Rozkrêcaj± siê?

Data: 2010-03-12 11:25:20
Autor: Valdi
Rozkrêcaj± siê?
http://prnews.pl/hydepark/od-slow-do-czynow-bitwa-o-bankomaty-49708.html#comments

czyli co?
rozkrêcaj± siê czy dziennikarze wyolbrzymiaj± problem?

Data: 2010-03-12 17:25:03
Autor: xbartx
Rozkrêcaj± siê?
Dnia Fri, 12 Mar 2010 11:25:20 +0100, Valdi napisał(a):

http://prnews.pl/hydepark/od-slow-do-czynow-bitwa-o-
bankomaty-49708.html#comments

czyli co?
rozkręcają się czy dziennikarze wyolbrzymiają problem?

Ciekawe jak się będzie miała np taka para jak Euronet i Alior. Jak wiadomo Alior ma w bankomatach Euronetu trochę więcej możliwości niż średnia krajowa a teraz jeszcze mają testować wpłatomaty. No i w A jest tylko MC i co teraz?

Data: 2010-03-12 20:26:03
Autor: Valdi
Rozkręcają się?
"xbartx" news:hndtdf$2dp$1newsfeed.net.icm.edu.pl

[...]

ja już się w tym wszystkim zaczynam powoli gubić. C4Y wycofał się z
limitowania jednorazowej wypłaty do kwoty 400 PLN.

Data: 2010-03-12 22:49:59
Autor: kashmiri
Rozkręcają się?
xbartx <bart@hashzero.net> had the courage to write:
[...]

Najwyżej Alior wymieni karty.

Cały rok 2009 trwało masowe przerzucanie się największych banków w UK z Maestro/MC/Switch do Visy; wszystkie debetówki do Visy przeniosły: HSBC, FirstDirect, RBS, NatWet, Ulster Bank, Clydesdale Bank, Yorkshire Bank.

k.

Data: 2010-03-12 20:42:41
Autor: Valdi
Rozkręcają się?
"kashmiri" news:hne2cn$m0t$1news.onet.pl

[...]

w uk taki ruch był podyktowany tym, że MC coś dłubał coś przy prowizjach czy
powód zupełnie inny?

PS.
Czym zatem można wyjaśnić na tle uk zachowania polskich banków? alior same
MC, potem BRE wprowadza do detalu MC...

Data: 2010-03-14 22:06:04
Autor: xbartx
Rozkrêcaj± siê?
Dnia Fri, 12 Mar 2010 22:49:59 +0400, kashmiri napisał(a):

Najwyżej Alior wymieni karty.

WÄ…tpiÄ™

Cały rok 2009 trwało masowe przerzucanie się największych banków w UK z
Maestro/MC/Switch do Visy; wszystkie debetówki do Visy przeniosły: HSBC,
FirstDirect, RBS, NatWet, Ulster Bank, Clydesdale Bank, Yorkshire Bank.

No właśnie a w pl odwrotnie. mBank/Multi dodały do oferty MC, BZWBK też jakby więcej ma MC, no i gdzieś jeszcze się pewnie kilka MC pojawiło.

Data: 2010-03-15 10:23:04
Autor: Valdi
Rozkręcają się?
"xbartx" news:hnjmkb$rbb$6newsfeed.net.icm.edu.pl

> [...]

No właśnie a w pl odwrotnie. mBank/Multi dodały do oferty MC, BZWBK też
jakby więcej ma MC, no i gdzieś jeszcze się pewnie kilka MC pojawiło.

no to może Ty mi w końcu xbartx wyjaśnisz czym te zmiany były podyktowane -
w UK oraz w Polsce.
O ile w przypadku naszego kraju zapewne wiele banków po poważnych wpadkach
Visy postanowiło dokonać swoistej dywersyfikacji organizacji płatniczych w
swoich portfolio to w przypadku migracji do Visy z MC w przypadku
brytyjskich banków nie rozumiem.

Data: 2010-03-20 19:19:45
Autor: xbartx
Rozkrêcaj± siê?
Dnia Mon, 15 Mar 2010 10:23:04 +0100, Valdi napisał(a):

[...]

W sumie to nie wiem czym to jest podyktowane, ale tak sobie gdybając to na przykładzie Aliora mam taki pomysł. Nowy bank na rynku i praktycznie tylko dwóch liczących się graczy. Idę do każdego z nich i proponuję, że będę miał w ofercie tylko ich karty i jakie dają warunki. Kto da więcej zgarnia całą pulę ;)

Rozkrêcaj± siê?