Rozkręcenie tylnej piasty w Huraganie

Data: 2009-04-20 17:08:20
Autor: Adrian S.
Rozkręcenie tylnej piasty w Huraganie
piecia aka dracorp wrote:

Witam
Aby odkręcić tylną piastę to w którą stronę należy kręcić? Niestety
została metoda młotka i śrubokręta a nie chcę uszkodzić nakrętki.
Istnieje potrzeba rozkręcenia wolnobiegu(?) bo przeskakuje.

 wolnobieg nakręcany -> ma prawy gwint. To tylko w bębenku piasty od kasety
jest nakrętka z lewym gwintem. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-20 19:08:31
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 20 Apr 2009 17:08:20 +0200, Adrian S. napisał(a):

 wolnobieg nakręcany -> ma prawy gwint. To tylko w bębenku piasty od
 kasety
jest nakrętka z lewym gwintem.
Wolałem się spytać bo nie szło w żadną stronę i stąd te zwątpienie.
Możliwe że się za mocno zacisnęło.

--
piecia aka dracorp