27
Autor: abc
Rozgrzana Temida
Slusznie, skoro podal pewne bulwersujace dane odnosnie sledztwa w sprawie
rzekomej korupcji chirurga Miroslawa G.

Rzekomej korupcji?  Nawet Igor T. przyznał, że korupcja miała miejsce.

Data: 2013-01-07 20:06:12
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 19:53, abc pisze:
Slusznie, skoro podal pewne bulwersujace dane odnosnie sledztwa w sprawie
rzekomej korupcji chirurga Miroslawa G.

Rzekomej korupcji?  Nawet Igor T. przyznał, że korupcja miała miejsce.

Ja nie uwazam za korupcje t.zw. dowody wdziecznosci.

Co innego jesli lekarz zada, n.p. za pomniecie kolejki, lapowki.

Data: 2013-01-07 12:03:57
Autor: Marek
Rozgrzana Temida
On Jan 7, 8:06 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Rzekomej korupcji?  Nawet Igor T. przyznał, że korupcja miała miejsce.

Ja nie uwazam za korupcje t.zw. dowody wdziecznosci.

Co innego jesli lekarz zada, n.p. za pomniecie kolejki, lapowki.

Chyba nie byles w sytuacji podbramkowej.
Nie znasz tych metod.
Lekarz ma sposoby, zeby dac ludziom do zrozumienia, ze oczekuje
tlustej kpoerty: przedluzanie pobytu w szpitalu, bez decyzji o
operacji, wylewne traktowanie niektorych pacjentow, podczas , gdy inni
sa tylko zdawkowo zalatwiani, itp...
Ja to znam. Slowo: "zaplac"  nie pada nigdy, ale, w cudowny sposob, po
uiszczeniu - nagle zmienia sie nastawienie "doktora" do pacjenta...
Nawet, jesli jeden z tych łapówkarzy-bandytow, zrobi juz te
operacje,zanim dostanie w łape,  to przeciez jest jeszcze dluuuugi
okres pooperacyjny, kiedy wlasciwe dzialania lekarskie decyduja caly
czas o tym, czy pacjent wroci do jako-takiego zdrowia...Dlatego ludzie
placili chetnie po operacji...

Data: 2013-01-07 21:07:06
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 21:03, Marek pisze:
> [...]
Chyba nie byles w sytuacji podbramkowej.
Nie znasz tych metod.
Lekarz ma sposoby, zeby dac ludziom do zrozumienia, ze oczekuje

W przypadku G. nie ma mowy o tlustych kopertach. Po prostu slabosc do mocnych trunkow i do wyrazow uznania. Dlatego dostal maly wyrok, moim zdaniem.

Data: 2013-01-07 12:17:09
Autor: Marek
Rozgrzana Temida
On Jan 7, 9:07 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

W przypadku G. nie ma mowy o tlustych kopertach. Po prostu slabosc do
mocnych trunkow i do wyrazow uznania. Dlatego dostal maly wyrok, moim

17000 x 6 x 20 = 2 040 000 zł
Tyle zarobił na łapówkach, przez 20 lat pracy...co, bylo do
udowodnienia.
Mogl jeszcze pobierac poza biurem, czego nie da sie udowodnic - moze
jeszcze 3x tyle.

Ja tez moge miec slabosc do luksusowych trunkow - ale mnie nie stac.
Jednak, nie moglbym brac na to od ludzi bedacych w sytuacji
przymusowej.

Data: 2013-01-07 21:30:09
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 21:17, Marek pisze:
Ja tez moge miec slabosc do luksusowych trunkow - ale mnie nie stac.
Jednak, nie moglbym brac na to od ludzi bedacych w sytuacji
przymusowej.

G. nie bral kasy na trunki, tylko przyjmowal trunki. Ponoc wcale nie pil, ale mial slabosc.

Data: 2013-01-07 21:34:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozgrzana Temida

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:de8d221e-c2be-432e-bd2d-71e3ece49f1fgu9g2000vbb.googlegroups.com...
On Jan 7, 8:06 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

okres pooperacyjny, kiedy wlasciwe dzialania lekarskie decyduja caly
czas o tym, czy pacjent wroci do jako-takiego zdrowia...Dlatego ludzie

===================================

O czym ty, chłopcze piszesz? Jaki długi okres pooperacyjny? Tydzień do 10 dni i sru do innego szpitala na rekonwalescencję, bo łóżko musi być wolne dla następnego pacjenta. Na rekonwalescencji góra dwa tygodnie i do domu.
Szpital musi zarabiać na siebie.
I odmiennie od ciebie, wiem co mówię!

Data: 2013-01-07 21:40:08
Autor: u2
Rozgrzana Temida
Szpital musi zarabiać na siebie.
I odmiennie od ciebie, wiem co mówię!

Pierdzieli bidzik bez sensu. Limity ustala NFZ. Kolejki sa gigantyczne wiec szybko sie wypycha pacjentow. Akurat wiem co pisze w przeciwienstwie do poronionego bidzika.

Data: 2013-01-07 20:23:58
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 20:06, u2 pisze:
[...]

Wlasnie ogladam kropke nad i. Nie widze zarzutow, ze G. uzaleznial operacje od lapowek. Co prawda przyjmowal "dowody wdziecznosci" w wysokosci 17K/ 2 miesiace.

Data: 2013-01-07 20:34:51
Autor: abc
Rozgrzana Temida
Dowody wdzięczności za co?  Za skazanie dwóch dusz ludzkich na wieczne
potępienie wzamian za uratowanie jednego ciała?

Data: 2013-01-07 20:43:54
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 20:34, abc pisze:
Dowody wdzięczności za co?  Za skazanie dwóch dusz ludzkich na wieczne
potępienie wzamian za uratowanie jednego ciała?

Mlody, moja mozilla nie lyka tych skrotow.

Cus bylo w kropce nad i, ze G. zaszyl jakas chusteczke w ciele pacjenta pomimo protestu pielegniarki. Po kilku dniach ja wyjal, a pacjent zmarl. Widocznie jednak sad nie dal wiary tej wersji.

Data: 2013-01-07 20:51:38
Autor: abc
Rozgrzana Temida

Mlody, moja mozilla nie lyka tych skrotow.

Nie ma innego sposobu, aby uzyskać organ do przeszczepu - musi on być
pobrany z ciała  ż y w e g o człowieka - inaczej się nie nadaje.

Dlatego żywe serce czy żywa wątroba wycinane są z reszty ciała żyjącego
człowieka i zanurzane w zimnych płynach, które mają utrzymać je w stanie
ożywienia aż do momentu przeszczepienia.

Dla ukrycia faktu zamordowania dawcy organu wprowadzono kłamliwe pojęcie
"śmierć mózgowa". W rzeczywistości jest to śpiączka, a przypadki wybudzenia
się z niej wcale nie są rzadkie.

Każdy, kto wyraża zgodę na pobranie z niego organów do przeszczepu może
przyczynić się do dokonania na sobie morderstwa i może stać się
współodpowiedzialny za grzech lekarza - mordercy.

W ten sposób, dla uratowania jednego ciała naraża się na prawie pewną
wieczną zgubę dwie dusze.

Data: 2013-01-07 20:58:16
Autor: u2
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 20:51, abc pisze:
Mlody, moja mozilla nie lyka tych skrotow.

Nie ma innego sposobu, aby uzyskać organ do przeszczepu - musi on być
pobrany z ciała  ż y w e g o człowieka - inaczej się nie nadaje.

Bzdura. Ogladalem dzisiaj statystyke. Tylko kilka procent pobiera sie od zywych dawcow. Najbardziej znanym w Polsce jest Przemek Saleta.

Data: 2013-01-07 21:03:03
Autor: abc
Rozgrzana Temida
[...]

Przeszczepianie martwych organów nie ma sensu.

Data: 2013-01-07 21:14:31
Autor: Trybun
Rozgrzana Temida
W dniu 2013-01-07 21:03, abc pisze:
[...]

Jasne, ale jest to możliwe w sytuacji gdy za śmierć kliniczną uważa się ustanie pracy pnia mózgu. To że niektóre organy żyją jeszcze nawet i parę dni po śmierci pnia nie ma znaczenia do tego żeby nazwać pobranie organów - "pobraniem od martwego człowieka".

Data: 2013-01-08 08:15:29
Autor: abc
Rozgrzana Temida
[...]

Po zaprzestaniu bicia serca wiele istotnych organów może ulec uszkodzeniu.
Jedynie tzw. tkanki twarde, jak np. rogówka czy szpik kostny mogą być
używane jeszcze wiele godzin po zgonie, jednak sprawa wygląda inaczej w
przypadku tzw. organów miękkich jak serce, nerka czy trzustka, które muszą
być możliwie szybko przeszczepione. (...)

Również kontrowersyjna pozostaje definicja tzw. śmierci mózgu. Po
stwierdzeniu " śmierci mózgu" odłącza się wszystkie aparaty podtrzymujące
życie, stąd następuje gwałtowny zgon. W normalnych warunkach ludzie
znajdujący się w śpiączce potrafią długo żyć, dzięki aparaturze, która
podtrzymuje działanie organów wewnętrznych.

Więcej http://www.piotrskarga.pl/ps,1832,2,0,1,I,informacje.html

Data: 2013-01-07 20:38:18
Autor: Trefniś
Rozgrzana Temida
W dniu 07.01.2013 o 19:30 abc <abc@wp.pl> pisze:

[...]

Przeczytaj sobie art. 304 § 1 KPK.
Może Cię to "rozjaśni" :)
Ależem naiwny...

--
Trefniś
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają  się po gościńcu, zawsze będą obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczają  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2013-01-07 21:02:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozgrzana Temida

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.wqj3h4vz07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

======================

Ten "młody chłopak w sędziowskiej todze" jest w wieku Zbigniewa Ziobry, z tą jedynie różnicą, że ma 16-letnie doświadczenie prawnicze, czego nie można powiedzieć o bardzo słabym i niedoświadczonym prawniku Ziobrze.
Mówiąc obrazowo. Ziobro jako prawnik, mógłby mu buty czyścić! O Kamińskim wolę nie wspominać.

rozbawiony

Data: 2013-01-08 00:59:55
Autor: khanula
Rozgrzana Temida
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 19:30:18 UTC+1 użytkownik abc napisał:
Sędzia Tuleya postanowił złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

Młody chłopak w sędziowskiej todze poczuł się najwyraźniej równoprawnym

Więcej http://gpcodziennie.pl/16177-rozgrzana-temida.html

marzy ci swieta inkwizycja i sredniowiecze. na cholere sady cywilne i jakis nipokorny sedzia? lepesze bylyby wyroki zidiocialych biskupow, ktorzy w uzasadnieniach bredziliby o diablach i silach nieczystych?

Data: 2013-01-08 11:04:27
Autor: abc
Rozgrzana Temida
marzy ci swieta inkwizycja i sredniowiecze. na cholere sady cywilne i
jakis nipokorny sedzia? lepesze bylyby wyroki zidiocialych biskupow,
ktorzy w uzasadnieniach bredziliby o diablach i silach nieczystych?

Polecam ksiazke Romana Konika "W obronie Swietej Inkwizycji"
http://www.ksiegarnia-odkrywcy.pl/w-obronie-swietej-inkwizycji,1180.html

Recenzja Waldemara Lysiaka: Ksiazka Romana Konika druzgoce klamliwa czarna
legende Swietej Inkwizycji, stworzona przez libertynów i jakobinów doby
Oswiecenia, a pózniej usilnie podtrzymywana przez lewicowe salony Zachodu.
Dzieki tej ksiazce Polacy moga poznac prawde o Swietym Oficjum. Za co
autorowi naleza sie podziekowania.

Recenzja: Rafala A. Ziemkiewicza: Czarna legenda Swietej Inkwizycji to
jedno z najwiekszych posród wielkich klamstw, które uksztaltoowaly myslowe
nawyki czlowieka wspólczesnego. Klamstwo tak skuteczne, ze w koncu ulegli mu
nawet obroncy Kosciola, przyrównujac do inkwizytorów swych komunistycznych
przesladowców. Prace Romana Konika uwazam za godny szacunku i polecenia
wszystkim akt intelektualnej odwagi, jakim jest poszukiwanie prawdy na
przekór ugruntowanym stereotypom.

Data: 2013-01-08 02:58:30
Autor: khanula
Rozgrzana Temida
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 11:04:27 UTC+1 użytkownik abc napisał:
> [...]
> ktorzy w uzasadnieniach bredziliby o diablach i silach nieczystych?
Polecam ksiazke Romana Konika "W obronie Swietej Inkwizycji"

jasne ze powszechnie wiadomym jest ze swieta inkwizycja rozdawala cukierki i batoniki wsrod heretykow. jak rowniez dbala o to by bylo im cieplo w dupcie.

tendencyjnie sprokurowanych elaboratow czyninych na zamowienia kosciola katolickiego nie biore nawet do reki, nie mowiac o czytaniu tychze!

Rozgrzana Temida