Rozlałosię troche oleju na sil nik i śmierdzi :(

Data: 2010-01-21 09:16:52
Autor: krzysiek82
Rozlałosię troche oleju na sil nik i śmierdzi :(
LUKY pisze:
Witam,
wczoraj w nocy wracałem Vectra 1.8 2005r., pokazała się kontrolka żeby dolać
oleju. Sprawdziłem stan - rzeczywiście na bagnecie był ubytek. Niestety na tym
mrozie i w ciemności zanim dolałem oleju udało mi się ok. 100 ml polać po
przodzie silnika (syntetyk). No i strasznie capi w samochodzie szczególnie na
postoju, strasznie gryzący zapach spalonego oleju, podczas jazdy mniej, mam
pytanie czy to przejdzie, czy trzeba coś z tym zrobić (jesli tak to w jaki sposób??)

jak silnik będziemy zimny możesz prysnąć jakimś specyfikiem do mycia silników potem spłukać. Następnie się przejechać aby wyschło.

--
krzysiek82

Rozlałosię troche oleju na sil nik i śmierdzi :(