Rozkradziony rower, (więcej tego sprzętu - z Krakowa)

Data: 2015-05-18 16:53:18
Autor: TheGhost
Rozkradziony rower, (więcej tego sprzętu - z Krakowa)
A propos - temat z Krakowa

https://www.facebook.com/UWAGATVN/photos/pcb.10152905903836167/10152905893956167/?type=1&theater

"Andrzej Ozieblo" <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:mjceof$dgi$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
Wczoraj cyknalem takie cos. U-lock nieruszony. Swoja droga te resztki musialy byc przypiete juz dlugo. Zapomnial? https://drive.google.com/file/d/0B9A4hgAH4qwxUkdFM181ME8yY2M/view?usp=sharing

Kilka lat temu w mojej pracy ktos zostawil w komorce rowerowej calkiem przyzwoity rower typu miejskiego. Po kilku miesiacach dopompowalem detki i od czasu do czasu uzywalem go. Po ok. 2 latach wzialem rower do domu. Nikt sie do tej pory po niego nie zglosil. Dzis jezdzi na nim siostra mojej synowej.

Data: 2015-05-19 05:50:24
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 16:54:09 UTC+2 użytkownik TheGhost napisał:
> [...]

> Kilka lat temu w mojej pracy ktos zostawil w komorce rowerowej calkiem > przyzwoity rower typu miejskiego. Po kilku miesiacach dopompowalem detki i > od czasu do czasu uzywalem go. Po ok. 2 latach wzialem rower do domu. Nikt > sie do tej pory po niego nie zglosil. Dzis jezdzi na nim siostra mojej > synowej.

Dla fejsbukowo wykluczonych chyba to samo, przeklejone z Gazety:
http://goo.gl/2NxkTc

Rozkradziony rower, (więcej tego sprzętu - z Krakowa)