Rozkradli cały majątek narodowy

Data: 2013-12-15 23:42:51
Autor: boukun
Rozkradli cały majątek narodowy
"Świat według Kiepskich" to najlepszy w Polsce kabaret. Właśnie oglądałem na ATM jeden odcinek, w którym Paździoch powykrzywiał wszystkim politykom i posłom, co rozkradli nasz cały majątek narodowy i wyprzedali go za bezcen...
Skoro krecą takie filmy, to znaczy, że wszyscy zdają sobie z tego bandyctwa w sejmie doskonale sprawę... Ja tu nie widzę szczerze mówiąc nic do śmiechu...
Ale dobrze, że choć jeden reżyser otwiera ciemnemu społeczeństwu oczy. Choć motłoch był głupi i zdechnie głupi...

boukun

Data: 2013-12-15 23:45:48
Autor: boukun
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l8lcbf$pln$1mx1.internetia.pl...
"Świat według Kiepskich" to najlepszy w Polsce kabaret. Właśnie oglądałem na ATM jeden odcinek, w którym Paździoch powykrzywiał

Gęby powykrzywiał oczywiście...

boukun