Rozkład lotów SP LPC

Data: 2011-07-18 13:01:50
Autor: CeSaR
Rozkład lotów SP LPC
Witam,
Wybaczcie lamerowi kolejne pytanie, wynikające tylko z niewiedzy a powodowane tym, że o ile z nabożną czcią oglądam wszystko co lata o tyle strony typu flghtradar24 odzierają samoloty z tego nimbu nadzwyczajności w sposób maksymalny :-)
I popatrzyłem sobie na nasz SP LPC na stronie
http://data.flight24.com/airplanes/sp-lpc/
i wychodzi mi że kursuje w zasadzie tak samo jak pierwszy lepszy autobus PKS na trasie od wiochy A do wiochy B :-) Niby po to jest ale jak pomyślę że jednak większość czasu śmiga nad oceanem to wolałbym wiedzieć że ktoś mu tam od czasu do czasu pod maskę zagląda :-)
Co ile taki samolot ma jakiś uczciwy przegląd robiony?
I czy 01-07 i 02-07 nie są z jakimś błędem? Gdzieś brakuje przelotu?

Data: 2011-07-18 14:29:03
Autor: Warto Rzomawiać
Rozkład lotów SP LPC
od czasu do czasu pod maskę zagląda :-)

z tego co wiem LOT nie jest członkiem żadnej oryganizacji dopuszczajoncej audyt więc myślę że latają do pierwszej awarii (partrz ostatnie posybka ATRów)

Data: 2011-07-18 16:14:04
Autor: grzech
Rozkład lotów SP LPC
W dniu 2011-07-18 14:29, Warto Rzomawiać pisze:
[...]

Kolina, weź sobie coś na przeczyszczenie.

Data: 2011-07-18 22:23:25
Autor: Kacper Perschke
Rozkład lotów SP LPC
Dnia 18.07.2011 grzech <siwik@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
Kolina, weź sobie coś na przeczyszczenie.

Adres 195.187.0.88 należy do NASKu. Kolina ma już chody na wąwozowej?

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2011-07-19 16:12:56
Autor: Robert Tomasik
Rozkład lotów SP LPC
Użytkownik "Kacper Perschke" <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał w wiadomości news:slrnj29cj0.2b8.zbp.yvnztsztywniak.nawsiegda...
Dnia 18.07.2011 grzech <siwik@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
Kolina, weź sobie coś na przeczyszczenie.

Adres 195.187.0.88 należy do NASKu. Kolina ma już chody na wąwozowej?

Mnie wychodzi, ze pisze z 85.222.48.38 i ten naleĹźy do:
TECHNICAL CONTACT:
company: Aster Sp. z o.o.
street: Domaniewska 50
city: 02-672 Warszawa
location: PL
phone:  +48.600856809
last modified: 2011.04.08

Data: 2011-07-20 09:36:36
Autor: CeSaR
Rozkład lotów SP LPC
Adres 195.187.0.88 należy do NASKu. Kolina ma już chody na wąwozowej?

Dzięki Bogu nie....

:-)

Data: 2011-07-18 20:05:50
Autor: J.F
Rozkład lotów SP LPC
Użytkownik "CeSaR"  napisał w wiadomoœci grup
[...]

Jakis powazniejszy przeglad, a w zasadzie maly remont, to pewnie co pewien czas, i wymienia sie wtedy to co producent zalecil wymieniac.
A na codzien .. zakladajac ze nie ma tam jakies pomylki i to naprawde jeden samolot - ile tam sie leci - 9h ? drugie na powrot i zostaje ciagle 6h na drobny przeglad i sprawdzenie poziomu oleju :-)

W koncu od samego przegladania samolot sie nie naprawia, tyle ze czasem mozna zauwazyc cos podejrzanego zanim sie zepsuje na dobre .. i ciekawe co wtedy - lot odwolany ? Bo chyba nie tak latwo zorganizowac zastepczy ? Czy moze maja cos stale w zapasie w USA, np wlasnie na przegladzie :-)

J.

Data: 2011-07-18 21:27:10
Autor: PMG
Rozkład lotów SP LPC
  W dniu 2011-07-18 13:01, CeSaR pisze:
[...]

Harmonogram przeglądów i ich zakres zależy od ilości cykli (ogólnie lądowań), charakteru przewozu i wylatanych godzin. Program przeglądów ustala producent ale okresy mogą być skrócone przez organizacje nadzoru lub operatora samolotu. Przeglądy - w przypadku boeinga - dzielą się na kategorie: line/transit (codzienny przed lotem ca. 1h) oraz A, B, C, D. Jeśli chodzi benka o którego pytasz to nie wiem ale dla B737 interwały są mniej więcej następujące:
A - 275 FH (Flying Hour)
B - 825 FH
C - 18 miesięcy (przegląd struktury płatowca) lub 3000 cykli
D - 4 lata (overhaul)

Rozkład lotów SP LPC