Rozkodowanie kluczyka?

Data: 2011-02-12 16:13:18
Autor: Tata
Rozkodowanie kluczyka?
Toledo II 1999 r. Dzisiaj (12.02.2011) jeździłem w kilka miejsc po mieście, "gasiłem" i "zapalałem" silnik i było OK. Podczas ostatniego postoju unieruchomiłem silnik i po 20 minutach silnik "odpalił", ale zaraz zakończył pracę. Kontrolka kluczyka nie zgasła, tylko zaczęła "mrugać". Kilkukrotne próby uruchomienia silnika kończyły się niepowodzeniem, kontrolka "mrugała" za każdym razem. Kluczyk wyczyściłem specjalnym płynem i jest wręcz jałowy biologicznie. Przyjechał mechanik z komputerem, usunął błąd i stwierdził, że rozkodował się komputer samochodu. Po przyjeździe pod dom kontrolka raz gaśnie, raz "mruga" ochoczo. Jaki jest powód niesprawności i jak go trwale usunąć? Przecież jak coś takiego przytrafi się w trasie, to tylko laweta za kilkaset zł, a tego bardzo chciałbym uniknąć. Pytania precyzujące mile widziane.

Z poważaniem
MJ

Data: 2011-02-12 16:38:26
Autor: Lewis
Rozkodowanie kluczyka?
W dniu 2011-02-12 16:13, Tata pisze:
[...]

Wywalić immobiliser, 100% skuteczność ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-02-14 12:18:25
Autor: nom
Rozkodowanie kluczyka?

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ij69hj$ntg$1news.onet.pl...
[...]

Powinienes miec karte kodowa na ktorej jest PIN i mozna wylaczyc imobilajzer.

Rozkodowanie kluczyka?