Rozkosz przed śniadaniem.

Data: 2015-10-30 17:35:31
Autor: Ikselka
Rozkosz przed śniadaniem.
"Rozkosz przed śniadaniem

20 tys. protokołów z podsłuchów jeńców wojennych zostało spisanych na 150
tys. stron. Wynika z nich, że żołnierze mówili z obojętnością o
egzekucjach, gwałtach i mordowaniu. Mężczyźni w mundurach koloru feldgrau,
pochodzący przecież z poboru, często szacowni ojcowie rodzin, już po kilku
dniach tracili opory przed zabijaniem, a potem przelewanie krwi sprawiało
im przyjemność. Spokojnie ujął to pewien podporucznik biorący udział w
egzekucjach: ?Pierwszego dnia pomyślałem: cholera, rozkaz jest rozkazem.
Czwartego dnia miałem już z tego uciechę?. 30 kwietnia 1940 r. pilot
Luftwaffe Pohl opowiadał zwiadowcy Meyerowi: ?Drugiego dnia wojny w Polsce
musiałem zbombardować dworzec w Poznaniu. Osiem spośród 16 bomb uderzyło w
miasto, między domy. Nie sprawiło mi to radości. Trzeciego dnia było mi to
obojętne, czwartego dnia miałem z tego zabawę. Ściganie po polu
pojedynczych żołnierzy ogniem karabinów maszynowych i zostawianie ich tam z
kilkoma kulami w kręgosłupie było naszą rozkoszą przed śniadaniem.""

http://historia.newsweek.pl/podsluchy-jencow-z-wehrmachtu-niemiecka-armia-newsweek-pl,artykuly,347838,1.html
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice,56445.html

Data: 2015-10-30 17:51:27
Autor: CookieM
Rozkosz przed śniadaniem.
W dniu 30.10.2015 o 17:35, Ikselka pisze:
[...]

Ta, rozkaz to rozkaz, jak mamusia powiedziała, bo kolacji nie dostaniesz. A po cichu zgrzytanie zębami, dlaczego ta menda tłamsi moją wolność? Potem można się bezpiecznie wyżyć na wojence: pozabijać, pogwałcić. Ma rację LeoTar: nikt nie będzie przestrzegać praw człowieka, jeżeli będą lekceważone prawa dziecka.

Data: 2015-10-30 18:23:41
Autor: Mark Woydak
Rozkosz przed śniadaniem.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:symcs5s5hmmf.gkzbut5hdmtm.dlg40tude.net...
[...]

Może tak wspomnisz coś na temat humanitarnych poczynań armii sowieckiej?

Mark Woydak

Data: 2015-10-30 18:45:15
Autor: Ikselka
Rozkosz przed śniadaniem.
Dnia Fri, 30 Oct 2015 18:23:41 +0100, Mark Woydak napisał(a):

[...]

A wspominałam - o tym, co Sołżenicyn opisał. Chcesz powspominać znowu?
A może o losie Lwowa pod okupacją niemiecką i sowiecką wspomnisz?
No a jeśli żal Ci Ukraińców, to se powspominaj rzeź wołyńską.

Data: 2015-10-30 18:50:51
Autor: CookieM
Rozkosz przed śniadaniem.
W dniu 30.10.2015 o 18:23, Mark Woydak pisze:
[...]

Widzę, że zostałem zidentyfikowany i namierzony jako sowiecki szpieg. Nie wiem, kto pisze na tej grupie posty, ale po cynizmie tchnącym z tych postów wnoszę, że albo to moi rodacy - mrożkowskie nieśmiertelne Zenki ćwierćinteligenty albo płatne prawicowe czy ruskie trole. Odpowiadam wam zatem gejowskim pozdrowieniem: huj wam w dupę!

Data: 2015-10-30 19:35:45
Autor: Chiron
Rozkosz przed śniadaniem.

http://zapytaj.onet.pl/Category/006,017/2,3809551,ejj_moze_glupie_pytanie_ale_jak_sie_pisze_quothujquot_czy_quotchujquot.html

--

Chiron

Data: 2015-10-30 19:02:53
Autor: andal
Rozkosz przed śniadaniem.
On Fri, 30 Oct 2015 19:35:45 +0100, Chiron wrote:

[...]

on sadzi po sobie

i mysli ze wszyscy sa obrzezani wiec napisal przez h

Rozkosz przed śniadaniem.