Rozkradziony rower,

Data: 2015-05-18 12:26:12
Autor: Andrzej Ozieblo
Rozkradziony rower,
Wczoraj cyknalem takie cos. U-lock nieruszony. Swoja droga te resztki musialy byc przypiete juz dlugo. Zapomnial? https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?usp=sharing

Kilka lat temu w mojej pracy ktos zostawil w komorce rowerowej calkiem przyzwoity rower typu miejskiego. Po kilku miesiacach dopompowalem detki i od czasu do czasu uzywalem go. Po ok. 2 latach wzialem rower do domu. Nikt sie do tej pory po niego nie zglosil. Dzis jezdzi na nim siostra mojej synowej.

Data: 2015-05-18 16:53:18
Autor: TheGhost
Rozkradziony rower, (więcej tego sprzętu - z Krakowa)
A propos - temat z Krakowa

https://www.facebook.com/UWAGATVN/photos/pcb.10152905903836167/10152905893956167/?type=1&theater

Data: 2015-05-19 05:50:24
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 16:54:09 UTC+2 użytkownik TheGhost napisał:
> [...]

> Kilka lat temu w mojej pracy ktos zostawil w komorce rowerowej calkiem > przyzwoity rower typu miejskiego. Po kilku miesiacach dopompowalem detki i > od czasu do czasu uzywalem go. Po ok. 2 latach wzialem rower do domu. Nikt > sie do tej pory po niego nie zglosil. Dzis jezdzi na nim siostra mojej > synowej.

Dla fejsbukowo wykluczonych chyba to samo, przeklejone z Gazety:
http://goo.gl/2NxkTc

Data: 2015-05-18 20:20:52
Autor: Krycha
Rozkradziony rower,
W dniu 2015-05-18 o 12:26, Andrzej Ozieblo pisze:
Wczoraj cyknalem takie cos. U-lock nieruszony. Swoja droga te resztki
musialy byc przypiete juz dlugo. Zapomnial?
https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?usp=sharing
(...)

Podobnie jak ten rower.
https://plus.google.com/photos/110636404017483245604/albums/6148447832948986257?banner=pwa
Pod Szpitalem Klinicznym we Wrocławiu.

Krycha.

Data: 2015-05-19 09:06:17
Autor: Nuel
Rozkradziony rower,
W dniu 2015-05-18 o 20:20, Krycha pisze:
[...]

I podobna sytuacja - rama od MAXIMA wraz z u-lockiem pod Lidlem na Borowskiej - tez Wrocław.

K.

Data: 2015-05-19 16:51:00
Autor: jg
Rozkradziony rower,
Dnia Tue, 19 May 2015 09:06:17 +0200, Nuel napisał(a):

[...]

dwa bloki ode mnie tydzien temu przez kilka dni stalo takie... nie wiem czy
dalej stoi...

--
jg

Data: 2015-05-21 23:56:34
Autor: Akarm
Rozkradziony rower,
W dniu 2015-05-18 o 12:26, Andrzej Ozieblo pisze:
https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?usp=sharing

Dzięki za tę informację. Jest to kolejna rama, jakiej będę szukał w dobrych pieniądzach. :)
Albowiem chyba dokładnie takiej potrzebuję (może ciut większej), w czym niemały udział ma moje, niezwykłe wprost, lenistwo.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Rozkradziony rower,