Rozkład lotów SP LPC

Data: 2011-07-18 14:29:03
Autor: Warto Rzomawiać
Rozkład lotów SP LPC
od czasu do czasu pod maskę zagląda :-)

z tego co wiem LOT nie jest członkiem żadnej oryganizacji dopuszczajoncej audyt więc myślę że latają do pierwszej awarii (partrz ostatnie posybka ATRów)

Data: 2011-07-18 16:14:04
Autor: grzech
Rozkład lotów SP LPC
W dniu 2011-07-18 14:29, Warto Rzomawiać pisze:
[...]

Kolina, weź sobie coś na przeczyszczenie.

Data: 2011-07-18 22:23:25
Autor: Kacper Perschke
Rozkład lotów SP LPC
Dnia 18.07.2011 grzech <siwik@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
Kolina, weź sobie coś na przeczyszczenie.

Adres 195.187.0.88 należy do NASKu. Kolina ma już chody na wąwozowej?

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2011-07-19 16:12:56
Autor: Robert Tomasik
Rozkład lotów SP LPC
Użytkownik "Kacper Perschke" <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał w wiadomości news:slrnj29cj0.2b8.zbp.yvnztsztywniak.nawsiegda...
Dnia 18.07.2011 grzech <siwik@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
Kolina, weź sobie coś na przeczyszczenie.

Adres 195.187.0.88 należy do NASKu. Kolina ma już chody na wąwozowej?

Mnie wychodzi, ze pisze z 85.222.48.38 i ten naleĹźy do:
TECHNICAL CONTACT:
company: Aster Sp. z o.o.
street: Domaniewska 50
city: 02-672 Warszawa
location: PL
phone:  +48.600856809
last modified: 2011.04.08

Data: 2011-07-20 09:36:36
Autor: CeSaR
Rozkład lotów SP LPC
Adres 195.187.0.88 należy do NASKu. Kolina ma już chody na wąwozowej?

Dzięki Bogu nie....

:-)

Rozkład lotów SP LPC