Rozkład jazdy

Data: 2010-08-28 06:24:16
Autor: boris-cz
Rozkład jazdy
Witam wszystkich,jestem z CZ Cieszyna i po trzech latach ponownie
wybieram sie w PL Tatry.Mam pytanie : czy te marszrutki jeźdźace trasa
Zakopane-Lysa Polana maja jakiś oficjalny rozklad jazdy?Mam zamiar
tamtedy wracać w poniedzialek 6.9.z Murowańca,ale tylko w przypadku źe
bede znal rozklad.Od granicy dalej juź ok.

Dziekuje i pozdrawiam!

Data: 2010-08-28 20:38:22
Autor: R
Rozkład jazdy
W dniu 2010-08-28 15:24, boris-cz pisze:
[...]

Witaj!
Rozkladu one nie maja, ale we wrzesniu jezdza chyba co chwile - jak zbiora komplet chetnych. Rozklad znajdziesz tylko dla PKS - duze autobusy (ceny chyba takie same jak dla busow/marszrutek).

Przy okazji jedno pytanie - z Murowanca chcesz schodzic na Lysa Polane?

R.

Data: 2010-08-28 14:11:40
Autor: pessimist
Rozkład jazdy
On Aug 28, 8:38 pm, R <b...@pw.pl> wrote:
> [...]

autobusy (ceny chyba takie same jak dla busow/marszrutek).

Przy okazji jedno pytanie - z Murowanca chcesz schodzic na Lysa Polane?

Zobacz tutaj
http://www.informacja.z-ne.pl/s,menu,1319,busy.html

Data: 2010-08-29 08:34:56
Autor: Andrzej Kłos
Rozkład jazdy
pessimist pisze:

Zobacz tutaj
http://www.informacja.z-ne.pl/s,menu,1319,busy.html

aha, a coś bliżej na temat literki a? jak to się ma do 6.9?

"a - kursuje w sezonie turystycznym oraz w długie weekendy"

andy_nek

Data: 2010-08-29 02:21:03
Autor: boris-cz
Rozkład jazdy
On 28 srp, 20:38, R <b...@pw.pl> wrote:

[...]

Nie wiem,moźna sie zastanowić i nad tym,ale to spacer na ponad 4
godziny.To juź moge 6 godzin spacerować na Podbanské.To bedzie ostatni
dzień wyprawy i chodzi mi tylko o to jak najszybciej sie stamtad
wydostać bo w nocy juź ide do pracy:-(. Wiec źe coś jeździ "chyba co
chwile" lub jak sie zbiora chetni to nie dla mnie.Jeźeli ma coś jechać
to ma jechać a nie jak sie komuś zechce.Nie lubie tego marszruciarstwa
jak góry kocham:-).
No z linku od pessimist-y(dzieki) wynika,źe jednak jakiś rozklad oni
maja,tylko co z ta litera "a"?Jaki okres busiarze uwaźaja za sezon
turystyczny?Czyli poniedzialek 6.9. znowu albo pojedzie,albo nie.Jak
by ktoś wiedzial to z góry dziekuje za wytlumaczenie.

Pozdrawiam!

Data: 2010-08-29 23:07:17
Autor: R
Rozkład jazdy

[...]

Hej,
Nie o to mi chodzilo.
Jak rozumiem, z Murowanca chcesz zejsc docelowo do Zakopanego, bo interesuje Cie bus/marszrutka z Lysej Polany do Zakopanego. Jesli tak - to zupelnie bez sensu! Duzo szybciej przeciez bedzie z Murowanca isc niebieskim/zoltym do Kuznic i dalej do Zakopanego.

Chyba, ze chcesz w druga strone, czyli zejsc z Murowanca na dol i dalej przez Lysa Polane dostac sie do SK. Jak tak, to moze rzeczywiscie z Murowanca przez Kasprowy do SK?

Pozdrawiam
R.

Data: 2010-08-30 09:10:06
Autor: Olin
Rozkład jazdy
Dnia Sat, 28 Aug 2010 06:24:16 -0700 (PDT), boris-cz napisał(a):

Witam wszystkich,jestem z CZ Cieszyna i po trzech latach ponownie
wybieram sie w PL Tatry.

Jeżeli pragniesz dotrzeć do Czeskiego Cieszyna, możesz rozważyć ofertę
firmy Strama:
http://strama.turystyka.pl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=42
http://strama.turystyka.pl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=42

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu
(Summa Theologiae 2-2 q.152)

Data: 2010-08-30 10:39:21
Autor: boris-cz
Rozkład jazdy

firmy Strama:http://strama.turystyka.pl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&...http://strama.turystyka.pl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&...

--
uzdrawiam
Grzesiek

Grześku wielkie dzieki!
Takie polaczenie do LM to rewelacja.Nie wiedzialem o tym.Szkoda
tylko,źe jutro po raz ostatni,naleźy mieć nadzieje źe w przyszlym roku
bedzie tak samo albo lepiej.Moźe skorzystam z tego kursu do Popradu na
13:19,tylko źe tam pociag mi odjeźdźa 13:24....I co ciekawe,ta firma
rozwaźa moźliwość wykonywania polaczeń Zuberec-LM-Zuberec.Tam w tym
rejonie troche konkurencji by sie naprawde przydalo.Ale i tak moim
zdaniem - Tatry juź od dawna powinny być oplatane dookola "Električka"
i zakaz wjazdu gumokolowcom :-).....niestety,to utopia w dzisiejszych
czasach.

Pozdrawiam!

Rozkład jazdy