[CROSS-POST] Rozgrzany pręt w odbyt "specjaliście" od francuskich samochodów

Data: 2011-11-03 21:04:26
Autor: yamma
[CROSS-POST] Rozgrzany pręt w odbyt "specjaliście" od francuskich samochodów
Koziołek wrote:

Że chwilowo nie potrzebowałem "ciężarówki", postawiłem francę pod
blokiem i czekałem na sprzyjający moment - czyt.: kiedy mi się zachce

I to jest klucz do tej zagadki. Auto zbyt długo stojące w jednym miejscu zawsze jest łakomym kąskiem.
yamma

Data: 2011-11-03 21:11:18
Autor: Koziołek
yamma napisał:
I to jest klucz do tej zagadki. Auto zbyt długo stojące w jednym miejscu zawsze jest łakomym kąskiem.

W sumie może tak być...
Gość od stacyjki powiedział mi, że ostatnio zaczęli częściej kroić francuskie dostawczaki - znaczy, że niby wzrósł popyt na części.

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2011-11-03 22:35:39
Autor: Karol Y
[...]

Albo przeprowadzki.

--
Mateusz Bogusz

[CROSS-POST] Rozgrzany pręt w odbyt "specjaliście" od francuskich samochodów